Benim fiestaya kule gergisi takmam gerekir mi ? Önler hafiften kamberleşti hani haddinden fazla yük bindiğinden bir sorun açar mı acaba kule gergisi faydalı olur mu ? Birde custom kule gergisi yapılabilir mi ? Teşekkürler şimdiden..
Printable View
Benim fiestaya kule gergisi takmam gerekir mi ? Önler hafiften kamberleşti hani haddinden fazla yük bindiğinden bir sorun açar mı acaba kule gergisi faydalı olur mu ? Birde custom kule gergisi yapılabilir mi ? Teşekkürler şimdiden..
Spor amortisöre takılmadıktan sonra çok verim alamazsın.
Eğer varsa hiç düşünme tak :rolleyes:
rijitliği her halükarda artıracaktır, ölçülerini alıp iyi bir usta bulursan malzemeyi güzelce şekillendirip kaynak yapacak yapılır sorun olmaz
kaput altındaki yere göre bir tasarım yapılabilir çok kavisli olmasına pek gerek yok eğer kurtarıyorsa boyutlar ölçüler
Custom olarak yapılabiliyor olmalı. Benim aracın 2 kule gergisi de custom olarak yapılmış.
tornacı yapar mı acaba ? birde gerginin malzemesi neyden olmalı ? tornacı yapar ise uçuk kaçık bi abim var felaket yapar :D
OMP'de var gözüküyor aracınız için; parça kodu da : "MA/1895" ; sorununuzu çözecektir muhtemelen...
olabilir araçla gidip bir konuş ölçülerini alırsınız hiç olmadı zaten flanş yapılması gerekecek vida yerleri için :)
güzel olmuş bu mesela bende düşünüyorum custom :D
http://www.m5board.com/vbulletin/e39...ess-steel.html
melih jom coilover 230 pounda düşmüş. önce ondan bi takim alsak yaa=) fiesta içinde var hem , para deil=)
dikişşiz çekme çelik veya aliminyum kullanabilirsiniz boru olarak
omp var ama fiyatları yüksek gibi gelmişti bana genede bakayım:)
biraz uçuk kaçık gibi blow off tamiri yapan tornacı :D onunla görüşücem zaten:)
malzeme budur yani çok teşekkürler
teşekkürler:)
Yavrum hiçbirşey yapmasa direkson tepkini güzelleştirir.Ama custom yapılacaksa bence bu işte belirli ölçünün kullanılması şart diğer türlü orda duran yararsız bir borudan ibaret kalacaktır ;) Markalı olan pahalı ise tornacın kopyalayabilir ;)
kule gergisini takınca değilde genelde kullandıktan sonra sökünce faydasını anlıyorsun :D
omp var marka var fıesta ıcın 350 tl
melıh 250 lirayada war istersen sıfır
ne kadar saglıklı olacakkkı ? sacmalıyorsun bence
Her konuda mühendislik çalışmaları ve AR-GE'den yanayımdır. Lâkin bu konuda sağlam bir malzeme kullanıldığı taktirde sanayi işi yapılmasında sakınca olmayabilir. Herhangi bir markanın üretilmiş örneğinin boru çapını inceleyip benzeri bir açıyla gergi mekanizması eklendiğinde işlevli ve sağlıklı olacaktır.
Bana da Bul Kanka Bende IStıyorum :)
http://www.fiatforum.com/gallery/dat...ntstrut1-1.jpg
her gergide ayar vidası bulunmuyor örneğin vtslerde civiclerde genelde bulunmaz aynı şeyden bahsediyorsak :)
şöylede bir kaynak ekliyeyim belki birinin işine yarar bir iki test var :)
http://www.ultraracing.com.my/template.asp?menuid=12
http://www.ultraracing.com.my/template.asp?menuid=03
Kastettiğim fotoğraftaki :)
Bulunmaması enteresan biraz. Sabit bir demir parçası ile gerginlik sağlanamaz ki. 2 kuleyi birleştirirsin, esneme olduğu an gerginlik sağlanır. Ayarlı olunca durduğu yerde de gerginlik verilebilir. Gergi vidası olmayan da esnemede gerginlik sağlayacağından iş görür ama vidalılar sanki daha verimli olurmuş gibi geliyor bana.
Benim arabadakinin iki ucunda vida var mesela ordan ayarlanıyor ama ayarın nasıl doğru nasıl yanlış olduğunu hiç bilmiyorum.
illa gergi vidasına gerek yok kuleleri tam karşıladığında zaten yeterli gergiyi sağlayacak
bilemiyorum tam bende , örnek olarak vermiştim o sitedekinide , son verdiğim linkde ayarısz olan daha çok rijitlik sağlıyor yazmışlar aksine, gerçi ayar yeri bahsettiğimiz yerde değil ordaki denemede kenarlarda :)
http://www.ultraracing.com.my/vgreen...racket%202.jpg