merakla bekliyorum. çok can yakıcan sağlıklı bi şekilde toplanırsa motor.
Printable View
merakla bekliyorum. çok can yakıcan sağlıklı bi şekilde toplanırsa motor.
Bir güncelleme gelir mi?
uzun süredir yağ pompası upgrade yayı'nı bekliyorlar sanırım :)
eli kulağında bugün yarın motoru toplamaya başlayacaklar :)
en son gördüğümde MS'in tesisat'ını hallediyordu burak :) kendisi görünce yazar ne durumda olduğunu :)
Burak pek bakmıyor bu ara mesajlarına galiba, facebook tanda ulaşamıyorum.
Dinç sürekli kablo lehimliyordu en son gördüğümde :D
Karagöz ise yeni işinde pek vakti olmuyor sanırım
bende garaja geçemedim işlerin yoğunluğundan müsait bir zamanda spyshoot paylaşıcam :D
Malzemeleri toparladık ufaktan montaja başlıyoruz.Block rektefiyeden geldi bloğumuz 306 gti ile birebir aynı olsada bunda yağ jeti yok pistonlar kendinden soğutmalı olduğundan yağ jetine ihtiyaç duymadık zaten devirli makinalarda yağ jeti genelde kullanılmıyor.Beyin tesisatı yenilendi kapağımız hazır.Yavaş yavaş fotoğraflamayada geçebildik
Edit aynı post...
bekliyorum prjoeni dostum :)
birde nos eklersen listeye bayagı iyi derece yapar :)
Muaffakiyetler....
Nos gereksiz bu setupta ayrıca klasmanıda aşırı beslemeye sokmaya gerek yok :) sağol demir abi adım adım gidiyoruz bakalım
güzel proje ıns en kısa zamanda bıtırsın
masallah aracınızın kasasıda zaten çok iyiydi bunlarla beraber harika olcak inş kolay gelsin.
Başladık motora yakında detaylı fotolarla gelişmeleri aktarıcam.
saolasın mannerboy burak kardesım demırgaraj koray usta herseyıyle en ufak detayına kadar ılgılenıyor aslanımın.
özlem çok oldu artık sabırsızlanıyorum :)
siz benden daha iyi bilirsiniz ama mantarın noslu 205i vardı milattan önce.nosluydu evo subaruları yırtıp atıyodu canlı izledim bikaç kere.birde siz bu setupla hangi araçlarla yarıscaksınız 106larlamı ,typerlarlamı swap k20lerlemi?
nosu deneyin bence aracınız süre yapmaya çok müsait.
Türkiyede modifiye diyince onno usta gelir peşine harun yurt nurettin karaca mantar gökmen vs vs mantar gökmen bunların en yırtığıdır kaç yılında hacimli 306 gtiler değişik swaplar yaptı. O aracı biliyorum setuplarınıda biliyorum. 2.2 hacimli 306 gti dı stock beyin itb yok nos vardı.nos lu araç ile piste katılımlarda aşırı besleme sınıfına giriyosun ayrıyetten süre yapmak gibi bi amaç yok süreli yarışada karşıyım hacimli sınıflara daha ılımlı olmakla beraber hacimine para harcıyan kazanmalı tabi bunun yanında extra olarakta süreyi bilmekte fayda var.ben tutupta hacı muro turbo yapmış çıkmacıdan salyangoz almış kıçı kırık araba ile aynı süredeyim diye yarışmak istemem. Bizim burda ilk amaç nadir kalan 205 GTI Aracı tüm camları dahil sekurt olan trde başka varmı bilmiyorum temiz halde tutmak 2.5 beygir için kaput koltuk kalorifer motoru falan söktürmem burdan üstüne alınan herhangi bi sürücü varsada alınabilir araba sökmeyle yürümez üstüne takmakla yürür. Hedef temiz 205 atmosferik güç çıkaran 306 gti motoru göstermek. 106 gti zayıf kalabilir.typer ve swap k20 b20 b18lerle deneme yapılır
Daha yola çıkılmadı anlaşılan. Eğer GTİ 6 olacak ise direksiyon kutusunuda modifiye etmek gerekecek. Standart 306 GTİ motoru sadece egzantrik değişimi ile 195 hp oluyor zaten. GTI 6 olunca başka sorunlar çıkacak söyleki standart da son sürati 215 km/h olan bir araç 240 km/h nin üzerine çıkacak ve o zaman gerçek sorun başlıyor araba inanılmaz uçuşuyor daha korkuncu gazdan ayağını çektiğin an arabanın arkası havalanmaya başlıyor. bunları göz ardı etmeyin derim. Ayrıca Frende de bir güçlendirme yapılsa iyi olur. Birde iyi tarafından bakalım. iş bitince arabayı tarttırınca 920-930 kg gelmesi muhtemel. o zaman bu kadar hafif bir arabada o kadar güç ile eğlenceye bakın derim.
bunları nereden mi bildim. 1994 senesinde bende yapmıştım ve çok eğlenceli idi.
Daha yola çıkartamadık blok rektefede.Motorumuzun özelliklerini ilk sayfamızda belirttim gti-6 xu10j4 rs 2.0 döküm blok olan model.Direksiyon kutusu standart olucak zaten 306 gti ile kutular aynı tek fark 306 hidrolik ve uzun rotları 205den biraz daha uzun.205 kutusu olunca sağa dönüşte 6 ileri şanzımandan dolayı 1.5 tur dönebiliyoruz.Egz takınca 195 olabilir fakat derecesi 300 lerde olamıki o güçlere ulaşsın.240 lara ulaşabilcek hız imkanı var fakat gerek duymuyoruz rollingte basılcak süratler bellidir 60-200 olmadı 230 olur.Araca ilerde mutlaka koni yada coilover yapılıcak zaten motor kısmı dahada ağırlaştığından aracın arkası kayıcaktır.frenlerimizde gtı-6 orijinal 205 248 mm den 283 mm çıkarıldı.bizim beklediğimiz kilolar sürücü dahil 1020 gibi düşünüyoruz.birde yanlış anlamassanız 94 yılında 205 emi bu motoru koydunuz yoksa herhangi bi pejo serisindemi yaptınız 94 yılında gti-6 motor daha çıkmamıştı s16 lar bile yoktu.405 mi-16 ve 309 gti16 lar vardı :soru: