Haklısın o pek olmadı hazır kılıf olduğu için onuda ben yaptım idare etsin biraz ilerde S15 direksiyonu koymayı düşünüyorum. Şu anda görsel olan zaruri olmayan herşeyi rafa kaldırdım. Motordan sonra onlara bakılacak.:D
Printable View
Artılar eksileri götürür hacı.. Genel durum iyi
:D
Misal yanlarken bi titreme oluyodu ya. Ben sana demiştim arkadandır diye. Şimdi öyle bişey yok. El freni çektiğim zaman arka biraz oynuyodu şimdi kalas gibi dönüyo araba verdiği hissi yaşatacam sana bi ara farkı göreceksin.
İki gündür yürüyenle uğraşıyorum. Diff, şaft falan hep indirdim bi sorun görünmüyor.Debriyaja bakılacak şimdi de.
Allah kolaylık versin, merakla takipteyim bir altima sahibi olarak ;)
Benim altima için yapılabilecek en güzel şeyi yaptım sendeki XYZ coiloverları almakla ;) Takıldıktan sonra duruş görünüş yol tutuş anlatılmaz yaşanır. Azcık seke seke gidiyoruz ama konfor mu yol tutuş mu seçimini yapmak gerekiyor maalesef ;)
allah kolaylık versin yapılmayanı yapmak her zaman güzeldir ve ilgi toplar
Coilover tavsiye ederim ;)
Önce;
http://img856.imageshack.us/img856/9751/fotoraf1g.jpg
Sonra;
http://img845.imageshack.us/img845/8475/fotoraf2k.jpg
http://img707.imageshack.us/img707/740/fotoraf3pz.jpg
buda benimkiydi :))
paylaşiyym dedim http://img40.imageshack.us/img40/633...9375658582.jpg
Çok güzel proje inşallah istediğin gibi zevkli bir araç olur.. Takipdeyiz ;)
olabilir :)))) Bu arada Proje Nasıl Gidiyo Hala diff sökük mü duruyo bende 2009 yılında diff i indirip kaynaklamıştım ... çok zewk alıyodm ama sonra sıkı kalkışlar yapınca 4-5 kere sonra diff kırılmıştı fazla dayanmıyo yani :))... onun yerine 200sx s13 komple şaft ( mafsalları orjinal... ) ve diff ' ini de takmanı tavsiye ederim... ileriki zamanda açık diff heycan wermeyince . kilitli s13 al tak yaparsın :)
Harun eğer S13 ün diferansiyeli birebir uyuyorsa altimaya ilk işin kilitli bir S13 diferansiyeli almak olsun.
Bu arada elimizde tertemiz sorunsuz gıcırında komple mazda rx-7 fc diferansiyeli var kilitli S13 diferansiyeli ile takasa açığız :D
Teşekkür ederim. Yok o kadar değil tabiiki. İlk fotoğrftanda görebileceğin gibi çok yüksekti araba, çamurluk lastik arası rahat 5-6 parmak giriyordu. Onun için amortisör boyunu çok kısalttım haliyle baya sertleşti. Yay sertliği ve amortisör sertliği en yumuşakta ama ona rağmen baya sertleşti. İnsan altimanın orjinal beşik misali süspansiyonuna alışınca yadrıgıyor :)
Bende yay keserek indirdim arabayı. Özellikle 17 jantlardan sonra cip gibi oldu araba. Yay kestim ve çok memnunum spor yay takmış gibi sertleşti de. Hatta ilk başlarda sertliği rahatsız ediyordu şimdi alıştım. Yol tutuşu ise lastiklerin de etkisiyle muazzam oldu . Yağmurda bile arabayı koparmakta zorlanıyorum.
Evet o benim ;) Artık doğu görevim bitti ağustos itibari ile JDM Works ile birlikte yeni bir araç için start veririz diye düşünüyorum, hele bi oralara gelelim ;) Ama Altima olmayacağı artık kesin...
Memnuniyetiniz bana da memnuniyet verdi dostum, bende aynı memnuniyeti o coilleri ilk aldığığım yer için duymuştum(JDM Works tabi ki) ;)
Bize de helal olsun demek düşüyor dostum ;)
Harun Dostum Ses Yok Ne ALemde Gidiyo proje ??? = ))) resimlerrrrrr :D