s.a beyler aracımın dyno da gücü 46.7 kw torku 126.5 nm çıktı yardımcı olabilecek var mı vamagdyno markası
Edit:(eksik bilgi) aracım boş da gazı yavaş yiyor ve 3 üçüncü vitesde kesiciye girmiyor bir hızlanıyor bir yavaşlıyor
Printable View
s.a beyler aracımın dyno da gücü 46.7 kw torku 126.5 nm çıktı yardımcı olabilecek var mı vamagdyno markası
Edit:(eksik bilgi) aracım boş da gazı yavaş yiyor ve 3 üçüncü vitesde kesiciye girmiyor bir hızlanıyor bir yavaşlıyor
Her dyno doğru ölçmez dynoya çıkarken hava filtresinin önüne pervane koydunuz mu?
46,7kw - 63,5 hp yapar
kaç kere ölçüm yaptınız?
bu arada torkunuz doğru çıkmış
yardımcı olabilecek ?
sensörlerinizde yada ateşleme sisteminizde problem var büyük ihtimal.
önce sensörleri kontrol edin sağlamsa buji ve buji kablolarını kontrol edin
Araba 3te neden kesiciye girsin ? Arabanın boşta çabuk devirlenmesinin motor gücüyle alakası nedir ?
Bujiler, yağ, filtreler normal ise,
Akışmetre, O2 sensörü, egzantrik sensörü, vuruntu sensörü, katalizör, bobinler, boğaz kelebeği kontrol edilebilir.
pervane konmadan dynoya çıkmak sakat iş değilmi ?
Bu konuda çok bilgili değilim ama araba hava almadan tam performans gösteremezki zaten ?
sensörleri nasıl kontrol edebilirm buji ve buji kablosu yeni
4 de kesiciye giren araç şimdi 3 de sapıtıyor. boşta devirlenmesiyle gaz yememe durumu var yanlış yazdıysam özür dilerim
buji yağ filtreler normal ve yeni . boğaz kelebeği temizlendi katalizör düzgün buji kablosunun (elektriğin geldiği) takıldığı yerler paslı sensörler ve akışmetrenin durumunu bilmiyorum kontrolü nasıl yapılır
sakat ama dyno yaptırdığım yerde bora 1.6 vardı 77kw verdi opel astra 1.6 66 kw verdi 2~5 bg veya kw ın önemi yok o rakamlara yakın olsun yeter 46 kw verdi aracım bu arada debriyaj balatası değişmedi bu o kadar bg kaybettirir mi ?
Hmm anladim sanirim ben yanlis anlamisim. Yani araba baya baya guc kaybetmis anlattigina gore ? Peki calismasinda, rolantisinde falan bir bozukluk yok mu?
valla herşeyden olabilir en ucuz yollu masraflardan başlayacaksın filtre vb gibi
teşekkür ederim herkese bir sorum olacak sensörleri nasıl kontrol edebiliriz
debriyajdan olacak iş değil o düşüş ama arkadaşların dediği gibi filtrelerden başlayın bakıma.Hava filtresi uzun süre değişmediyse olabilir.Ayrıca aracın onune fan koymak 3-5 hp den çok daha fazla farkeder.Sonuçta yanma odasında önemli olan tek şey yakıt değil yakıcı olan şey hava.
Konuyu hortılacam ama kat var ve emme manifoldu çok pis bunlar etki eder mi bujilerimi değiştirdiğim zman bujilere baktım sanki kireçli suda çok durmuş çeşme gibi beyaz kalıntılar vardı aracın karışım oranı bozuk olabilir mi 4000 den sonra gücte yükselme olmuyor 60 hp etrafında dalganıyor ve 4000den sonra araba nın sesi değişiyor fakat hiç bir değişim yok ( gkuvveti olarak ) bobinlerin ikisi değişti yakıt azaldı diğer ikisinide değiştirilecek 4000 den sonra boğuluyor kat tıkalı olabilir mi
Servise götürsene. at topu adamlara, yapsınlar. Servis mecbur yapmak zorunda. En azından karşında bir muhattap olur.
dyno çıktısını kabul ederler mi
Neden kabul etmesinler ki.. Sonuçta servis elemanları içinde bir veri.. En azından daha dikkatli davranırlar sana bu adam işten anlıyor diye :-) saçma sapan yorum yapmazlar.
Burada yüzeysel bilgi alabilirsin bazı konularda senın aracında bir arıza mevcut. Hiç zaman kaybedip kafa yorma götür servise yapsınlar...
teşekkürler inş çözülür
Hep aynı yerdemi ölçtürüyorsun.Başka yere git birde orada baktır.zaten çok az doğru gösteren dyno var.Senin kafan bundanda takılmış olabilir.Kaç km kullandıysan ona göre değiş bujini.katalizör filtresi tıkanmışsa oda sıkıntı olabilir dediğim gibi km sine bağlı arabanın ve en son ne zaman filtre değişikliği yaptığına.
Aracin km nedir , Katalizor dolmuş olabilir , katalizörü söküp deneyebilirsiniz
araç 116 binde dynonun doğruluğunu şöyle tespit ettim 4000 den sonra boğuluyor nazar değdi herhalde kurşun döküp sonra dyno ya gitmek lazım ucuz yollu bir iş kat sökme takma konyada pek bilen birii yok yda adamın işine gelmiyor uzun diye periyodik olanları vaktini geçmeden normal getz de 15bin yağ değişimi 6 8 bin arası değiştiriyorum her yağ değişiminde bujileri değiştiriyorum hava filtreside dahil yağ filtreside değişiyor bunlardan değil eminim kat veya benzin filtresi tıkalı olabilir diye düşünüyorum 2 de kesici de bir dakika gibi bir süre dolandım pat pat pat egzoz dan ses geldi(patlama değil birşeyler egzoz gazından dolayı ayrılır tekrar yerine otururken metallerin çarpışma sesi gibi ) ama birşeyolmadı benzin filtresinin ndeni de bujiler normalde siyah olur getz inki beyaz kireç tabakası gibi bir şey var dördünde de araç fakir de diye düşünüyorum
Carbon clean yaptirsana bakalim deisen bisey olcak mi
tanıdığım biri yaptırmıştı pek bir fark olmamış ustamda öyle şeylere girme yağını erken ve sık değiştir ona eniyi karbon clean ı oyle olur demişti (bu arada ustam yağ satmıyor kendi yağını satırmak veya yağ değişim ücretleri alacak biri değildir ) motorun kronik arıza lifter problemi
sanırım o km katalizör tıkanıyor işin ehli birine baktırın veya tanıdıgınız bir eksozcuya baktırın bi...
Aracın kaç km'de ? o2 sensörü boğaz kelebeğine bi bak kirli mi ?
teşekkürler ilginiz için headers takılsa motor arıza yakar mı headers 51lik düz boru kumandalı egzoz ile ne kadar güç gelir ve egzoz kapalı iken standart ses olur mu
Surekli yag deistirmekle bi alaka kuramadim.ustan demis girme o islere.sanki kapak aciyosun ondada bi alaka kuramadim.makinaya baglicaklar aracini yarim saat rolantide calisacak butun pisligi aticak aracin.bunun hic bir tehlikesi yok ki.
benim getzlerin kronik arıza olan lifter problemi var bu yağı egzantrik subablara gönderemiyormuş erken değiştirmekte yağın kurum yapmaması için ama cc yide yaptıracam :D teşekkür ederim ilginiz için kesin ummadığımız yerden çıkacak bu araçta subap ayarı oluyor mu tek egzantrik araç