eibach coilover yanlış hatırlamıyorsam 7 cm basıyor roccoyu, o seviyelere gelindiği zamanda viraj demiri aks a sürtüyor kasis veya çukurlardan geçerken, başka marka (coiloverla ta-techniks+ nam power :D) arkadaşımın arabada askı rotlarını üst amortisör bağlantı noktasından kopardık hatta, tabi arabayı yükselttikmi hayır :D
yurtdışında 19"-20" jant takıp o coiloverlar 7 cm basınca dip basıkmış gibi duruyor son çare olarakda bizde 19" jant taktık
http://img692.imageshack.us/img692/7143/dsc04930z.jpg
denediğimiz yay ve coiloverları yazıcak olursam
Eibach yay araba yumuşadı orjinalden kötü oldu
H&R yay yatması azaldı
Ta Technicks coilover arabayı basmadı yaylı gibi oldu
Ta Technicks coilover + nam, 180 le şerit değiştirince söktük, askı rotu kopardık
H&R coilover a3 ündü arka basmadı
H&R coilover, farklı arka ve ön yay sipariş verdik olmadı sapıttı araba
Eibach coilover ilk çıkan model bu zamana kadar en fazla memnun kaldığımızdı fakat araba sekiyordu dip basık yani 6.5cm olduğunda
Dünyanın en büyük hatası olan XYZ coilover, arabayı bassın ve sertlik ayarı yapalım sekmeyelim diye aldık fakat, araba ne önden nede arkadan eibach kadar basılamadı arka gereksiz 1 şekilde yukarıda kaldı sanki a3 veya golf coiloverını roccoya takmışın gibi, ama scirocco için alındı neyse, yaydan bağımsız yükseklik ayarı her ne kadar iyi bişey gibi dursada amortisörlerin çalışma mesafeleri çok kısalıyor ve araba hafif kasislerden geçerken yerden kesiyor (sekme değil), araba diğer coiloverlara göre inanılmaz fazla sertleşti, asfalt seçmeye başladı araba, sürekli sağa sola çekmeye başladı ( rot balansı Maslakda Doğan Mermer yapmıştı), ön kule takozları saplamalarını kopardı, 2 nin ortasına kadar saran araba, 3 ün ortasına kadar sarmaya başladı.
Eibach ın yeni nesil olan coiloverını takıp dip bastık sekiyoruz, 7 cm basığız ama mutluyuz.
kısaca kaşındık biraz:D