Araçla ilgili kısaca dikkatimi çekenleri söyliyeyim
Beygir gücü 485hp den 530hp a çıkarılmış.
Tork 587.76Nm den 606.72 ye çıkmış.
Turbo basıncı 0.75 ten 0.90 bar a yükseltilmiş.
Inlet pipe diye tabir edilen turbo basınç borularında ve egsoz borularında iyileştirilmeler yapılmış.
Ateşleme ve hava yakıt karışımı gözden geçirilmiş.
VDC sisteminde de geliştirilmeler yapılmış.
0-60 mil 2.85 saniyeye düşürülmüş
0-400m süresi ise 11.1 saniye olmuş
Aerodinamik geliştirmelerde yapılmış. Bazı hava kanalları yeniden düzenlenmiş ve sürtünme katsayısı 0.27cd den 0.26cd ye düşürülmüş.
Tüm bu iyileştirmelere ek olarak downforce %10 artmış :)
Fren sisteminde de diskler 380mm den 390mm e çıkarılmış, kaliperler ise kalınlaştırılmış ve hava kanalları genişletilerek daha etkili bir soğuma sağlanmış.
Karbonfiber yeni bir kule gergisi tasarlanmış ve süspansiyon sisteminde de iyileştirilmeler yapılmış.
En çok dikkatimi çeken konu ise artık launch control ü kullanmak GTR'ı garanti dışına çıkartmıyor :D 4 kalkıştan sonra launch control ü tekrar kullanabilmek için en az 2.5 km sakin kullanım yapmanız gerekiyor.
çok güzel değerler elde edilmiş ama hafifletme yapılmamış
03-12-2011, 19:04
Maxiboost
Alıntı:
By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı
0-100 cok iyi ama 0-400 11.1 fazla değil mi ?
1730KG nissan gtr :)
03-12-2011, 19:05
by serçe
Alıntı:
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
1730KG nissan gtr :)
nerdeyse 2 ton bir arabadan bahsediyoruz çok başarılı değerler teşekkürler paylaşım için ..
03-12-2011, 23:29
Trance-R
yine harika :)
sürekli geliştirilebilir bir oyuncak :) bence çok yol katettiler ...
03-12-2011, 23:32
M_PROJECT
Ringi dagitacak bence :)
04-12-2011, 00:01
Maxiboost
Alıntı:
M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı
Ringi dagitacak bence :)
alt tarafı nissan la nereyi dağıtıyo :D fake bi video çekerler olur biter ahah
04-12-2011, 00:15
Trance-R
gt2rs var :) çekişmeli olacak herhal :)
04-12-2011, 10:27
kelalper
en önemli özelliği fiyat performans karşılaştırması. O konuda dünyadaki en iyi performans bence.
04-12-2011, 12:44
speed_emre
Alıntı:
kelalper Nickli Üyeden Alıntı
en önemli özelliği fiyat performans karşılaştırması. O konuda dünyadaki en iyi performans bence.
aynen abı katılıyorum dedıgıne super bır araba surtunme katsayısınıda dusurmusler emınım super olmustur bıraz daha yuklenırse bugattıyle bırlıkte gıderler artık zaten 200 e kadar onde bıle gıdıyor 220 de kaybetmeye baslıyor yarısı :)
04-12-2011, 13:58
alp1903
Peki bundan önceki ile kilo farkı nedir acaba?
04-12-2011, 18:38
997TT
Kesinlikle cok fazla iyilestirmeler yapildi.
Bu sizin anlattiginiz Mk2,simdi Mk3 cikti 8 ay sonra,550 hp oldu ve amortisor geometrisi degisti.
Artik sofor oturdugunda agirlik merkezi sol kaymiyacak ve yine ortada kalicak.
Hatta Ring deki suresi,mk3 un cok basarili...
Cok agir oldugu icin 200km den sonra cok yavasliyor,120 kg hafif olmasi gerek...
Gt2 Rs bogar bunu ;)
05-12-2011, 04:41
Arenimo
Bu rakama alınabilecek en ucuz ve en performanslı supersport GTR koltukarını beğenmiyorum içi çok american vari konsol güzel ama o american hatları benim hoşuma gitmiyo 350Z de oleydi dıştan tam japon içerden tam american GTR türkiyede de alpha 12 yapıldı önü çok açık bir araç birde bu segmentte 997 TT çok başarılı önü açık diğer supersportlar limiti belli :D
05-12-2011, 16:31
tlhboom
favorimdeki tek araba aga :)
05-12-2011, 22:38
XSi
insan işi değil..
06-12-2011, 11:07
AEAlmas
Almak gerek :)
06-12-2011, 16:57
997TT
MK3 ,MK2 ye Ring de 3 sec fark atmıs!!!
Inanılmaz....
06-12-2011, 17:00
searock///
Gtr in 1730 kg olmasi Buyuk dezavantaj:(
06-12-2011, 17:02
Spawn
Alıntı:
searock/// Nickli Üyeden Alıntı
Gtr in 1730 kg olmasi Buyuk dezavantaj:(
sökeriz deniz abi :D
06-12-2011, 17:18
hasan çağri
Alıntı:
997TT Nickli Üyeden Alıntı
Kesinlikle cok fazla iyilestirmeler yapildi.
Bu sizin anlattiginiz Mk2,simdi Mk3 cikti 8 ay sonra,550 hp oldu ve amortisor geometrisi degisti.
Artik sofor oturdugunda agirlik merkezi sol kaymiyacak ve yine ortada kalicak.
Hatta Ring deki suresi,mk3 un cok basarili...
Cok agir oldugu icin 200km den sonra cok yavasliyor,120 kg hafif olmasi gerek...
Gt2 Rs bogar bunu ;)
Buradaki Turbo S ve yeni GT-R Sanırım Gt2 RS sanırım boğar :)
06-12-2011, 17:26
searock///
Alıntı:
Spawn Nickli Üyeden Alıntı
sökeriz deniz abi :D
Basara vermem lazim onu :) mina koyar parcalar :)
07-12-2011, 15:49
Akhelmet
hızlı makina
09-12-2011, 12:11
63owen63
Ne güzel şeysin sen :)
3 sn iyileştirme müthiş süre..
09-12-2011, 12:49
rebel
şu araç 1500 kg lerde olsaydı üstündeki motor hacmiyle 1.liğe oynardı. ya bu araç için hafifletme argeleri niye yapılmıyor sanırım motora ve yürüyene yoğunlaştılar ?
09-12-2011, 14:04
senna
Alıntı:
rebel Nickli Üyeden Alıntı
şu araç 1500 kg lerde olsaydı üstündeki motor hacmiyle 1.liğe oynardı. ya bu araç için hafifletme argeleri niye yapılmıyor sanırım motora ve yürüyene yoğunlaştılar ?
hafif versiyonları var yalnız japonya piyasası için bildiğim kadarıyla ciddi boş olanlardan söz ediyorum pist için üretilenlerden
09-12-2011, 14:06
rebel
donanım olupta şasiden atamazlarmı ? atabilirler bence. lambodan teknoloji olarak pek bi eksiği yok,aynı kulvarda koşabildiğine göre . adamlar ciddi hafif araçlar yaptılar
09-12-2011, 14:28
Maxiboost
Alıntı:
rebel Nickli Üyeden Alıntı
donanım olupta şasiden atamazlarmı ? atabilirler bence. lambodan teknoloji olarak pek bi eksiği yok,aynı kulvarda koşabildiğine göre . adamlar ciddi hafif araçlar yaptılar
Demek ki hala agirlik atmaya gerek duymuyorlar :D karsilastirildigi araclar arasinda acik ara en agir arac sanirsam gt-r :)
09-12-2011, 15:02
senna
Alıntı:
rebel Nickli Üyeden Alıntı
donanım olupta şasiden atamazlarmı ? atabilirler bence. lambodan teknoloji olarak pek bi eksiği yok,aynı kulvarda koşabildiğine göre . adamlar ciddi hafif araçlar yaptılar
hangi araç hafif? birde şasiden ne atacak anlamadım ?
11-12-2011, 21:24
Janus
Şahane bir araç..
11-12-2011, 21:27
Spawn
kilo bence problem değil , bu akdar süre çıktığna göre yeterince dengeli ..
eğer illa kilo atacaz biz dersek , eminim bose nin seti 100 kilo geliyordur totalde...
11-12-2011, 21:31
M_PROJECT
Alıntı:
Spawn Nickli Üyeden Alıntı
kilo bence problem değil , bu akdar süre çıktığna göre yeterince dengeli ..
eğer illa kilo atacaz biz dersek , eminim bose nin seti 100 kilo geliyordur totalde...
^^ adam isi biliyo beyler :)
12-12-2011, 09:30
ilkercom
100 kilo after market setler için bile fazla. bose sistem 25 40 kilo arasıdır
12-12-2011, 10:24
svtec
vtec varken bunlar hikaye... :D
12-12-2011, 11:07
initial-D
aracın yürüyeni ve komplike sistemleri bence ağır çeken
kilodan çok ağırlık merkezi önemli bence.
yerden 50 cm yukarda 1500 gk taşıyan rakibine oranla 40cm yukarda 1750 kg taşımakta dezavantajını biraz hafifletebilir.oturup hesaplamak lazım tabi:D
12-12-2011, 16:51
997TT
120kılo atmak zor degıl.
Komple tıtanyum egsozdan 24kılo
Jantlarda 3,5kılo kı dunyanın en hafıf 3. jantı GTR da.
koltuklardan 24x2 kılo
Lastıklerden 3 er kılo(patlamazlar cope)
Bagaj,kaput ve tavandan 14 kılo
Boseden 25 kılo
Mıssss gıbı olur kı 100HP edıyor neredeyse...
12-12-2011, 16:54
Juggernaut
Motor ve şanzımanın ağırlığı kaç kilo acaba
12-12-2011, 16:58
yearone
Jerremy Clarkson'un "Powered up " belgeselini izleyin. GTR'ın viraj testi var. Porsche GT2 ile... Saçma sapan yol tutuşu var.
12-12-2011, 17:23
997TT
G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.
16-12-2011, 13:39
misery1903
Teknolojinin ortalama bir sürücüyü en iyilerine bile kafa tutabilecek hale getirdiğinin kanıtı.