herkeze iyi akşamlar öncelikle.
benim sorum bu araç hakkında neler biliyoruz.
yürürü nedir nelerle ölçüşebiliriz
hangi speclerle neler elde edebiliriz
kronik sorunları varmıdır varsa neler ?
teşekkür ederim
Printable View
herkeze iyi akşamlar öncelikle.
benim sorum bu araç hakkında neler biliyoruz.
yürürü nedir nelerle ölçüşebiliriz
hangi speclerle neler elde edebiliriz
kronik sorunları varmıdır varsa neler ?
teşekkür ederim
Atmosferik olarak güç bekleme dünyaları harcarsın ama güç çok az alırsın.
Turbo olarak düşünürsen daha önce yapılan Anakrada bi araç duymuştum ama hiç çıkıp yürüdüğünü görmedik duymadıkta.
Nelerle ölçülüre gelirse defalarca denediğim için söylüyorum civic (2003 2004 model) le yada astra f le belki bir iki boy gidebiliosun.
Çok arkadaşım kullandı bende kullandım kronik bi sıkıntısını bilmiorm ama oldukça sorunsuz bi araba.
valla Rallı spec Yapman lazım yurutmen ıcın yoksa Draglarda bıtane vardı 1.4 hondanın kapısında gıdıodu ıslemlı gercı sampıon olduda tampon farkıyla.
youtubede videolar izledim vts yi yürütmüyodu
faz1 1.6 103lüklerden vardı bi ara kapak silme alınmış chip filtre egsoz dereceli fena gidiyodu buda öyle bişiler yapsak gider gibime geliyo ama ne olur bilinmez
sporting yerine palio cup fln alın daha performanlı olur bence çok bir performans beklemeyin sporting'ten..;)
Cup tan kasıt böyle bişimi ?
http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-...84_3784887.jpg
işte buydu bahsettiğim palio
Kronik sıkıntısı yok yanlız belli bir süre sonra gaz kelebeği bozulabiliyor 70-80.000 km lerde.Onun dışında sorunsuz denilebilecek bir araba bugüne kadar gördüğüm fiatın en sorunsuz arabası diyebilirim.
Kolay kolay bişey yapamazsın egsantirik vs üreten marka yok.Yay bulmak bile ciddi sorun mk1 kasa palionun yaylarını takıyorlar.
Zamanında arkadaşlarımız unichip,filtre,egsoz ile 140bg e yakın güç almıştı.Alt devirleri güzeldir.Az yakmaz.
106 gti gibi gitmez ama 110luk,120lik civic,Clio 1.6 16v,206 quicksilver,c2 vts vs bu tarz arabalara geçilmez.
yok bir zamanlar körfezde yarışları yapılıyordu bilirsin onlardan bulursan onun motor şanzumanını alıp takacaksın yada o atölyeler görev yapan arkadaşlardan bilgi alacaksın.. palio cup'lar 150 hp. filandı yanlış hatırlamıyorsam.. ;)
sporting yerine temiz 1.6 16v HL alın filitre+düz boru+egzoz(headers var mı piyasada bilmiyorum??) yapılabiliyorsa güzel bir chip zaten baya çoşturur bu arabayı zevkli hale gelir.. güzel jant lastik ve süspansiyon sistemi muazzam olur.. ;)
sportingde aynı şekildemi bilmiyorum ama mk2 1.4 ünü kullanıyorum.Yol tutuş yok gibi bişi.Ama sorunsuz ve paliodan beklenmedik bi performansı var:)
sporting44 nickli fatih kardesimizde vardi uzunca sure kullanip vtec aldi.. o gorurse yazar detayli bi bicimde
2 yıl gibi kullandım,.
kronik sadece ''imprezamaniac'' arkadaşımın dediği gibi 80 bin km civarında rolanti sorunu yaşadım,
performans ve yol tutuşu olarak bence 1.6 4 kapı bir arabaya göre gayet ideal tabi sınırlarını bilmek lazım:)(106,vti vs)
yol tutuşu için yay olmasa da bir jant lastik değişimi şart ben orj jantları ile 20 30 km kullandım o zaman iyi değildi.
benim arabam da o zaman politek servis yapıyordu,
unichip,iskender ustanın yaptığı komple orta kısım egsoz(headers ile son susturucu arası)
sonda ise magnex son susturucu birde bizim kendi uğraşımız ile yaptığımız bir filtre kiti vardı.
bu şekilde dyno da 133.8 bg vermişti.
üzerine NOS taktım 65 bg takriben bişi sanırım dry kuru tipdi.
ben bir ara uğraştım,cok para ve emek harcadım ama karşılığını alamadım,mk 1 palio 1,6 16v vardı,colombo barianı eksantrik,süperchips,el yapımı headers komple egsoz yaptım,113 hp aldım dynoda,o yukarıdakı kırmızı palıoda aynı eksantrıklerden var,ayarlı kasnak olmadığından dolayı hatta sübab yakalamıştı,bide motor yaptırmıstım o zaman,uğrasılcak bi araba değil,1,6 ies civiclerle filan deneyebilirsin
Kardeş düşünürsen eğer bende palio var veriyim sana sahibinden comda 4lü weber karburatorlu motor var satılık bıde onu koyarsın :) Şaka bir yana bence sportıng alıp yapılabılır ankarada bır tane palıo turbo var ama yururken hıc gormedım araçda bu
http://img490.imageshack.us/img490/4098/image0681gq.jpg
http://img49.imageshack.us/img49/1752/image0697jo.jpg
http://img49.imageshack.us/img49/2965/image0716qz.jpg
Gerçekmi bu araba?
sportinglerde alfa 147 ile aynı motor kullanılıyor diye biliyorum.ona olan parcalara bakmak lazım heralde.
alican bu turbo palio senin olmasın plaka acn :D
Alican al folyolarını da bi pazar deneyelim siyah palio nasıl oluyor :D
kronik sorunu yoktur.performansı iyi,yol tutuşu standart halde çok kötüdür.yakıt tüketimide 1.6 bir araca göre fazladır.modifiye konusunda sıkıntılı,parça bulmak neredeyse imkansız.modifiye edecekseniz bence palio sporting almayın.
atmosferik 215 hp ye kdr yolu war o bloğun arkadaşlar :) ama kaç km dayanır bilmiorum :D
palio iidir 1.6 ları sporting türk mühendisler tarafında yapıldı die hatırlıorum normal 1.6 makinasında oynanıp 120 hp aldılar tatminkardır 0 100 ü 9.2 sn ydi 130 140 hp ciwarlarına çıkar biraz oynanırsa eyer yada
fiat fabrikasılya irtibata geçip kit carların motor parçalarını bulup 150 160 hp ciwarına getirilebilir yada aynı taktikle s1600 makinasına çewrilebilir :) önü çok ta kapalı bi morot değil
s1600 haline getirildiginde motor omru olmayacak bunuda biliyorsunuz..
Sporting ic aksesuarları cok güzel bunun dısında ben de tavsiye etmem.
1.6HL 103hp hem daha ucuza bulunur hem daha güzel gider ;)
palio 1.2 16V(80hp) araba Headers+kat. iptali+komple egzos+filtre uygulamasıyla bile şaka makinası oluyosa sporting daha tatlı olur düşüncesindeyim, madem oynayacaksınız arabayla alıp denemekte fayda var, en azından parçası ucuz, çok fazla para kaybetmemiş olursunuz.. mod. parçaları konusunda da arkadaşların dedii gibi sıkıntı var, ama araştırınca biraz da uğraşınca bişeler yapılabiliyor..
Tr deki son sporting i ben aldım hatta hikayesini bilenler bilir çok eskilerden...
sporting in motoru ve ecu su arasında bir dengesizlik var
yuksek devirlerde gelen benzini yakamıyorsunuz ve karşılığın çok yakan ama karışımdan dolayı gitmeyen bir aracınız oluyor...
yapılması gereken benzini kısmak ve hem güç hem ekonomi elde etmek...
ama herhangi bir sorunu yok ama bence tek sıkıntısı koltukları çok yüksekti ve indirmekte tam bir problem...
bazı arkadaşlar palio cup al demişler
palio cup araçları a6 standartlarında 163 hp ve istenirse kit car a da dönüşebiliyor...
tavsiye ederim ama kullanması çok zevkli araçlar ;)
bu arada kullanmasında keyif aldığım nadir arabalardan birtanesidir sporting eklememişim
ayıp olmuş:)
100 kmde 16 lıtre gıbı degerlere rahat cıkar kronık arızaları rolantı stepper motor arızası map ve oksıjen sensoru arızası bunun dısında cok arıza yapan arac deıldır ecuyla motor arasında dengesızlıklerı vardır guzel ppiggy bacfkle ayarlanabılır gıdısı cok cok cok ıyıdır 230 km gıbı degerlere ulasabılıor guzel bır yazılım hava fıltresıyle zewklı olur frenlerı vasattır 190 sonrası arac ıcersıne acaıp sesler verır guven vermez ama ayrı zewk veren otomobıldir
Clio sport neden bakmıyorsun o verdiğin parayı hayliyle hak edecek bir araba chip filtre egzoz la da 106 lara kök söktürürsün
sporting iyidir kalıbına göre güzel araç vtec 2 ile pek kıyas edilmesi garip vtec2 den hızlı bi araç ne bi gti nede bi vtec2 klansmanı enteresan bi araç
blok farklıymıs nerden cıkarıosunuz bunları sportıngın hl den farklarını teker teker yazıorum ıyı okuyun:)
beyın,egzantrık,ust kapak farkından dolayı sıkıstırma;),emme manıfoldu,2mm daha dusuk spor helezon ve fren dısklerı ,sparco koltuk ve sparco globe-x vıtes topuzu ,4-2-1 headers
kronık sorunları gaz kelebek potansıyometre,rolantı gezınmesı ve stop etme,aracın ust devırlerde zengıne dusmesı ve buna baglı egzosttan cattara pattara yapması ve aracın ust devırlerde yurumesı gerektıgı gıbı yurumemesı yapıalcaklara gelıcne unıchıp kalıtelı fıtlre yeterlı egzantırıge gelıcen colombonun 280 derecelı sı mevcut 1050 euro ya fakat timing yapılamıyor cogu hosaf saxonunda ıcınden gecer ;:) 100 kmde 16 lıte yakıt gorulesı aractır
7-8 sene oldu tam hatrılayamıyorum hangisi olduğunu testlerden birinde biri alüminyum diğeri döküm blok yazıyordu.