92 civic esay son dislisinin orani kacti?
ayna mahruti bkz. final drive
Printable View
92 civic esay son dislisinin orani kacti?
ayna mahruti bkz. final drive
nerdesiniz dedeler??
1:3.250
2:1.900
3:1.250
4:0.909
5:0.750
geri: 3.153
final: 4.250
92-95 civic si'larınki
geçiktim kanka :)
crx in 1 ve 2 si uzun diye biliyorum..
dinle beni kankam
si şanzumana crx şanzumanı geçirdiğinde 2. vites 80 3. vites 125 4. vites 165
ben 5. vitesi si kullandım şanzuman gayet zevkli yanlız si ile crx şanzumanı arasında kovan içlerinde fark var yani dişli gurubu şanzumanın içinde gezinti yapıyor alta ve ya üste pul koyduğumuz zamn 5. vites dişli ve sekromeci yiyor
ben şu an 1.2.3.4 crx 5. si final 4.928(bladerk imalat) egzantirik yardımıyla çok eğlenceli gidiyor araba
ama tavsyemdir
orjinal si şanzumana sadece 3-4 crx dişli 4.928 final koydunmu iş biter
öteki türlü 3. vitesi elinle tutmak zorunda kalırsın çünkü sebepliş sebepsiz atma yapıyor grup oynadığın dan
bu tarantula şanzuman olayını çok kurcaladı amca 50 farklı olay denedi tecrübeli yani :D
istiosan dsg yap abi esayi nolcakki ii guzel arabada nereye kdr :)
2 secenek var ya salih gibi temizinden 0,5 yapip bincen yada mortingen d16 :D
çok iyi oldu çok da güzel iyi oldu tamam mı?
http://i.ytimg.com/vi/v5LfPucCIwo/0.jpg
beyler d serisine yapılan her mod haramdır nokta. bu kadar inatçı nalet motor yoktur heralde honda gurubunun en nazlı makinası d16a9 dur ..he ama beni usta yaptı ayrı :D yapılmazmı yapılır 300 hp yapıcan bırakıcan ötesi hikaye ...
ben yine na d serrisi yapsam şunu yapardım
endyne rollerwave 78 mm piston
http://theoldone.com/components/pistons/index.html
darton mid
endyne high flow yağ pompası
crower endyne i beam kollar
jge engine emme manifoldu
supertech oversize subaplar
supertech yay şapka
portpolisli kapak
jge engine 60 mm gaz kelepeği
dc 4-1 headers
acl race yataklar
jge engine egzantrik
hondata veya aem veya başka beyin
cometic çelik conta
hondata emme contası
crx yağ soğutucu
yenilemiş ateşleme sistemi komple
komple egsoz sistemi
egzantriksiz ciyerle alirim diyosun :p
Boşa kürek çekmeyelim ilerde diye sordum:D
Arkadaşlar bendeki mantık.. D Serisi olacaksa Sohc vtec d15b/16 veya d16a9/zc `ye para atılacak.. atılan para da ya sadece bolt*on lara yönelik yada direk Turbo`ya yönelik olacak .. Koyu bir N/A ci taraftarı olmama ragmen "D" Serisi motorların Atmosferik doldurulmasını zarfiyat olarak görüyorum .. o bütçe ile "B" Serisi ne geçmek için kullanılırsa zemin hazırlanmış olur.. Stock motoru kafanız rahat kurcalamaksızın kullanırsınız ... kurcalaycaksanız da 160hp(b16a ki bolt on larla direk 190hp bulmak rahat) yada b18c(200hp den başlamak güzel olur ...)
Yanlış anlaşılmasın n/a dolduran D serisi arkadaşlara saygım sonsuz ama bu benim şahsi mentalitem ..
bi liste de benden olsun
ayrıca cemin verdiği liste gayet güzel verimli yanlış anlaşılmasın sadece ben olsam şeklinde yazıyorum o kadar
423 gram olan 137 mm kollar yerine b18c1/5 de çıkan 45 kol yataklı 304 gram 137.9 mm kol + arp rod bolt 21 to 19 mm crower kol burcu
para varsa 78mm darton destekli yoksa 76mm kendi pistonları
cometic 0.30 conta
(yukardaki listeyle yaklaşık 11 cr yakalanıyo)
1mm owersize subaplar
kesinlikle port polish
egz sanırım bisimotoya yollardım işlesinler ya da delta
subap yayları yağ pompası kasnaklar beyin cemin listde yazıyo
68mm gaz kelebeği
DC headers
bladerk 4.928 fd :D böyle bişey oluyo stock transa montede
Top Speed in 1 gear = 51.002 KPH
And changes into 2 gear at 4371 RPM dropping 3129 RPM
Top Speed in 2 gear = 87.516 KPH
And changes into 3 gear at 4985 RPM dropping 2515 RPM
Top Speed in 3 gear = 131.657 KPH
And changes into 4 gear at 5582 RPM dropping 1918 RPM
Top Speed in 4 gear = 176.901 KPH
And changes into 5 gear at 6171 RPM dropping 1329 RPM
Top Speed in 5 gear = 214.988 KPH
bi de harbiden bu motor insanı rezil de eder usta da vezir de