baskanım evete ama onda sorun çok çıkıyor 2-3 kişi kırdı suanda onun yüzünden gerenkkk yokk bence o riske bildiğimiz şeyleri yapalım biz
Printable View
pnp derkene :) Pn var p si yok enjektor Aftercooler pompası air templer extra girişler Vsvs ama pnp sayılabilir :)
Özgün ateşlemeyi OEM beyin üstünde bırakma düşüncenin özel bir sebebi var mı ?
Haydi hayırlısı üntar ve Oz,
Allah yüzünüzü kara cıkarmasın kolay gelsin.
Maşallah , Allah utandırmasın ...
Peki 2 beyin ortak sensör kullanımında parazit yapıyor mu bu VAG gurubunda. Yoksa sensörleri çiftlemek gerekiyor mu. Misal krank sensörü. Ayrıca araç DBW olarak kalıcak galiba. Arzu edildiği halde ESP felan devrede yani.
Birde son olarak orjinal beyin kullanım sırasında benzin olur basınç olur herhangi bir beklenmedik durumda olurda LIMP moda girerse ikinci taktığınız beyin bunu anlayıp enjeksiyonu kesebilecek mi. Gerçi çok ekstrem bir durum oluyor bu hem LIMP moda girip hemde basınç ve devir görücek ki ikinci beyin ekstra 4 enjektörü işetsin. :)
Untar Wavetrac LSD wardi sende onu naptin?
maşallah bro on numara olmuş resimlerden belli aracın bakımları bitsin deneyelim tekerine taş değmesin emeği geçen insanlara teşekkürler
Allah gönlünüze göre versin. bir an once bıtırırsınız ınsallah.
Masallah masallah memetim ve Dr oz allahim utandirmasin cikaralim artik tfsi larin gucunu :)
merakla izliyorum maşallah :)
allah utandırmasın abi:)
bunun koymayacaktım ama bazı insanlar boş konuşmayı çok sewiyor yakıtla 1.9 barda aldığmız gücü artık koyabilrim yakıt kendi imalatimdir ayrıcana söküyoruz artık söyleyebiliriz :) bazı arkadaşlarada yardcımcı olur bazı seyler
ne üdü belirsiz basıyormuşuz kırılıcakmış ya :) yada biz korkmuşuz ya :) belirtiyim istedim :)
GT3071 Turbo :)
http://www.drecu.com/dynos/untar_best.jpg
Höööhhh:)) tehlikelisin kanka yeminlen:) 1.9basiomu la suan bu araba?
Kanka gt35 war diyen war egzantirik takmislar diyen war:) 3076 gene iyi demisler:)
yanlış anlaşılmal olmuş onu çözdükya lan sığır:) sana 1.9 yasak 1.7 dewam :) açma gebertirim :)
Eğri güzel. Maşallah.
Dyno üzerinde alt devirlerde daha fazla basınç oluşturabilmek için:
Hangi devirde ölçmeye başlayacaksan o devirde "ramp" tuşunu (el kontrol aletindeki) ileri ittir.
RAMP ettikten sonra, 5-10 saniye kadar gaza dibine bas ki basınç oluşsun.
Basınç 1 bara geldiği zaman veya 1,3 bara geldiği zaman LOAD tuşunu ileri ittir.
Özet: ölçüme başladığın zaman 1 barda veya istediğin basınçta başlıyorsun.
Eğri daha güzel çıkıyor.
Diğer türlü ramp ve load aynı anda yaparsan gerçek yolu taklit edemiyorsun. Güç eğrisi de zayıf kalıyor.
Hayırlısı olsun kolay gelsin bizimde epeydir üzerinde araştırıp çalıştığımız konu şuan yapım aşamasındayız.sizde istediğiniz sonuca ulaşırsınız inşallah.
çıktığınız yolda alnızın akıyla başarılı olmanızı dilerim takipteyim helal olsun
abicim inşallah istediğiniz sonucu alırsınız allahın izniyle sıkıntısız belasız. konuyu takipdeyiz :))
Hayırlısı olur gardaşım inşallah Allah utandırmasın