bu bahsettiğim araç bi arkadaşa ait bu aracın orj turbosunun üzerinde oynama yapabilmek mümkünmüdür basınç yükseltme gibi hiç bir bilgim olmadıgından soruyorum bunu anadolu yakasında yapabilecek kimler var bildiğiniz sağlıklı olurmu...
Printable View
bu bahsettiğim araç bi arkadaşa ait bu aracın orj turbosunun üzerinde oynama yapabilmek mümkünmüdür basınç yükseltme gibi hiç bir bilgim olmadıgından soruyorum bunu anadolu yakasında yapabilecek kimler var bildiğiniz sağlıklı olurmu...
aracın turbosunu büyütmek mümkündür.
daha ayrıntılı bilgiyi sana egeturbo nickli arkadaş konuyu görünce verir.
orj turboyu söküp palleriyle falan mi oynamaktan bahsediyorsun acaba?
yazilim yapilabilir nasil olsa araç turbo
mert'in gtc mi??
yazilim yapinca zaten basinç degerleri yükselmiş olmuyomu?
sanirim en sagliklisi yazilim , nede olsa turbo araç..
Sizin derdinizin çözümü yazılım Beyinden basınçla oynanıyor zaten.. sadece yazılımla 210 hp ler görülür.
Aracın turbosunu büyütebilmek mümkün. Ayrıca yazılım ilede basınç yükseltebilmektesiniz.Eğer filtre kiti v.s düşünürseniz dbilasınkini almanızı öneririm.
Yazilim downpipe ve intercooler uygulamasi yapmistim bitanesine.. Gercekten cok keyifli bi kullanimi oluyo ve gercekten cok hizlaniyo arac.. Detaylar icin ozel mesaj atablrsiniz..
yurt dışından kim neler yapmış bu araca bilen var mı ?
Yazılım işimizi Eyup Duygun (EcuTuned) arkadasımız cok güzel bi şekilde yaptı ellerine sağlık tamda istediğimiz gibi oldu. Hafta arası dyno verilerini buraya veririz buyuk ihtimalle...
Memnun kaldıysanız ne mutlu bana aracında maşallahı var güle güle binsin mert :):)
hadi hayirli olsun. merte söliyim de alsin beni gazlayalim biraz=)
fabrikasyon olarak mapı yüksek bi araç zaten, çok abartı yükselirmi acaba bilemedim?
birde sport/econ diye bi tuş vardı sanırım, yeni map ile bu tuş kullanılabiliyormu acaba?
bide bu tuş ile ilişkili olarak iki farklı haritamı var aracın ecusunda?
Econ tuşu yok sport var sadece gerci kapalı iken econ oluyo oda direksiyon ve yanlıs hatırlamıyorsam süspansiyonları sertlestiriyordu.Aracın motoru ile ilgili bir fonksiyonu yok .
uzerindeki motor corsa opc ile ayni olmasi gerekiyor.
Corsa icinde yapilmayanda kalmadi zaten.
Benimki yaklasik 240hp civarlarinda.
dbilas fitreyi cok tavsiye etmiyorum. Ben soktum su an evde bos bos duruyor.
Ornek
dbilas.de +300
http://www.petropoulostuning.com/ +400
Mantar tipi filtre var aracda yunanıstandakı elemanlarda o sekılde kullanmıslar hep.
Chip Vmax
downpipe
70mm egzost
intercooler
dbilas flowmaster vardi. Sokukdu simdi k&n var.
Pikde 1.6 goruyor. normalde 1.4
Simdilik stok..
http://www.drive2.ru/cars/opel/corsa...a_d_opc/erden/
kullandığın setup sence en idealimi ? yaza doğru yavaştan kurcalamaya başlayacağım bende tavsiye edebileceğin bişey varsa iyi olur. Birde K&N kuru filtremi kullanıyorsun ? Komple egsoz kat iptali yaptın demek oluyor arıza ışığı vs sıkıntın oldu mu hiç?
cevaplar için teşekkürler
Vmax dan fazla hp verenler var ozellikle EDS ama kirdiklari opc lerde cok var.
ezgost 70 veya 76 yapiliyor.
Kat iptali arizayi yakti. sorunsuz hallettik.
Fitre dbilas varken 2 kere mafi bozdu ve dbilasin icindeki fitrenin boyutlari cok kucuk k&n dbilasin icindeki fitreyi 60 hp araclara oneriyor.
Kuru degil ..ama sesi guzel...dbilasda ses yoktu.
ozellikle ingilterede vxr olarak cok yapilan arac var.
http://www.regal-auto.co.uk/
vmax i forumda yapan hakan var. Banada cok yardimci oluyor.
Vmax.de
IC değişimine gerek varmıydı peki ? senin araçtaki cooler ile benimki aynıdır mutemelen . . Kat iptali için biraz araştirama yapiyim ben netleşmeden iptal etmiyelim. cevaplar için teşekkürler, aşağı yukarı bende senin araçtaki setup benzeri bişeler düşünüyorum 1.6 değilde 1.5 bar max olur muhtemelen
edit: gönderdiğin link çok güzel tam aradığım bilgiler var:icon_tup:
Simdilik yok. insallah yakinda olacak :D:D
Benim ilk yapdigimiz yakti ondan sonra sondurduk. Sorunsuz halledersin
Forumda emre corsa opc si var. Ondada kat iptal olmasi lazim. Oda gorunce yazar.
Burada 1.7 basanlar var. :)
http://dbilas.de/pdf/dbilas_Z16LEx_V2.pdf
dbilasa bakarsan senin arac icinde ayni intercooleri oneriyor.
Kat iptali bende arıza verdi,ara sıra veriyo ara sıra vermiyo kafaya göre takılıyor...Bende görmüyorum artık o lambayı devam.. :D
Chip + egzoz devam... başka birşeye gerek yok..Gırtlak yapacagım dersen K04 + forged + IC = 350 - 400 hp .
güzel olmuş,yazılım yaramış :)
Link süper adamlar tam türk işi liste hazırlamışlar :p stockken kaç barda yuruyon bu makine ?
aracı lifte kaldırıp hiç bakmadım daha :D 2 tane kat var dimi yamulmuyorsam :icon_wack
filtre egsoz yazılım listeye göre 230 ps yeter be tam benlik setup :)
Wv tech'de cıktılar dynometreye ama cok silik cıktı yazılar vsvs. koysakda gözükmez o kadar :):) 6000Rpm civarlarında tekerde 186 cıktımıstı yanlıs hatırlamıyorsam..
3500-4000 arası dusuyor dusuyor dedıgımız gene en son tekere 190nm torkda kalıyor örnegin 5000 devirde 235nm civarı..tam bosstdan sonra bayagı bir kaybediyor
opc'lerde tek kat var iptal ettik arkadaşın arabasında downpipe'dan itibaren 60lık sona hks susturucu taktık kat için yanıltıcı koydular hiç bir sorun yok bayadır...
dbilas filtre kiti takıldı orjinal orjinaldir diye aldık taktık benim içime pek sinmedi erden abimiz gibi ama alındır artık güzel mantar filitre veya aem olsa daha iyi olur hem ses verir gibi geliyor...
bence sırası ile filtre, downpipe, turbo büyütmeyi düşünmüyorsan sona kadar 60lık eksoz ve güvenilir bence vmax chip yapıp keyifle binilebilir...
ama bu işte bizim en ileri gittiğini gördüğümüz yunanstan mı ne var 550-600 bg civarında corsa opc yapmışlar çatara patara gidiyorlar :)
Aem Dry flow kutu içi filtre ( dbilas önermedi Erden) +kat iptali dediğin gibi sensör yanıltıcı+60 veya 70 lik egsoz ona karar veremedim+sona remus düşünüyorum +yazılım, ha birde manifold sargısı yaptırırım yeter :)
bu arada sesi nasıldı acaba aletin merak ettim :) varmı videosu felan
Yunanlar uçmuş :)