Uzun zaman SR20DET ile kullandığım aracımın motorunu 7 ay önce satmıştım.Bunun üzerine farklı birşey yapmak istedim.
Diğerlerinden farklı olarak , ben araç hazır olmadan konusunu açmak istemedim.1 sene aynı konuya filtre aldım , saplama değiştirdim yazmaktansa bir kerede bitirmek istiyorum konuyu.Aracın hazırlanma süresi 4 ay sürdü.Motoru söktükten sonra geçen zaman ise 6 ay.3 Ay motoru bekledim ve acele etmedim.
Swap için aklıma gelen ilk motor RB oldu , ama RB26 yapıp gereksiz ayrıntılarla uğraşmak istemedim.Çünkü zaten 600+ bir güç istemiyordum.Bu yüzden Rb25DET Neo isimli motorda karar kıldım.Şu anda da ne kadar iyi yaptığımı anlıyorum.
Amaç 400+ bir güç alıp devir bandını altta ve üstte güçlü tutmaktı.Bu yüzden çok büyük olmayan bir turbo kullanacaktım.Garrett 30R kulağa mantıklı geldi.Ve böylece ilk adımları atmış oldum.
Motordan önce son yapılanlar fren sistemi ve spacer'lar olmuştu.
XYZ ön ve arka 330mm frenler
http://i386.photobucket.com/albums/o...ustafaRB/5.jpg
Standart frenler CD gibi kaldı.
http://i386.photobucket.com/albums/o...ustafaRB/7.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...ustafaRB/8.jpg
Takıldı '
http://i386.photobucket.com/albums/o...ustafaRB/9.jpg
Jantlarım her zaman çok içeride kalıyordu.Sonunda 1 takım spacer alıp takabildim.Ichiba spacer'lar saplamalı olduklarından yüksek ölçüler kullanabildim.Önlerde 2.5cm , arkalarda 3cm spacer kullandım.
http://i386.photobucket.com/albums/o...ustafaRB/6.jpg
Frenlerin duruşu baya tatminkar.
http://i386.photobucket.com/albums/o...stafaRB/10.jpg
Spacer'lar tam istediğim görüntüyü verdi.
http://i386.photobucket.com/albums/o...tafaRB/11a.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...stafaRB/11.jpg
Derken eski motor söküldü ,yenilendi ve S13'e kondu.
http://i386.photobucket.com/albums/o...stafaRB/3a.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...stafaRB/12.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o...stafaRB/13.jpg