2007 Vsa S2000
3mm Headgasket
GTX30R
inline pro turbo kit
Aem Ems Gen2
0.5 Bar @ 97 Octane 335 hp
http://www.drecu.com/dynos/S2000s/s2...tx30_05bar.jpg
1 bar @97 Octane 448Hp
http://www.drecu.com/dynos/S2000s/s2...gtx30_1bar.jpg
Printable View
2007 Vsa S2000
3mm Headgasket
GTX30R
inline pro turbo kit
Aem Ems Gen2
0.5 Bar @ 97 Octane 335 hp
http://www.drecu.com/dynos/S2000s/s2...tx30_05bar.jpg
1 bar @97 Octane 448Hp
http://www.drecu.com/dynos/S2000s/s2...gtx30_1bar.jpg
Bazen bosuna ugrasigimizi dusunuyorum al stock makina turbola iste
Boranin aracimi bu abi ?
çok iyi ya bolt on makineye 1.0 bar 500 hp neredeyse..
maşallah..
Bilmediğim için soruorum stock f20c makine saglıklı bi şekilde 30 r lı vaziyette kaç hp lere kadar kullanıcıyı üZmez , kırılma durumu olmaz vs ???
Maşallah cok güzel değerler...
kafama hep takılmıştır stock typer yada s2000 motoru turbolansa en fazla kaç barda sorunsuz yürür 0.5 yada 1 idealmi
bu yeni bir arac değil 05 basıyordu zevksizdi 1 e çıkardık bayadır biniliyor km olarak yağ sıcaklığı felan hepsini kontrol edersen km sini bilemem ama 3-5 bin değil çokdaha fazla :D
urfa delisi 35 bin kilometre yapmış sc s2000 le :) gaddardır kendisi :D biraz
Hilmi stoc makineye yanılmıyorsam 6267 turbo ile 1.6 barda baya baya bi kullanmıştı.sonra basıncı biraz daha açınca ayarda kırılmıştı diye hatırlıyorum yanlışım varsa düzeltsin bilen arkadaşlar.
hem sc takcan hem turbo 2sinede 15 er psi oo yeah :D
600 hp çok başarılı gerçekten,100-200 ne oluyor ?
full stock jdm k20a turbo sc6262 (62mm) 1.5b@r + methanol injection
550-600hp bisi verirdi dynamics te benım tahmınım.
1 barda 450hp aldık 1.5 ta 600 alırız dıe bı zıhnıyet yok maalesef. basınc actıkca araca hep extra gelır hep extra gelır. benım stock tan kastım stock emme manı gaz kelebegı hersey stock ust kapak full stock.
Değer çok başarılı maşallah. 1.5 barda gt30la sanırım 550 leri zorlar dd de
500-520 arası cıkar daha fazla cıkmaz. o da 1.3bar da. 1.5 da gt30 un flow u s2k da bıter benım gorusum bu.
500 den sonra guc almak basınca bakmıyor. atmosferık olarak yuklemek gerekıo aracı.
1.5 bar gt35r 2.5sti 580hp 2.0bar da 620 cıktıgını gozumuzle gorduk kı bu Pasaoglu dyno da. dynamıcs te degerler az cıkıcagı ıcın alınan extra guc aralıgı daha da azalır.
ama sana su kadar soylıyım senın kendıne yaptıgın sanzuman bıle aracın tork ve guc egrısını degıstırmıstır. ufak ayrıntı ama sana guc ve tork getırmıstır emınım :)
gucler oyle kolay gelmıyor maalesef.
Gt30'un flow u 1.5 barda limit zaten s2000de. Gt35 civarı turbolarda da 1.8 bar basınç limit benimde görüşüm bu yönde. Zaten 550 ye yakın çıkar dedim bu 540 da olabilir. 545 de :)
Sti un kapak tasarımı emme manifoldu tasarımı s2000 gibi değil ancak 2.5lt oluşu da 1.5 barda 580 i almasında etkili tabii turbo da o güçlerde limitlere geliyor. S2000 le karşılaştırmak doğru değil bence.
Doğru diyorsun güçler kolay gelmiyor. Ancak bir yere kadarda baya kolay geliyor. :)
boşuna mı uğraşıyoruz ne