arkadaslar safc 2 ve wideband fiat palioya baglanabılır mı ne gıbı getırılerı olur ne ıse yarar aydınlatabılen bırı olrusa sewınırım
Printable View
arkadaslar safc 2 ve wideband fiat palioya baglanabılır mı ne gıbı getırılerı olur ne ıse yarar aydınlatabılen bırı olrusa sewınırım
wideband ile sadece hava yakıt karışımını görürsün safc 2 ninde pek bir getirisi olmaz
cevabı gorsek?:)
yiit yazıyo şu an :D:D:D
piggyback deniyodu galiba sadece belli başlı değerleri ayarlayabiliyosun hava ve yakıt karışımı ile ilgili sonuç olarak safc ile hissedilir güç alan yoktur
yazılım adam gibi yapıldıktan sonra neden SAFC a gerek kalsın ki?
yazılım varmı araçta yaptırıcakmısın yoksa?
tamam o zaman problem yok, yazılım yapılırken zaten afr ytablon güzelce ayarlanıcak.
sen o zamana maf, cts gibi motordaki sensörleri vs. kontrol et.
yazılım niye yapılır? asıl soru bu
madem yazılım yapılacak safc ye ne gerek var?
wideband iyidir, afr yi takip edersin
paket yazılım atılacaksa her aracın afr si aynı oranda olacak diye bişey yok , yazılım atıldıktan sonra videband ile afr yi kontrol edın zengın yada fakirse ayar yapın derim , afc gibi üniteler işe yaramaz diyenlerede şaırıyorum gerçekten , araba üst devirlerde zengınse isteksizleşiyor fakirse zaten risk hp olarak çok büyük güç beklemek yanlış olsada hava yakıt oranının ayarlanması stabil hızlanma için şart bana göre
sizin araçlar kat iptali, komple egzoz, hava filitresi kit ve chip ile ne oluyor? dyno çıktıları buldun mu? değecek sonuçlar çıkıyorsa şanslısın ...
benim şahsi fikrim turboya hemen girmeyeceksen dereceli al sonrasında chip yaptır, araya emme manifoldu da bakabilirsin, sonrasında gaz kelebeği-üst kapak port polish, ince conta diye gidiyor:)
neyse aracı iyice kurcalamaya niyetin yoksa apexi neo/safc almana gerek yok bence, üstatlar daha iyi bilir ama eğer 35-50hp max değer olarak (stock internalları kullanmak için) nos takacaksan safc wideband ile beraber işe yarayabilir, aracın sağlıklı yürür, kafan rahat olur ...
wideband dan mı bu tespiti yaptınız? neo ile devirlere göre aracı zengin ya da fakire alabiliyorsunuz ama yine de çok güçlü bir cihaz değil, güç almaktan çok aracı sağlıklı yürütmeye yarıyor gibi geldi bana ...
bahadr emmini ara sana anlatir olmadi aracinda gosterir ikiside mevcut ama 1.4 is e yazilim olmadigi icin biz kullandik bu parcalari p28 lazim ;)
SafcII ile aracına güzel bir ayar yaparsan üst devirlerdeki zengin durumu dengeleyebilirsin..Bu tarz piggyback ünitelerin amacı zaten mevcut Ecu'yu şaşırtarak hava yakıt oranlarında değişim yapmak ama eğer Chip modlayacaksan pek ihtiyacın kalmaz bu ürüne ama aracına görsellik olarak çok şey katar çünkü Afc Neo alırsan renkli ekranı gece çok şık gözüküyor:rolleyes:
Çokta pahalı ürünler değil 250-350TL arası bulabiliyorsun piyasada tavsiye ederim:icon_tup:
250 ye neo buldum da benım araca baglanabılır mı?
Completely new case design
Compact design
Incorporates both AFC and VAFC functions in one unit
16 point fuel correction
Color FED display
User defined button and background colors
Inverted "anti-glare" screen
neonun özellikleri ( safc2 ye göre ) ben olsam hangisi ucuzsa onu alırdım :)
tamam aldık dıyelım bunu mersınde kıme baglatacaz kım ayarlıcak bıde o var
mersinde bu işi yapacak adam yok ;)
ben koskoca istanbulda apexi neo'yu polo'ya bağlatmak için bir sürü yere telefon etmiştim, çoğu yanaşmamıştı, yaparım diyen de garanti verememişti, araba yatabilir denmişti, sorun beyin şemasının olmamasıydı, imdadıma ankaradan "boosted_pug" yetişmişti, işçiliği 10 numaradır, elektronikten fazlasıyla anlıyor, çok kısa sürede cihazı bağlamıştı, çünkü ne yaptığını biliyordu, ona danışmanı tavsiye ederim ...