Arkadaşlar arabam 1800-2100 rpm arası titriyor serviste 4 Enjektorde değişti ama sorun devam ediyor baskı balata volant dan olur diyen var araba stok suan sadece dpf iptali var.
Printable View
Arkadaşlar arabam 1800-2100 rpm arası titriyor serviste 4 Enjektorde değişti ama sorun devam ediyor baskı balata volant dan olur diyen var araba stok suan sadece dpf iptali var.
Titiriyor derken motor sesi değişik sarsıntılımı çalışıyor gaz yemiyor gibi? Teker balans'la değildir heralde?
motor kulaklarına bakıldı mı?
anladıgım kadarıyla kesinti yapıyor ve kesintisel bir titreme var ?
Baskı balata değişti titremeye devam amk.yok bu bunun titremesine çare bulacak?
Dpf iptalse aracta yazilimda var sanirim?Yazilim kontrol edilmeli gerekirse stock yazilima donun bir sorunu cozene kadar sonra geri yazdirirsiniz
Stock yazilim,dpf iptal nasil korumaya almadan gidiyorki
Mazot pompasinda bir sorun olabilirmi acaba?
-Devir,Mean injection,basinc,tork loglari alirsaniz aslinda bir nebze daha anlasilabilir gibi durum
Logu Engine kanalına girdikten sonra Advanced Measurement Blocks ( Advanced ID kanalının altında ) kanalından alabilirsiniz.
Almak istediğiniz değeri açılan pencereden tik atarak loga başlayabilirsiniz
Geçmil olsun Fevzi Abi.. Üzüldüm durumuna.. İnşallah çözersin, tekrardan güzel güzel binersin..
dpf de orjinale döndürün hazır bu kadar uğraşmışken belki kaçak vs. vardır sensörlerde sıkıntı olmuş olabilir. geçmiş olsun.
Akstan da yapar . Max tork o devirde geliyosa yüke bindiğinde balans yapıyodur. Araç basık mı?
Abi Dpf yazılım olarak iptal edildikten sonra mekanik olarakta iptal edildi mi ?
nasıl bobin yazdım bilmiyorum :) . takipteyim.
Ben volant diyorum
Ya arkadaşlar yok mu bunun bir hali çaresi?
Yazılım varken 1700-2400 devir arası titriyordu.
arabanın sentesi kaçık olabilir ?
beyaz duman cekişten düşme filan varmı?
Şimdi hocam benim anladığım DPF'i söktün, sensörleri iptal ettin ve de yazılımdan hataları kapattırdın bu konuda.
Benim aklıma gelen bir durum var. Eğer DPF'in giriş çıkışında bulunan, DPF'in doluluğunu ölçen sensör, söktüğünde default olarak DPF dolu olarak gösteriyorsa, aracın DPF regeneration moduna girmiş olabilir. Bunu anlamak için 1-2 sorum var sana.
1. Motor sıcaklığı yüksekken mi bu sorun ortaya çıkıyor?
2. Sorun çıktığında aracın hızı 60 km/h'ın üstünde mi?
3. Bu titreme ile 10-15 dakika araç sürünce, titreme duruyor mu?
4. Bu bölgede eskiye göre daha fazla yakıt atıyor musun?
Belli bir sicakliga gelmeden gazlanıyorum o yüzden motor sıcak oluyor ama her gazlarigimda bundevir aralarında 3-4-5 . Viteslerde titriyor normal devir aralığına baktım surat 5.viteste geçiyordur 60 km yi.titreme uzun yol da yapsam gazladigimda aynindevirlerde oluyor.
Aks (10krktr)
Yurt Dışı seyahatindeyim ondan bakamadım özür dilerim. DPF'in kendisi tam olarak iptal edilmemiş gibi duruyor. Yani sistem DPF'in dolu olduğunu görüyor ve kendiliğinden temizleme işlemi yapıyor. Bunu önlemenin en temel yolu DPF'i geri takmak. Ama DPF'i takmadan bunu önlemenin yolu, yazılıma müdahale edebilmek ki, şu anda hangi parametreleri değiştirdiğinizi bilmeden bu konuda yorum yapmam zor.
DPF'in de içini boşalttım derken, ne demek istediğini anlamadım. DPF iptalini yazılım üzerinden nasıl yapıyorsunuz? Anlatabilir misiniz?
araçtaki durumu ben birebir test ettim.%90 aktarma volant aks gibi hareketli parçalardan olduğunu düşünüyorum.orjinal yazılımla da araç aynı
Ayni sorun astra 1.3 dizelimizde vardi, yazilimdan olmustu, sifir alinmis 14 bin kmdeydi . Dpf i de orjinale donup bi de aracin harbi orjinal dosyasini yukleyerek deneyin
Sorun çözüldü arkadaşlar downpipe kasintili takılmış.