885 kapaklı e30 325i aracım var 150-200 hp arası araçlarla denemek isterim yarın akşam denemek istiyen olursa görüşebiliriz.
Printable View
885 kapaklı e30 325i aracım var 150-200 hp arası araçlarla denemek isterim yarın akşam denemek istiyen olursa görüşebiliriz.
150 ıle 200 hp aralıgı mantıksız bır aralık olmus bence
Nos varmı araçta ?
nos yok kardeşim de ne mantıksızlık var
3.25İ lerde 885 kapak standart değilmi ?
typer var denemek isterseiz
deneyebiliriz gelirseniz aracımı görmek istiyorum.
885 kapak standart değil .
885 kapak standart değil mi? 885 neyin kapağı o zaman?
aradaki 50 beygir kaç boy yapar biliyomusunuz.arkadaş onun için yazmış..
hani 650 700 hp arası tolere edilirde 150 200 arasındaki 50 de dağlar oynar.
vtec ler le yada 106 larla falan iyi denemeler olur...iynn rs ibonun clio rs le falanda olabılır.
885 kapak derken bi bilgiye sahip olmadığımdan soruyorum araç standart mı ?
çünkü 325 dediğin arabanın rakibi 200hp olması biraz garip geldi bana
specler nedir kaç shot nos basılıyo vs. bi acıklama yapmazsan deneme zor yaparsın yada çokk alakasız arabalar gelebilir:soru:
Aracım stroker 2800cc 885 kapak 84mm piston var ben arabamı denemk istiyorum başka bi sebep yok kaç hpyi kaç boy geçiyorum veya geçiliyorum.
aracının plakası nedir dostum illa bi deneyen cıkacaktır aracım olsa bende gelirdim :/
bendede stroker 2.8 e 36 var kısmet olursa gireceğimiz hafta ankaradayım denemek isterim kalma fırsatım pek olmicak ama inş zamanımız uyuşur yemeğine deneriz :))
Ne cok sacma yorum var adam yazmış nos yok strokr 2.8 gidin deneyin işte
Turbo oğuz teşekkür ederim kardeşim iyi dedin :)
Aracın kapağı işlenmediyse 885 kapakta stock 325 kapağı, 84mm sıkıştırmayla oynanmadıysa pistonda stock m20b25 pistonu. krang kol ellenmeden nasıl stroke'landı anlamadım. 320i'den stroke ise bilemem tabi. iyi denemeler.
bende merak ettim bak şimdi
Orjinali 325 krank kol piston ve kapak işlemli 2.8 aracım daha ne diyim yarın akşam gelecem denemek istiyen varsa deneyebiliriz
Spec'te bi eksik olduğu belliydi zaten. Krang ve kol ile kullanılan piston + kapak m20'de fazladan 25-30hp demek. oda atmosferikte dağlar kadar fark eder. İnşallah güzel RS'ler GTI'lar çıkarda E30 sahneye çıkınca hot-hatchlere karşı neler yapabilecek görürüz..
inş istediğiniz gibi olmuştur yarın akşam enkada görüşmek üzere..
haftasonu gelebilirsem bende denemek isterim bakalım ne kadar tutunabilcez
çok masumsun yine tdicı
Pr3-1 kapaklı Vti var denemek isterseniz basalım
:D
ankarada ***** yere gitsen pazar günü bolca deneyecek birilerini bulursun :)
gtr 106yı görmek istiyoruz pistlerde :D
bu akşam var mı organizasyon?
885 3.25i nin standart kapağıdır.
bahsi geçen araç kl 325 ise bildiğim kadarıyla motor komple stock :)
akşam gelebilirsem ben denerim.
nos varmı yokmu dıye bakabılırız dımı araca ?
akşam benimle denermisiniz iyyn-RS bey ?
Hırsızlık şokundan garajda elimi kesmişim parmağım kemiğime kadar kesildi ama sözüm var akşam bende geliyorum...
325in silindir çapı 84mm, kapak 885 zaten stock olarak. 2.8'e dizel krankla çıkarılmıştır. Farklı bir pistonla ya da taşlamayla sıkıştırma arttırılmışsa, kapakla oynanmışsa ve yazılım yapılmışsa normal bir 325e göre çok iyi yürür. Arkadaş tam olarak motorda neler olduğunu açıklamadığı için bilemiyoruz tabi...
Nos yok ben aracımı görmek istiyorum arkadaşlar ferrari yok mu demedim ne oldu bu kadar devlet meselesi oldu
kardesim speclerin nedir acilca yazda bilelim. agzindan cimbizla laf aliyoruz.
bmw dilinden anlamiyorum ben. 885 flan anlamiyorum.
motorda sanzumanda ne var acikca yaz ki bilelim
misal benim aracimda. filitre,egzoz,kisa,emme kelebek polishli.yazilim var ve ici sokuk
ayrica nos varmi yokmu sotmuyorum sadece aracini kontrol edebilirmiyiz buna izin veriyomisum onu ogrenmek istiyorum.
yoksa baska arabayla gelecem
Birazdan Mesa'dayiz.