Şuanda 17 yaşındayım ehliyet alıyorum kısa zaman içinde ve 1.4i civic almayı planlıyoruz bana alıcağım araba standart 90hp fakat bazı ilanlarda 120hp 1.4 ler gördüm bunu nasıl sağlıyorlar headers,egzoz sistemi ile mümkün mü bu kadar verim almak?
Printable View
Şuanda 17 yaşındayım ehliyet alıyorum kısa zaman içinde ve 1.4i civic almayı planlıyoruz bana alıcağım araba standart 90hp fakat bazı ilanlarda 120hp 1.4 ler gördüm bunu nasıl sağlıyorlar headers,egzoz sistemi ile mümkün mü bu kadar verim almak?
görüntüden ziyade gitsin istiyorsan corsa dti al daha az yakıp cok daha hızlı olur cıvıc den ille cıvıc dıyorsan soch kapak vesaıre alırsın o beygırlerı ama 4-5 bın harcarsın
Hız istiyorsan al 18-19liraya corsa dti bak keyfine..
Her zaman soyluyorum yine soylicem lpgfe bineceksen sadece artik lpg sistemler gelisti biliyosun map yazabiliyosun wideband ile ayarlayip yakiti dogru ver biraz lpg enjektorlerin buyuk olsun bi tane hurda egzos manifoldu al birde sifir iveco daily 2.8 yada 3.0 turbosu kalon.conta as 95o intercoller karteldende yaglama cekersin ivir zivirla 6 7 bine 13o 14o hp 7 psi da gayet rahat gezersin yaptik denedik cok zevkli oluyo benzinde yururum dersen yakit maaliyeti onemli degil dersende pigyback ile ecunu yaniltir zengine.ceker orjinal atesleme.avansinla sksntisiz. benzinde yurursun o butce artinca kalite artar tabiki
İlerde bunu gelistirede bilirsin bu ilk etapda sana stage 1 olur
Civic almam kesinleştiğinden beri internette araştırma yapıyorum ilk defa sizin tavsiylerinizi gördüm :D genelde headers susturucu felan.Peki lpg de masrafım ne kadar olur ortalama?
Yok 1.4i özellikle 120 bg diye belirtmiş ilan sahibi
hertürlü destek veriririm turbo işinden anlayan bi usta bulsanda olur istersen ankaraya gelsen beraberde yaparız pek bi paran gideceğini sanmıyorum en çok para lpg sistemine gider oda ecu falan filan yani :) çok bi paran gideceğini sanmıyorum
1.4 alma, bi süre sonra kesmez seni. 1.6 almaya bak
Sedan al bence 1.6 ies bile bana gore yavas tabi bizimki otomatik
Kendi aracım için söylelim 1.6ies emme ,4,2,1 headers,filtre,orjninl orta, kat iptal ve ss magnum replika safc2 wideband , dyno 113.9 hp 124 nm tork du tekrar ayaladım ama çıkmadım dynoya bidaha.7 hp alacanı sanmam.
https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net...c8&oe=55EC032B
baya keyifli oldu yakıtı gayet iyi, ama daha hızlı bişeler istiyorsan corsa 1,7+ yazılım veya 1.6 +modifiyler senin için daha iyi olabilir , HB diyorsan 1.4 gayet keyifli şık ve rahat
çoğu araçdan geniş,
ne beklediğine bağlı tabi
Aslında çokda problemli değil , birazda yüksek devirde kalırsan çok sorun yaşamazsın.Tork düşük 1.4 motorda haliyle.Bu konuda corsa daha iyi tabiki turbolu bir araç. Ama özellikle hb istiyorsan al tadıda bak içinde kalmasın derim :) diğerlerine geçersin daha sonra
1.4 sahibi olarak bence görüntü yap bin.. Ufaktan turbo az bir maliyetle keyifli kılabilir belki :)
Tipini seversen Polo 1.4 Sportline bak. 101 hp kısa oranlı şanzımanlı donanımlı bir araba. Kullanması vs çok keyifli, gidişi çoğu 1.6 arabadan iyidir. Ama bakımlısını bulmak gerek.