Yine yıl sonu vergi avantajı nedeni ile 2 çeker amarok düşünüyoruz. Bu araçlara yükseltme kiti uygulamıyormu? Yaklaşık fiyatları nedir? Bu işi yapan arkadaşımız var ise sevinirim.
Birde manual olan bu modellere yazılım yapan varmı? Sonuçları nedir?
Printable View
Yine yıl sonu vergi avantajı nedeni ile 2 çeker amarok düşünüyoruz. Bu araçlara yükseltme kiti uygulamıyormu? Yaklaşık fiyatları nedir? Bu işi yapan arkadaşımız var ise sevinirim.
Birde manual olan bu modellere yazılım yapan varmı? Sonuçları nedir?
abi dünyada ilk amarok lift kitini sgldizayn yaptırmıştı yurtdışında bi firmaya... hali hazırda onlarda mevcuttur zaten
yazılım yapan duymadım ama racechip vardır muhtemelen
Modüllemi olur anca diyorsun?
Amarok 163 luk mu 122 lık mı ?
Mertcan ben hepsi 163 lük biliyorum, birde dsg yeniler 180
Yazlım ıcın ben yardımcı olabılırım Tarkan abı
163 hp den 205 hp
Tork olarakta 400 nm den 450 nm e cıkartabılırız.
ecufaste sorabilirsiniz yazılımı yapılıyor diye biliyorum ama onlar daha iyi cevap verirler :)
1–2 yerde bunların beyni açıldığı belli oluyor diye yazılar okudum. Ancak hergeçen gün ilerleme vardır diye umuyorum :))
vw beyinlerinin açıldığı anlaşılmasın diye bir aparat yardımı ile açılıyor diye duymuştum bende
veya ısıtarak sanırım cok dikkatli çalışınca anlayamıyorlar
zaten dışardan açılma belirtisi olmayınca servislerin beyini açıp mudahale varmı yokmu diye bakma şansları yok
Tricore ecu ise beyin açılarak yapılıyor
Herhangı bır problem sıkıntı olmuyor abıcım
Garanti husunda da hıc bır sıkıntı cıkmaz :)
Amaroklar şu an açılıp yapılıyor abicim aracı aldıgınızda yardımcı olurum hayırlısı olsun sımdıden .
Amarok lar 163 hp olarak piyasaya ciktilar bi tek yeni 8 ileri otomatikler 180hp. Beyin acilmadan yapilamiyor simdilik. Bircok amarok yaptim hatta birisi de siteden bi arkadasimizin, ciddi gucleniyor ve yakiti dusuyor. VW Amarok 2.0 BTDI Chip Tuning By BoostER Performance - YouTube bu da yaptigim bir arac yaklasik 60.000 km oldu yapilali en ufak sikintisi yok
bu 8 ileri olanlar dsg mi ?
dsg ise alınır. 180hp az buz değil.Torkuda iyi.
Dsg degil multitronic.. Touareg sanzimani kullandilar
Erhan uçurmuşsun arabayı maaşallah
Yukselme kiti ne icin gerek? Yani amac? Bendede amarok var...
Amarok 122 lik yokmu ?
yükseltme kiti için element trade firmasıyla görüşebilirsiniz.birçok araç için yükseltme yapıyorlardı diye biliyorum.
2.0 TSI 2011– I4 16V 1,984 cc (121.1 cu in) 118 kW (160 PS; 158 hp) @ 3800–5500 rpm 300 N·m (220 lb·ft) @ 1600–3750 rpm
2.0 TDI (CR) DPF 2010–2011 I4 16V 1,968 cc (120.1 cu in) 90 kW (122 PS; 121 hp) @ 3750 rpm 340 N·m (250 lb·ft) @ 1750–2250 rpm
2.0 TDI (CR) DPF 2012- I4 16V 1,968 cc (120.1 cu in) 103 kW (140 PS; 138 hp) @ 3750 rpm 340 N·m (250 lb·ft) @ 1750–2250 rpm
2.0 BiTDI (CR) DPF 2010– I4 16V 1,968 cc (120.1 cu in) 120 kW (163 PS; 161 hp) @ 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) @ 1500–2000 rpm
2.0 BiTDI (CR) DPF 2012– I4 16V 1,968 cc (120.1 cu in) 132 kW (179 PS; 177 hp) 420 N·m (310 lb·ft)
var ama TR'ye gelmedi biliyorum. 160 lık ve 180lik bitdi motorlar geldi.
Amarok trendline ve highline arasında farklar daha çok görsel ve kozmetik fark. öyle güzel oyuncaklardan mahrum kalmıyorsunuz pek.
sadece 160hp/400 nm rwd chiplenince daha bir eğlenceli olur bence. :)
yükseltme için bir alternatif de http://www.humaoto.com/Volkswagen-VW...mm,PR-445.html
Erhanım deneyimli amarok konusunda bence onunla iletişime geçin :)
yükseltme kiti olarak ironman huma oto yada arb tar oto bu markadan başkasını yada sanayi gedlerini tavsiye etmem arac tam dengeye gelmiyor
Peki 4*2 olana önerirlermi? Esas sorununuz bu. Tabi birde geniş jant lastik takımıda gerekecek. Maksat monster truck havası katmak
yükseltme kiti için, düşündüğünüz proje nedir? daha geniş lastik içinse iyi araştırmanızı tavsiye ederim. off road için dicem ama 4x2 düşünüyorsunuz, daha çok şehir içi kullancaksanız, yükseltme kiti ile virajlarda tedirginlik yaşayabilirsiniz.
Tarkan abi 4x2 ama yükseltme kiti var diye ağır arazide yol alıcağım hobi olarak konvoylar ile gideceğim dersen kötü süprizler yaşaman olası gibi duruyor.
monster truckum olsun hafif arazide zevkine gazlarım şehir içinde yüksekten bakayım gibi fikrin varsa ise güzel kombinasyon olur.
yükseltme kiti 4x2 4x4 olarak fark etmez aracı yükseltdiğin zaman ağırlık kuvveti yukarı çıkıyor ama senin alacağın kitler 2 ile 2,5 inch olacağı için çok fazla bir problem yaşamazsın jant olarakda yılmaz lastiksen gt wheel tavsiye ederim ofset olarak -10 aracın için yeterlidir ben ironman 6 inch 16 cmlik profesyonel kit ve 35x12.5x15 kullanıyorum 31 yada 32 inch lastik yani çapı 78 ile 80 cm arası jant lastik kullanırsan sorun olmaz mt lastik olarak en sessiz ve iyiysi cooper discovery stt dir .mt lastik takınca kar lastiği derdinde kalmaz :icon_tup:
ikiçekerde o çizme yatma yok
http://b1212.hizliresim.com/14/j/gz82j.jpg
sana tavsiyem
http://www.sahibinden.com/listing/va...996441/detail/
Aklımda tamamen şekil olarak güzel bir kombinasyon yapmak. Yazılım ilede daha az yakmak var. Bu araç zaman zaman 1 ton yük taşıyacak. Geneldeyse 300–500 kg.
Yardım ve fikirleriniz için çok teşekkürler
tarkan abi madem yükselmek istiyorsun amaç arazi olmalı . Neden iki çeker düşünüyorsun ? sıkıntı olmaz mı ?
4 ay önce erhan abi benim amaroğa da yazılım yaptı.Yenileri nasıl bilmem ama 163lük manuele kesinlikle yazılımsız binmeyin,arabanın orjinalinde çift turboda olması gereken alt devirler,tepkiler yok..yazılım sonrası herşey kendine geliyor ayrıca her türlü kullanım şartında yakıt tasarrufu yaptırıyor.
Kardeşim çünkü bu araç şirkete alınıyor. Şirketlerinde ticari araç alma zorunluluğu var, 4x4 ler ise arazi taşıtı olarak geçiyor. 4x2 yıllık 600 tl mtv öderken, 4x4 olan 2200 tl ödüyor. Yani aralarında her yönden çok fark mevcut. Bende olmuşken dehşet görünümlü ama araziye girmeyen bir aracım olsun idtiyorum.
Bizde Navara da 2.5 inch ironman kullanıyoruz çok memnunuz fakat köpek gibi yaktığı bir gerçek o yüzden yazılım şart.
Tarkan abi bu adamlar işinde oldukca uzman. Bir gözatmanı tavsiye ederim. :icon_tup:
Ben müşterilerimi yönlendirirken örnek olarak gösteriyorum bu firmayı..
Michaelis Tuning - VW AMAROK