Arkadaşlar nasipse yeni kasa leon tdi düşünüyorum gibi fr-17 jant ve sunrof ekleterek.bu ikinci el piyasasında eniyisi sıfır almak dedim.ama bu kasa ve motor,iç hacim genişlik vs hakkında bilgisi olanlar varsa görüş önerileri nelerdir?
Printable View
Arkadaşlar nasipse yeni kasa leon tdi düşünüyorum gibi fr-17 jant ve sunrof ekleterek.bu ikinci el piyasasında eniyisi sıfır almak dedim.ama bu kasa ve motor,iç hacim genişlik vs hakkında bilgisi olanlar varsa görüş önerileri nelerdir?
Çok mantıklı tercih bence:icon_tup: şuana kadar duyduğum tek kronik sorunu yakıt deposundan ses gelmesi. bayide baktım iç hacmide iyi 1.82 yim bana göre gayet rahat ve ferah. ayrıca led paket li olmalı mutlaka :)
hayırlı olsun şimdiden.
1.6tdi style paket güzel araç led paket ve sunroof ekletin ve kesinlikle sıfır alın ilandakilerin hepsi bonzai içip açıyor sanırım sıfırdan fazla bilen yazan var ben fr kullanıyorum yakıtı gerçekten muazzam tdi daha da azdır yani hayırlı olsun şimdiden size :)
Eyvallah yakın zamanda golf 6 tsi 122 likten ayrıldım yakıt belimi büktü işin gerçeği gerçi arabanın yakıt değerleri iyi ***** benzin :(
Yakıt deposundaki ses nadir oluyor golf 6 larda da vardı ama ben hiç duymadım :)
Bana lazım olan dayanıklılık, motor,mekanik, bagaj,arka diz mesafasi vs golften daha hesaplı ve donanımlı olduğu zaten aşikar.
Fikir verebilir, tarafsız test yaparlar :)
http://www.youtube.com/watch?v=LF2wNt3TBuk
http://www.youtube.com/watch?v=LF2wNt3TBuk
Abi depoda dalga kıran yok ondan ama ben daha full depo görmediğimden duymadım :D ama trim sesi gerçeğini bilerek alın yoksa arabadan soğursunuz :)
Video yu izledim bende arka süspansiyon dan korkuyorum hayal kırıklığı olursa soğurum araçtan.
Trim seslerine pek takılmam doğrusu ;)
Daha tam karar veremedim temiz bi golf 6 dizel confortline bulursam gene golfe ama dizele dönerim bakacaz.
A3 te de torsiyon var, A3 ile Golf çok yakın diyolar Leon daha sesli çalışıyor diyorlar arka süspansiyon için fakat yolda acayip dengeliydi A3.. Bence korkunuz süspansiyon olmasın. İlla ki pahalı kardeşlerine göre eksikleri olacak fakat temelde aynı ve çok iyi iş yapan bir şeyi çok kötü olacak şekilde bozabileceklerini düşünmüyorum :)
Levent hatırlıyormusun hacım vag'ın torsiyon olayını ilk duyurduğunda torsiyon var torsiyon var tarzı bir yere gelmiştik :) Otopark'ın videosu onu anımsattı bana :D
Vallaha netteki videolarda yabancı sitelerde hep arka tarafı eksi puan alıyor çabuk bıraktığı için ama esp yeterli iş yapıyormuş oda ayrı tabi telafi babında
torsiyonda;
alman > japon > fransız diyorum ben :D
Arabayi begenmismis ulan o anlattiklarina gore araba tirt ozaman
valla ben eve aldım 1 ay kdr önce sıfır km tdi style paket 17 jant lı.aynı donanımda golf alsam 17bin falan fazla vermem gerekıyordu:)
cok mantıklı araba,yüruyen aksam bıraz sert sebebi zate ***** ama golf ve a3 te aynı yuruyene sahip sadece amort farklılıgından az daha yumusaklar okadar.
inanılmaz az yakıo,1500km oldu trim sesi vs yok şimdilik
kesinlikle tavsiye ederim
amortısor sert ve yol tutus kotu ıse coli ile çözülür sanırım.
Sanırım 5 lik bi yay çözer işi ;)
Ama garanti kapsamında sorun olurmu işte?
Yakıt hakkında nette baya guzel yorumlar var evet.
torsiyon ile dingil farklı şeyler. son kasa 1.6 tdi larda bildiğiniz dingil var:)
sunuda belirtmek isterim. coilover ile dünyası değişiyor.
benimde askerden sonra ciddi düşündüğüm bir araç sıfır araç almayı mantıklı bulmam genelde ama bu araç diğer markadakilere göre sıfır fiyatıyla f-p ürünü yanlız led paket kesin alınması lazım
selamlar, kismetse yakin zamanda tek kapi dizel olarak leon alacagim. 4 kapililarla arada fark varmi birde 1 depo ile yapilan km nedir.
106 gti veya 306 gti ya bakarsan ne demek istedigimi anlarsin.
Zaten bu yüzden leon konforlu degil.
1 sene 306 gti ya bindim. Arka tarafi leondan daha konforlu ve yol tutusu zaten tartisilmaz. Neyse arka taraf bir yana,
Arabada eksik yanlar var ozellikle arabayi dinlerseniz cok ses duyarsiniz ama bunlari duzeltiyorlar. Sanmayinki golf de de sorun yok. Golfde de sorun var. Bence genel olarak fiyatina gore guzel.
Suan bence tek sikinti motor sogukken olan silkeleme ve sikirdama. Bunun sebebide yazilimsal. Yurt disinda guncel versiyon cikmasina ragmen, burada hala bu guncellemeyi yansitmadilar. Bello bir sure sonra Türkiye'de de gunceleme olacak
Arabadan ciddi ciddi anlayan 3 kişi bindirin bakalım anlayacak mı arkanın torsiyon olduğu
Şehir içinde mümkün deği anlamanız
Gazlasanız virajda belki hafif arkayı bırakmadan anlarsınız oda esp çoktan devreye giriyo
Girmeye başlamadan önce ciddi yol limitleri var zaten (ilk turanzalar sökülcek pzero veya conti sc5 filan alıncak)
Herşeyiyle sınıfında fiyat/kalite olarak çok iyi aynı donanım bi a3 golf 100bine yakın hatta a3 geçiyor
106, 206 yada 306daki torsiyon ile aynı demedim zaten. Dedim ki "Üretici izin vermedikten sonra, hiçbir torsiyon sisteminde ayar yapamazsın." Pug'un arka süspansiyon tasarımı torsiyon olsa da Pug ayarlamalar yapmaya müsade etmiş işte. Sıkı geçme olan barlar aynı yerde ama kaynaklı olsa bakalım o zaman ayar yapabiliyor muydunuz.
Süspansiyonun kalitesi süspansiyon tipinden tamamen bağımsız olmamakla birlikte daha çok kullanılan yay-amortisör ile alakalı. Aynı platformun arabası a3te golfte neden yok böyle şikayet o zaman. :) Onların ki de ayarsız düz 'dingil'. Demek ki bound-rebound-yay sabiti gibi değerleri adamlar iyi ayarlamış.
Ayrıca kusura bakmayın ama süspansiyon tipleri isimleri söylemişsiniz sadece. Başkada bir şey yazmıyor ki :) Isım yapmıyor işi, sistemin optimizasyonu yapıyor.
'02 Civicte de double wishbone var mesela arkada. Adına bakınca kaliteli, işleyişe bakınca zayıf. Hop hop sekiyor mesela o da.
@Serta@ç hocam 3 kişiyi aynı anda bindiriyorsak zaten birşey anlayamazlar arka dingilin üzerindeki onca ağırlıkla :D :D
Şimdi sorun anlatılan gibi arka taraf çokmu sıkıntı?
Coil degilde ekonomik olarak :) 40-50 mm yay işimizi çözer mi?