type s cai
t jet soft yazılım filtre
v tec e uysun diye 70 te bastık bana üst kaldı ama sonuç fena değil
honda type s vs punto tjet 70-170 rollin' - YouTube
bu da bonus olsun 0 dan kalkalım dedik...
honda type s vs punto tjet drag - YouTube
Printable View
type s cai
t jet soft yazılım filtre
v tec e uysun diye 70 te bastık bana üst kaldı ama sonuç fena değil
honda type s vs punto tjet 70-170 rollin' - YouTube
bu da bonus olsun 0 dan kalkalım dedik...
honda type s vs punto tjet drag - YouTube
Maşşalah tjete dedik dedik inanmadılar :D
Maşallah sonuç söylenilen gibi olmuş maşallah araçlara
way be types yalan olmuş:D bu punto kac hp tork da yapılan ıslemler sonrasında?
dynoya girmedim ancak tahminim 140 hp 230 nm civarı gibi...
waow :D ozmn sonuc cok cok cok normalmiş:D
araba cunku baya baya sahlanmıs.. sen bununla 1.4 140hp wv lerı bıle alırsın hatta agırlık avantajınla 1.4 160hp roccoları bıle alabılırmı acaba dıye dusundum bı an.
2 araçta stock olsada fark etmez tjet yine önde olacaktir
rolling de ki hadi bir derece de kalkışta çok geride kalmış. vsa açık mı kalktı ne yaptı acaba.
iki araca da maaşallah. t-jetin kilo ve hp si nedir?
stock olarak çok zor dostum. dikkat ettiysen rollingde hiç kopmuyor. araba 220 ye kadar aynı şekilde hızlanıyor.
yinede başarılı. stock olarak bile zevkle binilir.
Yavuz abi maşallah, 4*4 lük aksak ritm atsan yine geçermişsin havası var, iyi yürüyor :)
2 aracta stock da olsası mı var:D fıltre kıtı zaten avantajında degıl dezavantajında arkadasın ses versın dıe dırekt sıcak hava cekecek yerden baglayıp bıde deneme yapmıs. ama vıtes atısı bıraz problemlı arkadasın bellı. tjet ve tsı motora daıma zaten (turbo beslemelı sakası olmaz) hep bı mesafelı bakmısımdır:D
ama fiat artık tjet i bıraktı sanırım. yenı araclarında yok.
audi de calısıyor kardesım audi bezmiş durumda yağ yakması ve kacırması sorunlarından artık garantıde ki araca 1 kez keçe değişip kurtarmazsa motor degısıyorlarmıs ama gene aynı tas aynı hamam olayı dıyor kardesım =)
1.4 140 lıklar evet de 160 lık lar için yavaş:)
bence ancak kafa burun gideriz
hp yi bilmiyorum da type s 1205 kilo tjet 1170 kilo
aynen katılıyorum:icon_tup:
bence bu farka çok yakın olur...
70 kilo sürücü ve %70 dolu depo ile 1250 kilo. depo dolu olrak ben sürdüğümde 1300 kilo :DAlıntı:
hp yi bilmiyorum da type s 1205 kilo tjet 1170 kilo
aracın olması gerektiği kadar gidiyor. type s de ne eksik ne fazla.
masallah iyi yuruyor....t jet alasım var .1.3 multıjetten sonra :)
Allah utandırmasın İnşaallah
eyvallah sağol mansur...
T-JET candır :icon_tup:
Onur, stok linea t-jet 170 lere kadar 140 lık tsi i onünü almıyor. Denendi göruldu. Yazilimli haliyle ise 140 ligi gecebilecegini dusunuyorum uzunda da. 160 liga gelince iş muhtemelen degişebilir.
maşallah araçlara
yazılımlı haliyle t-jet , 140 lığı type s i geçtiği kadar hatta çok az daha fazla geçebilir. 160 lık için denemek lazım.
bir de şu durum var bence 170 de bırakılması type s için bir handikap olmuş. 170 180 arası çok dolu R18 makinaların.
yavuz abi bu yazılım için yinede iyi sonuç olmuş maşallah =) ama bide bizimkini deneseydin egzoz-filtre-yazılım 160hp 245nm olarak deneyebilirdin :)
Benim görüşüm 200 den sonra typeS in yakalayacağı yönünde keşke deneseydiniz uzun bassaydınız.
İki aracada maaşallah.
bu gibi denemelerde yol müsait oldukça topspeed e kadar basılması taraftarıyım.
burda müsait değildi sanırım. ve ilkbasıştan sonra t-jet iyi gitmiş.
Tjetlerin üst devirde trk sıkınıtısı var. Benim tjette 180 hp 270 nm dynom vardı. Ama yüksek hızlarda 150 160 dan sonra stok 160 lık rocco yada golf gt geçiyordu 50 den bastığımızda. Turbosu çok ufak olduğu için torku alt devirlerde veriyor oda sürekli bir güç olmuyor maalsef. 140 hp değildir diyemeyiz yani. Sıkıntısı tork ;)
ankaranın en hızlı roccocusu;
şimdi durum şoyle: bir araç torkunu ne kadar ust devirde verebiliyorsa o kadar daha iyidir. iyidir derken o kadar daha guclu olabilir anlamında. yoksa alt devirde gelen tork gunluk kullanımda daha keyifli *****.
ama performans karşılaştırmalarında asıl baz alınacak kriter torkun kaç oldugu ve ya ust devirlerde mi alt devirlerde mi geldiği değildir. asıl ve son kriter aracın gucudur. cunku guc denilen şey urettiğin torkun bi sonraki turevidir, sonuçta yaptıgın iştir. fizikteki adıyla birim zamanda yapılan iştir. burdaki örnekte mesela punto 140 hp ise type s e geçilmesi mumkun değil.(guc ve tork dışında eksta etkenler yoksa)
mesela senin eski aracının değerleri 180 hp ve torku 270 diyelim. o zaman 160 lık rocco seni mumkun değil gecemez. gt ise şanzımanıyla belki(gerçi gt lerde 185 ps filan çıkıyor biliyosun). yani senin aracın 180 değildir muhtemel.
eger turbosu farklı olsaydı ve aynı torku daha ust devirde verseydi o zamanda 180 hp den daha guclu olurdu zaten. iki araç karşılaştırılırken teker gücü, ağırlık, şanzıman oranları, aero , lastik ölçüleri yeterli.
aslında bunları zaten bildiğini düşünüyorum:) ama torkla ilgili nüans gözden kaçmasın istedim arada da kaçak konferans oldu kusura bakma:)
bu arada kurşat seni gecer :D
eğer o torku üstte üretseydi evet daha fazla hp de verirdi zaten buna lafım yok ama zaten maksimum tork 2700 de maksimum güçte 5000 devir maksimum hatta altında geliyorsa üstleri zayıf üstte tork yok demektir. Sonuçta bu arabalar 5500 de 6000 de maksimum gücü vermiyor. Dolayısıyla ne kadar denenirse denensin o araba 140 hp bile olsa 140 hp olupta üstte torku yüksek bir araca geçilmeye mahkumdur. Yani geçilince o zaman 140 hp değildir demek yanlış olur abi.