Evet arkadaşlar yorumları alalım drag ve roll her ikiside?:beuj:
Printable View
Evet arkadaşlar yorumları alalım drag ve roll her ikiside?:beuj:
Ben Type-R gecer diyorum...ozellikle devirler yukseldikce TT nin sansiz azalir...
typer alır bencede s3 u gectııne göre ttyı de gecıcektır bence...
ben şahsen tt derim dragda 4 ceker üstünlügünü kullanacagını tahmin ediyorum. uzundada typ-r ı gecer derim...
Güncelleyelim.
Type r ile TT denemiş galiba.Araçların sahipleri sonuçları yazarsa seviniriz,video falan varsada güzel olur.
denemişler mi sonunda yani... beklıorus videoyu...
denenmişse aciil bekliyorus sonuçları ben type r diorum...
evet denedık sonucları ben yazayım eger mahsuru yoksa :)
60 dan 260 a kadar bastık bı kac kere ... 60 da type R 2 ıncı vıteste ben 3 de bastık sonuc type R ıkı boy one fırlıyor ondan sora yetısmek ımkansız oluyor benı mturbom dolana kadar fırlıo gıdıo alet :) 200 lere kadar fark sabıt kalıyor 200 den sonra ben yavas yavas yaklasıyorum ama yeterrsız kalıyor yokus assagı bı yerde son hızlara cıktık ve yetısemedım...bır keresınde benım araba daha ıyı yurudu yaklasıodum ama trafık den dolayı Type R kesmek zorunda kaldı ....
Geri donuste 140 dan ıtıbaren yıne son hıza bastık o ılgınc oldu.Kendı arabamla ılgılı teorım gercek oldu :) ben hıc vıtes atmadan arabayı 6 ıncı vıtese koyup 140 dan bastım type R da sanırım 3 4 5 6 yaptı yanı en azından ole soledıgını duydum.Yıne benım turbo dolana kadar 1 boy one cıktı ve sonuna kadar ole gıttı.230 gıbı bıraktık.
Cok basarılı modlanmıs bır type R yapanların elıne emegıne saglık.
sonuc olarak daha onceden de dedıgım gıbı type R kullanmayı bılen bırısı tarafından kullanıldıgında 1200 kılo 260 beygır bır araba karsısında 1500 kılo tt nın bır sansı kalmadı :)
elımde bır ıkı vıdeo var ama arkadan gelen arabalar tarafından cekılmıs nerdeyse hıc bır sey bellı olmuyor benım makınem dısında ceken varmı bılmıorum
tahmın ettiğim sonuçta neden 60 da sen 2 de basmadın?
eğer fark 2 3boy gibise bence sonuç iyi baska typerları gecebılır tt;)..
Dostum tebrik ederim anlatımın için sonucta genelde insanlar bu şekilde davranmıyor geçemedikleri zaman .. eline emeğine aracına sağlık..
****
ayrıca reşit yine alakasız adamlardan geçtim lafları falan duyuyorum. insanlara rüyalarını anlatıp durma ... :) İnşallah bi daha anlaşıp deneme yapacağımız akşam cebin kapalı olmaz...
özcanında dediği gibi denedik yakın zamanda başka tt ve typerları da dener sonuçlarını yazarız arkadaşlar ....
Merak ettim sadece fikirleri mi değişiyo diye:) Ortam gericek bir mesajda değil gerilen varsada mani olmiyim.
Açıklama içinde teşekkürler bu arada.
turbo dizelmi bu ya kac cevirio ki:)
2 de o devırde basmanın benım arabada hıcanlamı yok lakın ben 6200 de vıtes atıorum 3 uncu vıteste o devırde 3000 devıre gelıo gerısını sen hesapla 140 dan denedık ıste ben dırekt 6 ya taktım ve devam ettım sadec e kendı arabamı gormek ıcın .... 4 5 6 da yapabılırdım daha onceden yaptıgım denemelerde 6 da hep daha ıyı yurudugunu hıssetmıstım demek doruymus :) arabayı kullanan arkadasta sanırım gordugu durumu solıyecektır ..
6000'e kadar gider de gaza basmasıyla vitesin bitmesi bir olur Serkan, turbo için en iyisi dolmaya başladığı devirler diye biliyorum gerçi siz daha iyi bilirsiniz.
turbo 1 araba nın devir cevirmemesi cok dogal, sadece turbo degil 5000cc arbalarda devir ceviremez.
1.8 bi makine ustune 1.bar boost gelince 5000cc den daha yuksek cc de gibi davranmaya başlar + turbonun cevirebilecegi devirde belidir zaten.
hadi araba ceviriyo cok yukarda gelen bi turbo taksam turbonun omru gene kelebegin omru gibi olur.
bu arada 2000 senesinde ilk 206gti lardan 1ine sahiptim komple ss egoz chip motorda ıvır zıvır , araba turbo olmamasına ragrem devir ceviremyidu, fakat clio lara yakın bii performansı vardı.
Zaten devir cevirmek niye bukadar onemli, corevette, viper, yada 12 sn altı kosana arabalar 8000 bin mi ceviriyo
dikkat ediyorum rolling ler genelde vtec lerin avantajli oldugu devirlerden basliyor...ben ozcancakin yerinde olsam 2. vitesin en alti devirlerinden itibaren de denerdim en azindan typer alt devirlerinde gormus olurduk....
valla o m3 lerle vıdeolarını ızledım yenı sanırım bende m3 gecebılırım :) farka bakarak soluorum bunu 2 ıncı vıtesın en alt deevırlerınden baslamayı hıc bır type R kullanıcısı kabul etmez bu arada :) etse sonuc bıraz farklı olabılır benım 2 ıncı vıtesın en alt devırlerın alsam adam 1 e takar heralde :) 4 ceker vs vs sonuc bıraz farklı olabılır ...
özcan kardeşime teşekkurler bu arada bızı kırmadıgı ıcın sonucu bende yazıyım arac sahıbı olarak 2 de basınca barız acıyoruz 3 boy 3 de basınca yıne 2 boy dusuyo bıtek 140 gıbı bastık 4 vıtes tam vtec acmamıstı. o sıra ozcan yarım boy one gectı yıne tekrar gectık tampona yapıstı oylu yuruduk. bu arada arac beyın ayarı ıyı degıldı suan cok ıyı yuruyo eskısıne nazaran 2 boy daha ıyı ama yurudugumuz vıdeolar var bende zaman olursa koyucam 3 le yurutugumuz vıdeo cok net. bıdahakı sefere denersek 90 da 3 vıtes deneyelım senın avantajın olsun ama 3 dede son ayardan sonra yuruyo
aracta dcsport headers el yapımı ara boru son susturucu 63mm dcsport sımota aır ıntake ve hondata var galıba 240-260hp arası bıseyler verır pıyasadan duydugum kadarıyla ama o gun yururken ılk takmıstık beynı ve avansı afr sı dusuktu sımıd az bısey actık daha ıyı gıdıyo.
özcan kardesımızınde arabası cok ıyı bence maşallah Allah nazarlardan saklasın.