pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim
Printable View
pejo 106 gtı yaglı kadehler kuru kadeh sistemine döndürmek için gerekli parçalar nelerdir? bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim
Hidrolik iticileriniz yerine Mekanik İtici Kullanmanız gereklidir.
yağlı kadeh kuru kadeh ne ?
Resim de ekleyebilirseniz çok sevinirim bu tarz parçaların tr sınırları içinde üretilebiliyo olması çok sevindirici
kadeh ne ya :D
hidrolik itici ve mekanik itici asıl adı, hydraulic follower veya mechanic işte neyse konuya gelicek olursak 106 ların hidrolik itcilerinin içine parça kaynatıp mekanik iticiye çeviriyorlardı ama belirli zaman sonra kırılma olabiliyordu,
foto varsa merak ettim güzel olmuştur cnc de billet olarak :D
tebrik ederim. gerekli ölçümler yapılırsa eğer shim kullanmadan yahut ayarlı itici mekanizmasına girmeden direk cnc de yapılır çok ta güzel olur.
şu var.yüksek lift değerlerindenmidir bilmiyorum ama oem hidrolik iticilerde bizim kullandığımız yüksek derece egzatrikleri uygulayınca iticinin üst kısmını kırıyormuş.aman dikkat bu hususa ki deneme usulü yapıyorsunuz bunu.
konu hakkında çok bilgim yok ama bence asıl sorun sertleştirme. işi çok iyi bilen bir ısıl işlemci ve sertlik değerlerini bilmeniz gerekiyor sanırsam.
Ayar kısmıni nasıl yaptınız hondalar gibi vidalı bi sistemmi yoksa şimlimi yaptınız
Bütün sübaplarıda CNC'de yaparsan evt ayar için shim olmadan direk takılır ama bence o ayarı tutturmak çok zor olur. Hazır alınmayıp yapılan malzemeyi çok seviyorum. Foto olursa çok sevinirim.
bu konuyu bende çok merak ettim aslında resim olsa çok daha iyi olur anlamak açısından
abi ha üstünde torpulemissin ha Cnc de , yapılacak is aynı