İyi bir plotaj ile neler yapabildiğini gösteriyor,tomcat...
Prebble's Win - Motors TV Live Race Day 2011 - Part 3 - YouTube
Printable View
İyi bir plotaj ile neler yapabildiğini gösteriyor,tomcat...
Prebble's Win - Motors TV Live Race Day 2011 - Part 3 - YouTube
adamda fena hırs var :D
tt ye üzüldüm...
106 da baya atarlı giderliydi :D
haha 206 hiç bişi olmamış gibi bide bastı gitti :D
adam ne makas attı be :D adam king harbiden
çok iyi ya rovercı amcaya tebrikler bu yarışlarda modifiye ne derecede var ?
her yerde 106 var :)
bir ara yol dışından öne geçti rover, bu normalmidir kural v.s. olaylarına göre?
Valla iyi ama burdaki rover da fena süspansiyon var kesin savrulmuyor hiç :)
Peki burada her araç diğer araçlar ile aynı ölçüde değiller mi ? Rover' ın burada üstün olmasının nedeni bence sadece pilotaj ve setup' ının güzelliğinden bana kalırsa. Virajlarda arabayı olduğunca hız kesmeden giriyo ve araba yola yapışıyo, arkasındaki 106' dada onun kadar güzel bir setup olsaymış durum ciddi farklı olabilirdi :) Şahsi düşüncem tabi bunlar :)
tamam bundan sonra rover satısları patlar :D
Roverın turbosu cok iyi virajlarda her devirde güç aldığı belli ayrıca araba diğerlerinden açık ara daha güçlü çimlerin üstünde bile yardırıp geçti düzlüktede 300-400 metre içinde fark attı.
Virajlarda ağırlığının dezavantajı understeera kalmasından belli ama dingil mesafesinin uzunluğu yol tutuşunu çok iyi yönde etkiliyor..
Bence Rover ordaki arabaların hepsinden %20-30 daha iyi pilotajda aynı şekilde..
torsen kitli diff.de etkisi var diğer araçlara göre. normal fwd lere göre ciddi tutunması var. tabi standart süspansiyon değil coiloverlı olanı tam bi sülük olmuş çizgisinden asla çıkmıyor.
acayip stres var evet cunku hattınden fazla zorlayarak gırıyor. adamdaki hırs ortada değilmi :D ? kısa turlumu bilmemde iyi yol tutuşu olmasaydı kaç kere spinlikti ama arkayı hafiften bile bırakmamış understeer bazı yerlerde var fakat turbo ve torklu bi araç viraj içinden çıkarken bile gaza oturuyor buna rağmen salınım yapmıyosa bence iyidir .
Bence yol tutuşta yine en büyük etken dingil mesafesi küçük arabalarla viraj alırken bir anda arkası yanına geliveriyor..
Palio Kit Car'ın çoğumuzun aracından daha iyi yol tutuyor olması Palio'nun yol versiyonunun uçurtma gibip olup korkutucu halde yol tutumaması arasındaki fark kadar buradaki Rover220'nin komple pist setubına sahip olması vede yarış lastikleri ile pilotajın güzel sonuç çıkartması Rover220'nin kötü yol tuttuğu gerçeğini silemez. Acı ama gerçek. Serbest kategori bir pist yarışı. Sponsorun vs.vs. iyi ise paranın alabildiği en iyi lastik ve süspansiyon sistemini takar yarışırsın. Pilotajda iyi ise kazanırsın. Bu kadar basit. :)
1 tur daha olsaymış rover 106 ya geçilecekmiş ben izlerken bunu gördüm :D
atatürk gibi adamsın tarkan abi. adam ileriyi görüyorrr :D
Tarlaya çıktı yine geçti :D
rover bir fenomendir, binmeyen bilemez :)
Sevgili dostum üretimi bitmiş bir aracın tartışmasını yapmak ne kadar doğru bilmemde bu şerefsiz ingilizler adam gibi bu markaya sahip çıksalardı bir çoğumuz ağzımızda salyalarla izlerdik bu araçları, mg xpower buna en büyük örnektir.Ülkemizde herkes herşeyi bildiği içinde böyle geyik sohbet tekerür ediyor,gidiyor....
106 viraj çıkışlarında dibinde bitiyor biraz daha virajlı yol olsa geçiçekmiş izlenimi verdi bana :)
ama roverin gücü ve pilotajı çok iyi ozellikle son geçiş kısmında bariz belli oluyor
Motorlarına bir lafım yok. Başka kasaları hakkındada bilgim yok. Ama 220T için sanırım sizin benim söylediğimden daha aksi bir görüşünüz var ? O zaman şöyle söylüyeyim. Stok haliyle. Yada yaylı haliyle. Yada basitçe Koni amortsörlü hali ile aracınızda virajlarda gazlıyorken kendinizi güvende hissediyormusunuz? Aracınızın ağırlık dağılımı % kaç oranlarına sahip ?
Kendi aracım olarak sorarsan son derece güvende hissediyorum,bunu söylerkende bir nispet olsun diye söylemiyorum.Eğer aracın yürüyeninde herhangi bir sorun yoksa yol tutuşu gayet iyidir,direksiyon yumuşaktır ve kilitli difransiyel olması sebebiyle yol tutuşu zayıf hissi verebilir ama zayıf değildir,kasa yapısından dolayıda hızı hissettirmez.Tomcat'in sorunu duramamasıdır...
çok güzel bir soru ama tüm samimiyetimle konuşayım bu zamana kadar gazladığım virajların hiçbirinde güvensizlik veya tehlike atlatmadım gayet sağlıklı bir şekilde alıyor virajları haa şunu derseniz size katılırım frenler çok zayıf ben şahsi fikrimi söyleyeyim normal durulabilir bir mesafede herhangibir araç ile durabiliyorsanız bu araç ile aynı mesafede eğer frenler stok ise aniden duramazsınız şansınıza artık dua edeceksiniz eller havaya yani :D fren sistemi kaliperler ve diskler komple büyütülmeli...Ayrıca ben size cevap yazarken bülent abi size yazmış nasılda konu hakkında yerinde tespit yapmışız oda frenler ile ilgili sıkıntılı olduğunu size belirtmiş bende belirttim...
Valla ağırlık dağılımı çok iyi değil. ön akslar bile amortisör kulesinden az daha tampona yakın ileride duruyor. Araç oldukça uzun ve arkada pek ağırlık yok. Nerdeyse full depo benzin ile gazlamak lazım ideal ağırlık oranına yakın olmak için. Arkası gelmeye oldukça meğilli. Ben çok bir tanesinde gezdim. Şöför olarak değil ama şoförlüğüne güvendiğim bir arkadaşımın yanında. Konili haline bindim sadece ama orjinal süspansiyon yada sadece yay ile daha kötü diyordu. Resmen binek aile aracı sürüş dinamikleri vardı. Kendisi zaten babasının garajında bütün burç bilya alt takım felan herşeyi hallediyordu ama 7 sene kadar önce İzmir plaka olarak aldığı siyah renk aracı yol tutuşu kötü diye sattı. Araç sizin aracınız tabi sizinde görüşünüze saygı duyuyorum ama yabancı forumlarda araç tavsiyelerinde 220T adı geçince düzlük için harika sözü geçiyor direk.
Araç aslında tabiki asfalt arabası bozuk yollara göre değil benim kendi aracımda önlerde koni var arkalarda ise düşük yay var 4.5cm diyeyim birazda sert şuanda gayet iyi bilemiyorum diğerlerini orjinal hali evet biraz kötü olabilir...Gerçi arkada benim tüpte var galiba onunda faydası oluyo :))
boşuna demiyorlar İngiliz yarış atı diye :D çimde de gider kum da da :D