slm arkadaslar nıhayet turbo olayına basladık bakalım herhalde 2.0 ıde motor
turbolayan ılk bız olucaz hadı hayırlısı yakında resımlerı atıcam:icon_tup:
Printable View
slm arkadaslar nıhayet turbo olayına basladık bakalım herhalde 2.0 ıde motor
turbolayan ılk bız olucaz hadı hayırlısı yakında resımlerı atıcam:icon_tup:
Direk enjeksiyonlu bu motorda işiniz zor, bence fanteziye giriyorsunuz. Deneyen ve hüsranla sonuçlanan biri olduğunu duymuştum.
Hayırlı olsun Özkan.Allah utandırmasın...
Can.
vallahı tum ımkanlarımızı kullanıcaz ne olursa olsun bu makınayı yurutucez
saol can tesekkur...
hayırlı olsun...bism tecruberleden yararlanabilirsiniz...
problemlerı bir bir aştık, şimdi iş dolayısyla pek gazlayamıorm, yarış tipi baskı balatamıs da hazır, emme/egzoz manifoldu kaldı son olarak...
inşallah başarılı olursunuz...sadece honda ve benzerlerinin turbolanması,değişik projeler olmaması bayıyor bir yerde :) ...
Direkt enjeksiyonlu motorda en büyük sorununuz enjektör olacak. Direkt enjeksiyonlu motorların enjektörleri cc olarak mı ölçülüyor, yoksa dizeller gibi hattın basıncını ve püskürtmeyi pompa mı ayarlıyor? Bunu bilmiyorum ama her türlü zorlanacağınız kesin.
Gazanız mübarek olsun ama baştan Ya Allah bismillah diye girilen bir çok iş yarım kalır. İnşallah başarırsınız.
ps: boostlasın diye turbo takıp 0.2 bar basıp da turbo taktım demeyecekseniz işiniz zor diyorum bu arada.
pompada sıkıntı yok 100 bar basınc var yanlız enjektor bıraz sıkıntı yaratabılır
onuda halledıcez 15 yıldır renault servıslerınde calısıyorum su anda kendı yerımızı actık
ugrasıcak cok zamanımız var bakalım nasıl olacak bu arada aracı komple soktum
rengınıde degıstırıyoruz beyınle ılgılı yazılımla ugrasan arkadasım var obırseyler ayarlıyacak bakalım nasıl olacak bende merakla beklıyorum
ide motor güzeldir renault un tek pisligi her şeyi sıkıştırıyo insana çalışacak alan bırakmıyo blok zaten laguna ve clio rs le aynı olması lazım kolay gelsin
asmisinsan ide blok olarak laguna ve rs in makinasından çok farklı
yeni yeriniz nerde?
insan bir passat ı geçmek için bukadar para harcarmı? şaşırdınız mı abi? gidin sizde 1.8t alın ne işiniz var meganla filn hahahhahaha şaka biyana aracın kaportası sıfırlandı bitti sıra makinede projeler sıkı typer ların korkulu rüyası olacağına şimdiden eminim başarılar allah yardımcınız olsun.......
hayırlı olsunn ..
ok deneriz turbodan sora beni geçen sen ol tanıdık diil yabancı geçerse ağrıma gider.......
hayırlı olsun kanka.
ide'yi turboluycağınıza bi RS yapsanıza en matkabından :)
Kadir.
f7r veya f7p olsaydı işniiz daha koaly olurdu ver önünüzde örnek cok olurdu kardeşim böyle turbolanan renaultlar gördükce hoşuma gidio karar vermek işin yarısına gelmektir şimdiden kolay gele allah işniizi rast getire...
Valla cidden iii proje arabayı biliyorum zaten buz mavisiydi rengi 4 kapı Allah yardımcınız olsun
tesekkurler arkadaslar ınsallah guzel olucak
ewlat oldu ewlat ama allah herkese öyle yürüyen evlat nasip etsin....:)
ide'yi atmosferik modlamak bile zulümken turbo helal ,
araştırmıştık ide için atmosferik mod. onno usta 160-165 arası güç alırım maliyeti 5000 ytl demişti , çünkü ide motor direkt püskürtmeli ekonomiye dayalı 1 motor emme manifoldları falan ufak moda açık 1 motor değil inşallah sorun çıkmaz :S
ınsallah bakalım gorucez nasıl olacak.yurumezse atmosferıke devam yalnız bu sefer
bu motoru clıo symbole koymayı dusunuyorum bıde kısa koydummu deyme keyfıne
ılerleyen gunlerde fotoları atıcam bakalım yenı rengı beyenecekmısınız.....
hade ozkan burdanda hayırlısı dıyelım ozmn :D ıstanbula ınım gelıom yanına :D:D
beklenen guc we basmayi dusundugunuz boost nedir,parca listesi gibi birsey hazirladinizmi?paylasirsaniz sewinirim ilgimi cekti proje:)
ılk basta 1.8t passat turbosu takıcaktık kucuk oldugunu dusunduk t4 koyucaz
wasgate cıvıc turbo manıfold ıntercooler boost control
bu ide swap sewdasının sebebini sorabilirmiyim hakikaten ,
k4m'yle oynayıp ide'yi geçicek hale getirebilirsin hemde daha net sorun yaşamadan
illa renault swap olacaksa f7r felan koysanıza yaw :D
Allah utandırmasın kardeşim, merakla beklıyoruz.
vallahı en son f7r bı kactane gecmıstım aslında en basında f4r koymayı dusunuyodum
ıde denk geldı onu koydum k4m varken dızeller bıle gecıyodu daha sonra baktık boyle olucak gıbı degıl hurda belgelı megan coupe aldım komple on takım arka takım(dısk)
hepsını gecırdım bıde kısa kydum oldu mermı
sımdı benım kısa clıo rs de onun kıde bende
renault un motor kodları hakkında pek bi bilgim yok ama izmitte bitane 1.6 16v sarı megane coupe var 99 model 2 yıldır turbolu ama 10 kere motor indirdi.. en son reno 5 gt piston kollarını koydular sürekli kırıyodu stock kolları şimdi fazla sorun yok ama sıkıştırmıyo fazla arabayı.. ben hiç görmedim gazladıgını ...çünkü 2de1 kırıyo.. pek dayanıklı deil turbo için..
anladıgım kadarıyla senin amacın zoru başarmak ama sıkılıp bunalacaksın zamanla allah sabır versin...