İstanbul beklemede Aga :)
Printable View
İstanbul beklemede Aga :)
Elektrik tesisatı tamam egsoz kaldı ve göstergeler enjektörleri denıcez bide 150ccdn 384 cc ye cıkardık
Ecu olarak ne dusunuyorsunuz?
Herşey stock
Pistonlar stock sıkıştırma düşürüldü.Kalın conta kullanıldı. beyin kendi beyni mapı kandırmaya yarayan küçük bi kutu var onla bişiler yapıcaz afr yi yine yakalayamassak yazılımla çözmeye çalışıcaz çok allak bullak bişey olursa custom emme manifoldu ve megasquirt sistemine geçilcek
Demirgaraj sözcüsü tenkyu
Maşallah şenol abi inşallah sıkıntısız binersin
Eyvallah efe abim isallah
güzel proje tebrikler
beyaz jantlar ıyı olmus bıde uzaktan hali olsa görsek:)
Kaldığımız yerden devam
intercol ve radyatör ebatalrından hangı araclara ait oldugunu anlarsınız zaten :)
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...19763215_n.jpg
buda turbonun devamı flanşını ayarladık oksijen sensörunu montajladık
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...76061362_n.jpg
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...53323072_n.jpg
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphoto...77569507_n.jpg
Buda bonus carbon si
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...25334424_n.jpg
intercooler albeanınki gibi geldi :) hadi bakalım hayırlısıyla yürür inşallah
Evet albea ;)
masallah da; 10 yil oncesinin teknolojisini kullanmasaniz da bi isletim sistemi kullansaniz?
Mesela daha aciklayici olurmusunuz
beyin diyor şenol :D
beyin konusunda kendi beyni üzerinde ayar yapılacak zaten entry level şuan aracın durumu ileride piston kol vs girildiğinde zaten güzel bir beyin'e geçilecek :)
şuan biraz spool sesi duyalım max. 0.8 bar'da ne güç alıyoruz ona bakalım zaten kesici şuan 6K rpm'de fazla devir yok basıncıda 0.4 bar'dan yavaş yavaş açarak ne oluyor onu görelim :)