Civic Type R-S yeni rekor - İcten Yanmalı Oto Blog
Civic Type R-S
yeni rekor
7 dakika 44,881
Printable View
Civic Type R-S yeni rekor - İcten Yanmalı Oto Blog
Civic Type R-S
yeni rekor
7 dakika 44,881
Honda da az değil, klima, ayna ısıtma vs ne varsa çıkarıp 47kg düşmüşler araçtan :)
özel janttan da bahsetmişler oradan da kg azaltımı yapıp aynı güçle süreyi düşebilmişler. Söz Renault da :)
Çok iyi süreler.Ancak RS tahtını tekrardan geri alır :)
Araba melez gibi. Soldan direksiyon, sağdan araba pedalları falan :)
Son vites oranının kısa olması, daha yüksek turbo basıncı ve üretim versiyonuna göre daha hafif hali ile bu rekorun kırıldığı gibi hususlar var nette.
Ne olursa olsun, alet ateş ediyor. Yine de tipi hariç FK8'den çok da bir farkı yok.
keşke inadını bırakıp Honda şu araçta 4x4 sistemle yürüse
pistin uzun halinde 7.44 dönmüş herhalde fl5
ama bu siteye bakınca bir numarada daha fl5'in süresi yetersiz;
10 Fastest FWD Cars Around The Nurburgring
evet, kendimi cevaplıyım :D
7:44.88 minutes ( 20,832 km )
7:39.54 minutes ( 20,6 km )
buyrun kaynakça; Official Lap Times Records Nurburgring Nordschleife
Lap time---Vehicle----------------------------Driver-------------Date
7:40.748---Audi RS 3 Limousine----------------Frank Stippler---14.06.2021
7:44.881---Honda Civic Type R-----------------Nestor Girolami--24.03.2023
7:45.39----Renault Mégane R.S. Trophy-R ------Laurent Hurgon--05.04.2019
kaynakça; Rekordfahrten | Nurburgring
ey almanya, nerede senin golf 8 gti'ların :D
peki hiç Moose test (geyik testi) değerlerine baktınızmı bahsetiğiniz araçların? km77.com oldukça güzelce bunu değerlendiren profosyonel ve tarafsız bir kuruluş.
Ford Focus RS 2016. Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77 - YouTube
Honda Civic Type R 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Audi RS 3 2022 Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Volkswagen Golf GTI ClubSport 2013 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Volkswagen Golf GTI 2017 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Focus ve Civic yılan gibiyken RS3,Golf Clubsport anca eh GTİ ise heryerde 73km ile zar zor başarmak nedir ya traktör motorlu şirket aracı clio 4 1.5dci 78km :)
adamlar CTR'da,RS'de Clio'da 80-82leri zorlar o hızlarda bile en azından çizgisindeyken VAG araçları bana pekte yere sağlam basıyor gibi görünmüyor ha öyle hissetiyor olabilir o ayrı ama videolar gerçekleri çok net ortaya koymuş bence, buda clio 4ün videosu aşağıda :)
https://www.youtube.com/watch?v=9aWcqRgDjR8
doğru bir videoda arkada kar, diğerinde yağmur öbüründe 50c sıcak var gibi :)
ne hikmetse bu kötü lastik,kötü havada CTR,RS hepsini eş geçtiği yetmiyor tüm S3,Golf türevlerinin tamamına denk gelmiş ne tesadüf :)
diğer düz golf,a3 ,leon lara bakmanızıda tavsiye ederim dediğim gibi okadarda denk gelmesi bence şans olamaz belli bir çizgi görülüyor vag bu segment araçlarında= Bodyroll
Volkswagen Golf 2020 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
SEAT Leon 2020 - Maniobra de esquiva (moose test) | km77.com - YouTube
Audi A3 Sportback 2020 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Audi A3 Sedan 2016 - Maniobra de esquiva (moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
Audi A3 Sportback 40 TFSIe (204CV) 2020 - Maniobra de esquiva (Moose test) y eslalon | km77.com - YouTube
bunlarda sıradan araçlar, yeni ve bir önceki A3,yeni Leon,Golf 8 vs , abi hepsindede şahsi fikrim sonuç kabul edilemez derecede kötü ve videoyu izlediğinizde özellikle ilk direksiyon hareketini takip eden düzeltme tepkisinde tüm araçların benzer şekilde çılgınca kafadan kaydığını çok net görebiliyorsunuz.
bir sıradan civic,focus dediğinizde bu durum olmuyor, şunlara baksanıza dehşet verici derecede fark var yani gece ile gündüz resmen:
https://www.youtube.com/watch?v=d_v9sy32Z5I
https://www.youtube.com/watch?v=T69yPK2CbV8
Ben izlediğimde şunu fark ettim yanlış yorumluyor da olabilirim. FK2 FK8 e göre çok oynak geldi bana.
Yani böyle yolda tutması bayağı zor sürücü çok zorlanıyor bazı virajlarda aşırı kastı kendini ki ilk defa binmiyordur tahminim.
Honda'dan hala açıklama yok. Bariz daha yüksek turbo basıncı var ve 6ıncı vites dişli oranı farklı. Ve hatta çoğu pisti ezbere bilen diğer typer sahipleri sadece 1 kere 6 ya atabiliyor ve onda da 5 den 6 ya atınca araç resmen yavaşlıyor dişli farkından. Ama rekor kıran araç daha yüksek turbo basıncı farkı ile 3 yada yanlışım olmasın 4 kere 6 ya atıyor ve 5 den 6 ya düşerkenki devir azalması çok daha az.
Bence açıklama gelmeyecek. :)
Dünyanın en çirkin typerı bu olur mu acaba.Küçük Emrah gibi bakıyor.Şimdi yoooaaamınacılar gelir :) ilk FK2 aldığım zaman elektrik süpürgesi dediğimde de taşlamışlardı :)
Türkiye'ye gelirse alınır bi tur binilir ama :)
Tipi önden güzel arkadan çok kötü ama Typer typerdır. FWD = Honda.
ben şahsen tipini beğeniyorum. eski ninja tasarımları bana hoş gelmiyordu :D
klasik honda yapmışlar cırtlayan vitesi geçmeyen bir şanzıman :) time:03.25
Abi açıklama yaptılar kaçırmış olabilirsin. Type-rs modeli bu. 40 45 kg daha hafif normal üretim modelinden bu kiloyu da klima olmaması özel jantlar ve diğer lüks aksesuarların çıkarılmış haliyle almışlar. Tabi haliyle s takısı altında basınç ve şanzıman farkı da varmış. Bu sürümde 2024 de piyasa sürülecekmiş USA pazarına tahminimce.
Geçen fk serisinde de yine klimasız özel seri bir yapıya gitmiştiler usa pazarında.
Açıklamasında sadece hafif olduğu ve RS modeli olduğu yazıyor. Hiçbir açıklamada hafiflikten başka vites oranı ve basınç farkı ve haliyle gelen motor güç farkı yazmıyor hiç bir yerde. Öyle olsa 20 hp daha güçlü derlerdi. Ancak sadece 4-5-6 viteslerde boot by gear olarak yüksek basınç basıyor. Eğer bu turbo basınç ve şanzıman farkını Honda ağzından yazan bir yazı varsa paylaşırsan sevinirim.
fabrikasyon gizli spec taypıRR
Efsane 2015 type r konusundaki, arabayi aldigi patlayan, ertesi gun babasiyla aynisindan almaya tekrar giden gencolari da unutmadik :D
Arabanin tipinin begenilmemesine sasirdim. Yarinlar yokmus gibi ayda 5.000 km yapip, deger dusumunu dusunmeyecek ekonomik rahatlikta olsam tek araba bu olurdu.
Klasik honda hastalığı.Yandan bakınca araba rampa çıkıyormuş gibi duruyor önü daha yüksek duruyor
Arkası mükemmel