evet arkadaslar pd150 hakkında bılgı almak ıstıyorum.olumlu olumsuz yonlerı nedır.yakıtı nasıldır. yazılım egzoz vs ıle ne kadar hp alabılırız.ve bıze ne kadara malolur.
Printable View
evet arkadaslar pd150 hakkında bılgı almak ıstıyorum.olumlu olumsuz yonlerı nedır.yakıtı nasıldır. yazılım egzoz vs ıle ne kadar hp alabılırız.ve bıze ne kadara malolur.
takipteyim...bılgılenmış olalım
onlarca konu oldu ama yine yazalım, pd130 dan tek farkı turbosu. geri herşeyi aynı, aynı güçler çıkar.
para çokomel eğrisine göre 400hp ler hayal değil ama sorduğunuz, yazılım egzoz cooler ile 200-210 hp lerde binilir, şehir içi 7-7.5 yakar şehirler arasında 5 lt lere kadar düşebilir, ayağınızla aranızdaki ilişkiye bağlıdır bu durum.
Taş gibi motordur. Uzun süre pd130 kullandım stock olarak bile keyif veren bir motordur. Ufak dokunuşlarla 200hp sorunsuz binilir.Yakıtı şehir içi klima açık halde bile 9lt yi geçmez.şehir dışı 4-5 lt arası yakar.Sattığıma pişmanım benimki kadar temizini bulsam yarın alırım yine.
pd 130 bile tam bir canavardır ucu açık ve sağlam bir motor.fakat onun bile temizi kalmamışken pd150 bulmak pek kolay bişey değil.
valla bende pd 140 leon var 2.0tdi 195.000 km de ilk sahibinden aldık full stock
aldığım ilk gün dynamicse cıkardık 141 hp verdi
ufak bi açtık 1.3 1.4 basınç 174 dynamics çıktı :)
arabada hiçbirşey yok komple standart
pd150 aslında nispeten daha kolay, leon, toledo, bora ve golfte var.
TR de en çok Leon ve Bora varken en az Golf'te görülür pd150.
İsteyip aradıktan sonra Leon bulunur.
pd 130 dan tek farkı bi büyük turbo kullanıyor sadece yazılım yapılacaksa pd150 iyidir 205-210 alınır pd 130 içinse 175 ve 3-5 üstü limit eğer turbo coler girilecekse pd150 olması şart değil :) çok sağlam makineler yakıtı hakkında bilgim yok şehir dışı 5 şehir içi 7,5-8 civarıdır diye tahmin ediyorum
geçen hafta istanbul a geldim..100-140 arası hızla 3.9 lt yaktı..şehir içinde de 6.5-7 lt civarı yaktı.
pd 150 lerle pd 105 arasındaki fark nedır?
onlarca konu mevcut google da biraz araştırılırsa, en basiti vp serisi ve pd100-105 e kadar olan kısımların pd130 dan daha dayanıksız kranka sahip olduğu bilgisi.
110 luklarin piston ve kollari pd 130 150 lerle ayniymis
bu pd150 lere sadece yazılımla net olarak ne kadar hp alınabılır.ve onerebılecegınız guvenılır yazılım yapan yerlerı ayrıca bılıyorsanız ne kadar fıyata yapıyorlar bu yazılım olayını.
yazılım ile 200hp alınır pm attım
bende kol ve pistonları pd ile aynı diye biliyorum
pd130-150-160 ile değildir. öyle olsa bile ki,
mesela pd100 sahibi olupta 250+ güç hedefleyenlerin hepsinin pd130 krankına geçmesinin bir nedeni vardır değil mi?
vp dizeller ile pd serisinin güçsüz modelleri aynı internallere sahiptir, ama güçlü olanlar ile değiştirilebilir bu. o konuda sorun yok. ölçüleri aynı çap x strok olarak.
Hergün pd 150 ilanlarına bakıyom valla kedinin kasabı gibi :)
satmayın pd leri sonra çok ararsınız..:)
195 bin km de 2.0tdi 140 lık 2006 model yeni leon var bende.
en son triger ,gergi termostat su pompası , yağ , yağ filtresi,hava , polen, silecekler ve turboyuda yeniledim 2.000tl masraf ettim 1 lira dahi masraf yoktur..
değişen yoktur , ilk sahibinden aldım 195 bin km stock kullanılmştır..
Ben alır almaz dyno yaptım 141 dynamics çıktı kısık yazılımla 174 dynamics verdi..
İsteyene 33.000tl bırakırım en son rakamımdır.
Nedir sorun ? Yardımcı oluruz belkı ben veya bir baskası..
pd den ziyade 1.6 tdi polom hayattan soguttu benı. konu kirlilği olmasın pm atım
pd130 um 4 5 defa turbo kırdı ard arda oydu problem.çözüldü sonra gerçide.
Masallah bende tek problem yok sadece debriyajim kaciriyor o da benim kullanimima gore gayet normal onun disinda motordan yana tek problem yasamadim