Polo GTİ,İbiza CUPRA VE BOCANEGRA kullanıcıları sorunlarınızı önerilerinizi burda paylaşalım ve çözümler üretelim:D
Polo GTİ,İbiza CUPRA VE BOCANEGRA kullanıcıları sorunlarınızı önerilerinizi burda paylaşalım ve çözümler üretelim:D
Allaha çok şükür soğuk havada çalıştırınca rölantide hafif titreme dışında hiç bir şikayetim yok. :) Peki arkadaşlar bir soru sorsam ? Ben aracıma soft bir şekilde sadece chip,filtre yapacağım. Ben sadece ve sadece stage 1 yazılım yapıcam. Bana Revo technik mi önerirsiniz Evotech mi önerirsiniz. Sadece bu ikisini düşünüyorum. Buranın rakımı deniz yüksekliğinden tam 1054 metre. :) Soruma cevap alabilirsem mutlu olurum.
konu hayırlı uğurlu olsun diyelim o zaman :)
allah 1.4 tsi larımıza zeval vermesin...
çok şükür daha 800 km yaptım araba ile yakıt gidiş herşeyinden memnunum...
benden de hemen bir soru yazılımsız kat iptali, orta susturucu ve downpipe yapsam sıkıntı oluyor mu güç kaybı olur mu acaba ve yanıltıcı sensör felan kullanılıyor mu ?
Beklenen konu acilmis :)kn kutu ici filtre hr 1,5 cm spacer forge dump valve var arabamda 16k de yag eklemekten baska bi sikinti yok uzun yol yakisi muthis yazilim olaylari benim de kafami cok kurcaliyor emsal gorerek yapmak en iyisi
Aldatici takmayin yani yazilimsiz kat iptali yapmayin...
Yag eksiltmesini iyi gozlemleyin...
Kavrama 2. Vitesde silkeliyorsa vakit kaybetmeyin...
Yazilimi cok basincla yurutmeyin ve isi bilene yaptirin(bu araclardan yapilipda sorunsuz yuruyen)
Konu için Teşekkürler çok güzel olmuş burdan devam son hız :)
Coolerim takıldı fakat yagıs oldugundan ismailcimle deneyemedik henüz sonucu paylasıcam ama arabadaki bariz rahatlama ve özelikle 160 tan sonraki hızlanması beni mestetti herkese şiddetle öneririm :D
bu düşündüğün sistemi yazılımla desteklemen lazım bence ki daha yuksek performans al,sensorlere yanıltıcı koymak eksiye goturur seni sonuçta o sensorler anlık veriler yolluyor arabaya eger yanıltıcı koyarsan oraya hep aynı veriyi yollar araba yanlıs algılar arıza yakar
36 günde 4800km yol yaptım ibiza cupra ile aracım fabrikadan çıktığı gibi extra hiçbir şey yok aldığımda yağ eksikti bakıma yolladım 5 bin önceden tedbir olsun diye 4800 km de 1 litreye yakın azaltığını görebiliyorum titreme var soğuk sıcak farketmiyor şanzumanı çok sıkıştırdığımda sokak arası ise yankı yaptığı için çıkırt diye sesi duyabiliyorum sadece 2den 1e alırken manuel atarsam onun haricinde yakıt sakin kullanımda 7,4 hırçın kullanımda 9,5 max şehir içinde uzun yol hiç yapmadım. 36 güne göre en çok aracını yoranlardan biri bu kadar km yapan nadir insan vardır herhalde benim gözlemlerim bunlar diğer kullanıcılarıda merak ettiğim için ben yazdım sizde yazarsanız merakımı gidermiş olurum
şanzıman sesi 3.vitesten sonra kesilio yavaş gderken kasislerde gelıo benmde alıştım artık daha önceki arabamdada aynı sorun vardı
@fatihcelik olcum yaptinizmi stage 2 yazilim va ile
Egzoz taktıktan sonra yazılımsız kullanabılrsın ama ıllakı stock kaldıgı ıcın eksı saglayacaktır..yazılım konusunda soyle soleyebılrım tabı kı de revo da evotechte bu ıste cıddı fırmalar ama custom bence candır.ozgunu sıddetle tavsıye ederım..revo ve evo sonucta kalıp seklınde hep aynı yazılımları kopyalıyrlar..ama ozgun custom olarak ıstedıgı sekılde yol uzerınde ayarlama yapılabılıyor..bzde s3 stage 2+ yazılım yaptıracagız bu hafta ıcınde cok arada kaldık ama revodan yana terchımızı kullanmaktan yana ozgunde karar kıldık bakalım hayırlısı..bu arada bı arkads cooler ıcın cok olumlu seyler soylemıs gercekten ole ozellıkle ustlerde ve yuksek hızlarda farkını cok net bı sekılde yazılım atılmadan bıle farkedebılyorsunz..
bu arada dıpnot olarak sunu soyleyeyım: 1.4tsi motorlarda sadce downpıpe ve custom bı yazılım ıle cok cıddı bı yurur saglayabılrsınz ıddaa edıyrm.
Buji kullanımı malesef yazılımla alakalı...
1.4 TSI cok fazla motora yazılım yaptık ama sımdıye kadar Buji ıhtıyacı olan olmadı.
Bunu degerlendırmek gerek. Ayrıca Bujılerın fıyatlarını sorgulayın. NGK ıyı bujı...
Suan hızlı Polo GTI yada Cupraların hangı markalar tarafından modlandıgı acık,gercı onmelı olan Hızlı degıl saglıklı olması ama ısı bılınce Saglıklı ve hızlı olabılıyor. Ozgur ve Ozkan bunların orneklerı...
Aldatıcı KESINLIKLE takmayın arkadaslar. Sensor sureklı aynı degerı(mv) okuyup yolluyor.Hem yakıt hemde saglıgı ıyı olmuyor.
Zaten Kat ıptalının amacı Performans almak degıl mı? Ozaman yazılımla yapın yada HIC yapmayın ;)
Yanı 12.000km sorunsuz yurumuyorsunuz,bu tıp sorunlar genelde uzun vadelı olur.
Kavrama cok sıkıntılı malesef,dıkkatlı olmak gerek ve garantıyı hep dusunmek lazım...
SIkıntısız yuruyen derken,haftada en az 1-3 arası TSI motorlarda sorun yasayan kullanıcı gelıyor,bunlar genelde bellı 2 markadan. Sorunlar hep aynı malesef.
Cozuyoruz genelde ama bazen ıcımızden gelmıyor cunku hep aynı sorun cıkıyor...
Guzel araclar yeterkı bılerek kullanılsın...
Ve 2012 de bayagı guncelleme olucak...
Edit:Evotech'i revo ıle kıyaslamayın Copy Paste hususunda. Her aracın sasesıne gore yazılım ayrı gelır,LOG alınıp Custon Tune,Gerekırse Live Tune yapılır,her seyden onemlısı "TUV" belgelıdır.
Bu ıs hususunda rakıp olarak ve bu ıse emek veren Ozgun'u gosterebılırım sadece...
#997tt
evotech te lıve tune mu yapıyor? ben revo gıbı copy paste tarzında dıye bılıyordum onları da..
Copy-Paste olayı sadece bizim ülkede gercekleşir heralde Revo yada Evotech her ikiside araca ozel yazılım yapıyorlar..Bu tip firmaların kopya ile işi olmaz..Her aracda immo,şase vsvs... hepsi farklı.
Sadece markaları bunlar.Totale bakarsak onuda insan yapıyor.Live tune denilen log alıp araca , yakıta , üzerindekilere göre ayarlama yapıyorlar sanırım. Copy-Paste ısı 106'da kaldı..
Bu arada 122lık tsi tune ederken cesıtlı sorunlarla karsılasan oldumu 150hp civarı güclerde ?
Olcumlerı PBox olarak yayınlarsanız,daha net ve dogru degerlendırme olur gorusundeyım....
ben REVO öneririm yaptıkları ortada..... birkaçtane arkadaşımda polo gti sine yaptırmıştı gayet memnunlar bu siteye üyeler konuyu görünce yazarlar.ama yok ben canlı görmek istiyorum dersen evotech li stage1 polo getirirsin bende arkadaşımdan rica ederim REVO stage1 polo ile deneriz sonuca göre karar verirsin daha güzel ve net bir çözüm olur. ayrıca bu evotech mi ,revo mu mevzusu biter herkes merakını giderir.bende 2.0 tfsi lerde merak ediyorum mesela evotech mi ,revo mu .varmı evotech li 2.0 tfsi stage 1,stage2,stage3 buyrun deneyelim görelim video muzu çekelim burada paylaşalım insanlara bir faydamız olsun.revo stage2 reşit var,stage3 ben varım.SEVGİLİ ÖZGÜN nün bir lafı var NE BÜYÜKTÜR EMEĞE SAYGI DUYAN İNSAN...lütfen insanların emeklerine çamur atarak kendi yaptıklarınızı büyütmeyin,reklamınızı yapacaksanız başkasına çamur atarak değil icraatınızla yapın.
ÇAMUR?
Yazdıklarımı onyargılı okuma,ornek vermıyorsam,saygımdan!
Daha Cuma gunu X sırket tarafından yapılmıs sorunlu Polo GTI ı duzelttık....
Tarzım degıldır bu tıp seylerı AFİŞE etmek!
Reklam senınle olsun,reklam olsa,sırket adı yada markalarını yazarım.Ozgunden ızın yada sponsorluk alıp ısı Hakkıyla yaparım,Pazarcı edasıyla degıl.
Hıc bır sekılde ısım ve marka vermeden yazıyorum....
Ben senın sorunu hemen cevaplayım;
Revo nun Yaptıgı araclar EVOTECH' aracını gecıcektır,hatta 2 boy atıcaktır....
Evotech'in amacı hıc bır sekılde,"Benzınden-Bujıden-Bobınden-egzantrık sensorunden-Havadan-Sudan" ısık yakmadan,sorunsuz yurumesı amaclanır...
TUV un de Geregı budur.
Umarım anlastık....
Edıt: Cok fazla 1.4 ve 2.0 motor var Evo'lu,sahıplerı cesıtlı ıllerde,ısteyen dener,sonucta Otomobıller bızım degıl...
kardeşim bnm araç o:) ciddi ciddi 230hp alıyoruz biz merak etme, dyno kağıdımız da var, 1 senedir sorun da yok:) bu arada hala millet bujiyi tartışıyor, orjinal bujinin 4 adedi 120tl mi ne, revo yüzünden buji bitiyorsa ve 1 senede 120tl masraf edemeyecek olan binmesin bu arabaya, hala revoya bujiden saldırmaya sinirleniyorum..
Literatürde zaten olan birsey,neden boyle bır sey katıyım kı,haddıme mı?:soru:
Aracı Turkıye sartlarında hazırlamak ve uzerındekı parcalar ıle TAM anlamıyla Tune etmek ıcın,Arac ıle teste cıkıp,LOG almak,soruna orada mudahele etmek ıcın nasıl bır TERİM kullanmalıyım? Tunerlar "Live Tuning" dıyor,aklıma baska terim gelmıyor...
Buradan bılgı vermek olmaz...
Lutfen fırmanın telefonuna ulasırsanız,sevınırım.
Teknık olarak yazıyorum,işi tıcarete dokmeksek,benımde yazılarımın anlamı olur ;)
Farkındayım ama Cevabımın arkası baska bır soruyu getırıcek malesef :(
Oyuzden Fırmanın Uluslararası bır sıtesı var,orada alınıcak guclerın Mınuum degerı yazıyor.
O degerlerden %10 ve daha yukarı guc alınabılır.
Oradakı Degerler,TUV lu ıse,70.000KM Garantılı versıyondur.
Umarım yeterlı gelır acıklamam.
Arkadaslar affiniza siginarak bi soru sorucam. Teldym suan bu yuzden cok net okuyadim konuyu.simdi stock aracima BMC carbon yada simota filtre ile doumpvalve ve devaminda komple egsoz dusunuyorum. Bunlari bu hafta yaptrcktim fakat bikac arkadas eksiye dusmekten bahsetmis nolur bilir biri bana bunu acsin :) yaza dogruda yazilim dusunuyorum. Yazilimsiz bu olay olmaz mi yani ?
Help me :)