Akşam toplamaya baslıyoz
Printable View
Akşam toplamaya baslıyoz
Yavaş yavaş marş gününeyaklaşıyoruzbende halıyle heycanlanıyorum :)
Jantları 205 gtı jantılastıkseçimiolarakta 195/50/15 michelin pilot u tercıh ettım
Güzelce motor içini yıkadık
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...37265017_n.jpg
sonrada yerıne koyma zamanı geldı :)
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...71089143_n.jpg
Adamlar hala çalışıyor senin yüzüne zayıfladılar :D
Adam gece çalışmayı seviyo :D
hocam maşallah. Sona gelmişsiniz zaten artık. zoru bitmiş sanırım. sırada rodaj ve ayar kısmı var. beklemek zor olacaktır :) inş herşey istediğiniz gibi olur.
birşey sorucam: benimde lastik ölçülerim aynı. bende lastiklerimi yenileyeceğim. Adrenalin RE02 ile Pilot arasında kaldım. Siz neden Pilot'u tercih ettiniz?
allah utandırmasın inş. istediğin gibi olur
Pilot Exalto evet hatta tanesını 175 ten aldım adrenalın daha pahalıydı
Maşallah, Maşallah... :)
Aracın orjinal yeşil rengi güzeldi..Daha parlak, farklı dikkat çekici bir renk seçimi olmuş...
Başlangıç olarak kaç bar düşünülüyor..?
Kolaylıklar....
0.4 gbi dusunuyorum yavastancıkıcz biraz 0.8de takilıcm yaza isallahpistoda gırıcezt
Motoru olması gerektiği yerıne koyduk bu gece elektrık tesısatını yenılıyıcez sabaha bıter sonrada egsoz işlerı var ıvır zıvırlar vs. sanırım sona yaklaşıyoz bakalım mutlu sonmu mutsuz sonmu olucak bızımıcın :)
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...09843263_n.jpg
Hadi hayırlı olsun. :) Marşa basıldı mı?
İstanbul beklemede Aga :)
Elektrik tesisatı tamam egsoz kaldı ve göstergeler enjektörleri denıcez bide 150ccdn 384 cc ye cıkardık
Ecu olarak ne dusunuyorsunuz?
Herşey stock
Pistonlar stock sıkıştırma düşürüldü.Kalın conta kullanıldı. beyin kendi beyni mapı kandırmaya yarayan küçük bi kutu var onla bişiler yapıcaz afr yi yine yakalayamassak yazılımla çözmeye çalışıcaz çok allak bullak bişey olursa custom emme manifoldu ve megasquirt sistemine geçilcek
Demirgaraj sözcüsü tenkyu
Maşallah şenol abi inşallah sıkıntısız binersin
Eyvallah efe abim isallah
güzel proje tebrikler
beyaz jantlar ıyı olmus bıde uzaktan hali olsa görsek:)
Kaldığımız yerden devam
intercol ve radyatör ebatalrından hangı araclara ait oldugunu anlarsınız zaten :)
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...19763215_n.jpg
buda turbonun devamı flanşını ayarladık oksijen sensörunu montajladık
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...76061362_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...53323072_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...77569507_n.jpg
Buda bonus carbon si
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...25334424_n.jpg
intercooler albeanınki gibi geldi :) hadi bakalım hayırlısıyla yürür inşallah
Evet albea ;)
masallah da; 10 yil oncesinin teknolojisini kullanmasaniz da bi isletim sistemi kullansaniz?
Mesela daha aciklayici olurmusunuz
beyin diyor şenol :D
beyin konusunda kendi beyni üzerinde ayar yapılacak zaten entry level şuan aracın durumu ileride piston kol vs girildiğinde zaten güzel bir beyin'e geçilecek :)
şuan biraz spool sesi duyalım max. 0.8 bar'da ne güç alıyoruz ona bakalım zaten kesici şuan 6K rpm'de fazla devir yok basıncıda 0.4 bar'dan yavaş yavaş açarak ne oluyor onu görelim :)
Ahmet sana bisey demiyom ahmet :)
bencede en basitinden bir aem fic bağlayın şu araca
500 - 600 tl ye 2. eller var, toplasan 10-12 tane kablo bağlantısı yapılacak, kendi üzerinde map sensörüde var 1,5 bara kadar destekliyor..
ihtiyacı karşılamaya zorlanacak bir işletim sistemi yüzünden yapılan mekanik işlere yazık olmasın..
aem fic, enjektörleri ve kısmen ateşlemeyi kontrol eden bir cihaz, turbolanan araçlar için geliştirilmiş ucuz yollu bir çözüm, aracın mevcut beyni görev yapmaya devam ediyor, bu cihaz sıralı sistem LPG beyinleri gibi aracın kendi beynine , muhtelif sensörlere ve enjektörlere bağlanarak, püskürtülen benzini ve ateşleme zamanlamasını düzenler.
http://image.turbomagazine.com/f/993..._z+aem+fic.jpg
Biz neler diyoruzda şenol yanaşmıyor hiç yoksa alıncak ne cihazlar var aem fic alıncaya kadar mste olur yani daha stabil