2020 VW Passat Carpışma Testinde Dağıldı! - YouTube
Ama sanırım tok kapı sesi bakidir.
Printable View
2020 VW Passat Carpışma Testinde Dağıldı! - YouTube
Ama sanırım tok kapı sesi bakidir.
şaşırmadım, o paraları verip trde hayatta passata binmem
Bu arac us passat, b7 platformu kullanan bir arac diye hatirliyorum. Avrupadakiler ile ciddi teknoloji farki var. Tum bunlar bu hale gelmesini aciklayamaz o ayri.
Bu da us 2016 crash videosu. Enteresan gercekten.
https://youtu.be/rqpTxCwRTTw
Yalnız kötü kalite de olsa cam filmi camların dağılmaması için gerçekten şart..................
2018 VW Polo Crash Test & Rating - YouTube
Polonun direklerinin bu kadar sabit kaldığı aynı test mi acaba?
bu terslikte bir işlik var, direk işlemli olmasın. :D
Dizel otomotik 1.6 tirent passat adamdır gerisi kumda oynasın eyw
Aynen baktım şimdi. Bu direkt direklerin dayanıklılığını ölçüyor sanırım.
2020 Yeni Toyota Corolla Sedan Carpışma Test | Corolla Sedan Small Overlap - YouTube
Bu corollanın. Çok daha sağlam durmuş passata göre.
"Passat binenin amel defteri tok kapanıyormuş." diyorlar.
Buna da boşuna 2,5m istemiyorlar.
https://www.youtube.com/watch?v=IsfGOSRm3ZE
Yalnız test ve kasa Çin galiba.
Pazara göre dandik bi üretim mi söz konusu acep.
Yapılan testi arkadaşlar yukarıda yazmış, Small overlap test, bu testi zamanında geçmiş. Bu kasa burada 8 oluyor resmen.
Yanıltıcı video koymayalım Koray Bey :D
Passat her yerde passat değil, zaten öyle olduğuna iddia eden yok. Bu sanırım us passat yani 2020 model falan önemi yok PQ46 platformunu kulanıyor bu araç b6 ve b7 passatta kullanılan şasi(ve o dönemlerde üretilen bazı vag araçlar). Avrupada böyle test sonucu alsın o arabayı bırakın yola, fabrika bahçesine bile çıkaramazlar :D
Small overlap testi icin on darbe demiri ile sase ucunun kesimine genellikle darbe emici bir aparat koyuyorlar.
Hatta gecmis yillarda bu test cogu bolgede sadece surucu tarafindan yapildigindan, sadece o tarafa darbe emiciyi koyup, diger tarafi es geciyorlardi. Amerikan test kuruluslari ayni dieselgate'deki gibi akilli davranip standart disi sekilde yolcu tarafindan da test yaptiginda cogu araba boyle dagilmisti. Sonrasinda ureticiler her iki tarafa da o darbe emiciyi koymaya basladilar.
O hesap, cin'e ozel o darbe emici hic konulmamis olabilir. Darbe emici varken bu oluyorsa vah vah.
Test gorseli cok feci, 70 model amerikan arabalari gibi katlaniyor direk.
Yolcu tarafi small overlap testinin gecmisini okumak isteyenler icin su linki de birakayim:
IIHS Releases Results of Small Overlap Passenger Side Test : Automotive Safety Council
Hızı arttırmış olmasın stajyer :D
motor performansından ,ses sisteminden (çok ciddi bir hobim) x1000 kat daha önemsediğim bir alan araç güvenliği ve yıllarca Volvo bünyesinde çalıştım her ne kadar otomotiv olmasada.
diyeceğim şu dönüp bu kadar işte şu sağlam bu şöyle bu böyle yorumununda bulunan hangi dostum var ise trafik canavarı kategorisine birebir uyacak şekilde süren, lastikmiş,balataymış umursamayan şekilde binenlerdi..
ulan kazaya girdikten sonra aracın tank olsa ne yazar emin olun kaderde var ise her türlü fizik kanunu yolunu bulur sizi üzer.
asıl amaç olaya yarabandı çözüm bulmaktansa olaya hiç girmemek,evet tabikide karşıdan gelebilir bu risk ve bu risk hep var ama siz insan gibi sürerseniz,dikkatli olursanız,aracınız bakımlı ve lastik fren sağlıklı ise bu olayda çokkkkkkk daha şanslısınız.
hiç unutmuyorum bir 90lar istatistiği vardı mercedes ve bmw süren ve ölen oranı uçuk derecede yüksekti, SAAB,Volvo sürenlerinde delicesine düşük,
burada sizce merso sıkıntılı volvo uzay teknolojisimiydi yoksa direk mersoyu süren uçan kaçanda volvoyu süren daha bilinçli,dikkatlimiydi sorgulamak lazım.
Allah affetsin videonun yorumlarından bir tanesi "Passata binenin amel defteri tok kapanıyormuş." :D :D :D
2016'dan 2020'ye kadar Euroncap testleri de değişti sanırm. Daha zorlaşmış olabilir.
Euro NCAP | What's New? (in English only)
http://euroncap.blob.core.windows.ne...march-2015.pdf
Euro NCAP | Euro NCAP Timeline - Roadmap 2016-2020
Yanlış görmüyorsam ilk videoda şase kolunun hemen solundan gidiyor duvara. Aynı testi gören aynı sınıf arabalarla karşılaştırmak gerek.
Koca mesajdan kırpıp alabildiğiniz burasımj oldu? :)
Evet ciddiyim arkadaşım kazanın olmasına karşın elbet herkes isterki en güvenli araca biniyor olsun korunsun
Ama asıl olay kazaya başında zaten karışmamak ve karışmaya aday tüm riskleri değerlendirip önlemek cevapta verilmeye çalışılan mesaj alaycı bir şekildede olsa buydu, ciddiyim..:)
https://www.youtube.com/watch?v=9IRdahaq3SI
Bu da Us testi. Çin testinden pek farkı yok.
Amerikanın kestiği 18 milyar usd cezaya karşılık vag grubu intikam alıyor.Bütün amerikalıları öldürecekler :)
Boşverin bunlar yine kaza sonucu oluşuyor, bir ara civiclerin C sütunu fabrikadan çıkar çıkmaz göçüyordu hemde hiç darbe almadan hahashdhas :D :D :D
2. dünya savaşından sonra, kaza olursa 'arabaya bir şey olmasın!' mantığıyla, savaş için üretilen ne kadar çelik varsa arabalarda kullandılar, 60-70 kg lık tamponlar, havyani blok döküm motorlar,gereksiz kromlar vs vs... son derece ağır arabalar ve de oları yürütebilmek için su gibi benzin içen motorlar... tasarımlar tamamen araba odaklıydı, kimse içindekilerin başına kazada ne gelir diye düşünmüyordu, onlara göre araba tank gibi olursa her şey doğru olurdu...
90 lı yıllardan sonra durum değişti, Avrupalıların baskısıyla çarpışma testleri aslen şunu test ediyor 'araba umurumda değil, içindekiler sağ kalsın!'... katlanır tamponlar, amortisörlü tampon demirleri, 50 tane airbag, dağılmaz camlar, kapılarda çelik kuşaklar, tavan barları vs vs... yani araba odaklı tasarımdan insan odaklı tasarıma geçildi güvenlik olarak... teste bakıyorsunuz araç dağılmış ama 5 yıldız, bu nasıl olabilir? çünkü içindekiler ölümcül bir yara almamış...
bu konular tartışılırken en şaibeli kısım hep test metodları oldu, acaba yeterince gerçekçi mi? NCAP bu konuda yeterli mi? test kazaları gerçek hayatta gerçekleşince sonuçlar birbiriyle uyumlu mu? bu videolardaki kazalar arabanın en zayıf yerlerinden , köşelerden yapılıyor, küre yapmadığınız sürece hangi tasarımı üretirseniz üretin bu veya buna benzer sonuçlar çıkacaktır, midenize yumruk atsam sendelersiniz belki ama aynı şekilde bileğinize vursam kırılır... atıyorum 70 km ile bu kaza testi yapılıyorsa belki daha iyi lastik-fren sistemi kombinasyonu vardır araç daha çabuk yavaşlıyordur? manevra kabiliyeti daha yüksektir, tam tur sağ-sol yaptığınızda o süratte belki araç devrilmiyordur? belki otomatik fren sistemi koymuşlardır araç belki bu kazayı yapmıyordur? liste uzar gider...
ben bu videolara açıkçası çok takılmıyorum, bahtsız bedevi olduktan sonra üzerinize yandaki transmixerin mixeri düşer, yerden kazırlar...
yeni passatların arka camında :) ;
https://i.hizliresim.com/Toy4K3.jpg