selam arkadaslar bu aylarda şahin almayı düşünüyorum da şöyle öğrenci işi motoru nasıl yukleyebilirz tempra 2.0 subaplar vs vs ?
Printable View
selam arkadaslar bu aylarda şahin almayı düşünüyorum da şöyle öğrenci işi motoru nasıl yukleyebilirz tempra 2.0 subaplar vs vs ?
:) kulağa hoş gelen şeyler :D
yapılacak ama zamanı gldiğinde :D
en güzeli 2.0 tipo motoru koyarsın :D
onu koyacagıma b16 swaplarım :D:D şahin motoruna yukleme yapmak istiyorum 0.6 piston bişeler bişeler :D
06 piston 280 dereceli egzantirik antalyadan bi eleman kafala gerekli bilgileri verir :D
106 ile salanlar var burda :D
aynn bide bizim trabzonda. meshurdur trabzon şayinlerti :D:D yapıcam ama
şanzumanda nasıl değişiklik yaparım
5 ileri mirafiori şanzuman headers 60 lık düz boru dereceli eksantrik 2.8 granada karbüratör 2000 piston seramik debriyaj v.b şeyler yapılabilir
1.6 8v makinaya neden 60 lık düz boru 48 yada 51 yerine.
araç kaç model?
maksimum 95 e kadar
dostum 61 lik boru ile hiç bi yere waramassın baştan sona 51 lik + hedırs karbüratör memelerini büyüt güzel bi kep iyi bi hava filtresi bide eğer imkanın warsa tornacıya volantı taşlattır yaklaşık 800-1000 gr arası hafifletiliyo araban daha hızlı devir çevirir ve biraz daha hızlı gider ve 10 numara yürürü olur sadece sibopla bitmioki bu işler yayı şapkası ayarlı kasnağı tepeli piston egzantrik olcak ki güç alasın bu saydıklarımdan 1 ini eksik takarsan araban zaten yürümez ayrıca mengü abinin de dediği gibi mio şanzumanı eski kasalara cuk die oluo ama yeni kasalara biraz sıkıntılı oluyo ve 5 para etmez bi şanzuman sürekli geri vites dişlisini kırarsın sadece 3. vitesi biraz daha uzun o kadar hiç gerek yok orjınal her zaman iyidir :icon_tup:
hava filtresi ne gibi pozisyonda verimli olmuyo anlayamadım ayrıca nie olmasın motor ne kadar soğuk hava alırsa içerdeki yanma o kadar etkili olur sizin taktıgınız hava filtresi motorun sıcağını yiyorsa tabi verimli olmaz amaç motorun sıcağından korumak ve 20 tl lik filtre takmamak
opel piston 8 balta krang tipo mpi eksantirik ayarlı kasnak yada 300 dereceli eksantirik 105 hp gibi bir güç alabilirsin
slx motorundan yurtdışında daha çok güçler alınan arabalar war itb standalone beyın piston krank ayarlı kasnak egzantrık yay şapka olan arabalar war ve çok güzel güçler alıyorlar
Bizde düşünüyoruz arkadaşin arabayi yüklemeyi.Herkez yazmiş bişeyler onu yap bunu yap diye kafam karişti benim eğer ben arabaya bunu bunu yaptim bu kadar fark oldu gibisinden yazarsaniz bide beyin bağlamak için ne gibi sensörler gerekiyor yapan varmi ?
peki bu 110-120 hp seviyelerinde yakıt sarfiyatı ne seviyede oluyor benzinde?
benim fikrimce en mantıklısı 4. enjektörlü yapıp beyinle yürütmektir çünkü arabaya dijital ortamda ince ayar yapabiliosun ve kara düzenlikden çıkıyo teknolojiye ayak uyduruosun bunun için emme manıfoldu yakıt rayı arabana yapacağın moda göre gaz kelebeğini değiştiriosun harness çeklilio beyin bağlanıo sensör olarakda krank sensörü , iat sensörü , custom termostat tabi bi çok bağlantı daha war senın atmo mu turbomu yapacağına göre işlemler değişir :rolleyes:
:soru:kaç model araba ne kadar bütçeniz war ne kadar güç istiyosunuz ve arabada bulunan bişiler warmı mesela kilitli defransiyel şanzuman piston felan
su an da alamıyorum 3 ay sonra alıcam şahinimi :) o zamn daha detaylı konu açıcagım ama ub dediğim ksein olacak atmosferik 110 hp şahini görecem kapıda :D