Hayırlı osun güzel proje gerçekten. Parça seçimleri içinde garaj seçimi içinde tebrik ediyorum. Ama bence o carbon airbox'u almayın. Çok para ve güç kesilecek.
Ayrıca aracın şuanki halinin Mustang dynoda 185 vermesine çok şaşırdım.
Printable View
Hayırlı osun güzel proje gerçekten. Parça seçimleri içinde garaj seçimi içinde tebrik ediyorum. Ama bence o carbon airbox'u almayın. Çok para ve güç kesilecek.
Ayrıca aracın şuanki halinin Mustang dynoda 185 vermesine çok şaşırdım.
çok teşekkürler. carbon airbox farklı bir görünüm sunuyor. trompetler açıkta kaldı mı sıcak hava girişini engellemek zor ve makine yük altında ciddi ses yapıyor. yurtdışında birçok trackday organizasyonunda itbli araçlar egzoz'dan desibel sınırına takılmasa da itb'den sınırı geçiyor. tampondan hava alan ve kükreyen sisteme ayrıca bir sempatim var ama projede o aşamaya geldiğimde 2 şekilde de dyno sonucu alıp karşılaştırmayı planlıyorum.
arabaya iyi baktığım için makine gayet sağlıklı. superchips yazılım, intake ve teflon conta ile güzel bir gidişi vardı. iskender usta sağolsun sport cat dahil komple egzoz yaptıktan sonra 4000rpm sonrası makine çok daha rahat devir çevirmeye başladı. dyno sonucunda Özgün Bey de bir miktar şaşırdı :)
proje sonrası hedef 230ps+ güçler, hayırlısı inşallah.
belli bir hedefe odaklanan özellikle de pist için olan projeler çok hoşuma gidiyor. İnşallah istediğiniz zamanda istediğiniz gibi bir araç ortaya çıkar. sesini duymayı merekla bekliyorum :)
230 hp eğer Mustang dynoda çıkarsa tekrar şaşırırım. :) Paşaoğlu VAMAG dynoda 230 vermesi neredeyse kesin tabi. Tekrar hayırlı olsun. Güzel bir araç olucak belli.
Allah utandirmasin guzel proje.
Degisik arac guzel proje ins guzel kareler cikar karsiniza :icon_tup:
Takipteyim :)
ITB den pek anlamam ancak filtre kiti ile süper şık bir görüntüsü var eminim seside öyle olacaktır, başarılar, umarım umduğunuz güçlerde ve stabilitede olur.:icon_tup:
güzel proje aracınızı ist parkta görmüştüm.inşallah istediğiniz sonuçları alırsınız
teşekkürler. şimdilik herşey yolunda gidiyor, inşallah sonuç da uğraşlara değer.
306gti6 forumda benzer setuplardan 230-240ps alanlar mevcut ;) inşallah bizi de utandrmaz da şaşırtmaya devam eder :) youtube'da proje öncesi dyno videosu da mevcut :
Xsara VTS @ MUSTANG DYNO - DR.ECU - 185PS - YouTube
ITB'nin sesi ve atmosferiğin gaz tepkisinin çok iyi olacağını umuyorum, inşallah 1 ay içinde videosunu beraber inceleriz :)
Projede güncel bilgileri paylaşalım ;
2 hafta önce Savaş usta makineyi indirdi. Geçtiğimiz hafta blok rektifiyeye gönderildi ve port & polish işlemleri de başladı. Sağ üst motor kulağının şasi bağlantısına Savaş usta güçlendirme yaptı. Makine söküldüğünde valve guide'ların sıkıntılı olduğu tespit edilince ingiltere'den sipariş verildi, birkaç gün içinde gelmesini bekliyoruz. Pazartesi günü AT Billet ITB ve karbon airbox ulaştı ve bugün üst kapak ile eşlemek için Savaş ustaya teslim edildi. Kasada yapılacak işlemler içinde araba geçtiğimiz hafta Topkapı'daki kaporta & boya ustalarıma teslim edildi. Kaput içi gayet temiz çıktı ama ufak tefek rötüşluk yerler var. Ayrıca xsara'ların marşpiyelleri çok zayıf, özellikle sağ ön lifte çıktığında hamur gibi eziliyordu bu nedenle lift noktalarına özel güçlendirme yapılıyor. Arka koltuklar ve emniyet kemerleri söküldü. Makine takıldıkdan sonra da özel sökülebilir ve muayeneden geçebilir custom rollcage planım var ;) Şimdilik günceller bunlar, inşallah 2-3 hafta içinde rodaja başlamayı ümit ediyorum, hayırlısı bakalım. Selamlar.
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/843/b632.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/838/qxbx.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/843/4aa6.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/835/wij8.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/836/ft3z.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/835/i3e2.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/640...0/845/gabg.jpg
tüm fotolar için imageshack albümü inceleyebilirsiniz ;
https://imageshack.com/a/TWzq/1
Başarılar diliyorum, benimde yaz ortası gibi benzer bir projeye başlama isteğim var, anladığım kadarı ile aynı düşünceleri paylaşıyoruz bu sebeple konuyu yakından takip etme niyetim var, ayrıca soru sormak niyetindeyim, tekrar başarılar dilerim.
merakla beklıyorum sonucu maşallah
Güzel ilerliyor kolay gelsin. İnşallah cok güzel olucak.
Bu arada şuayb abinin dediğine bende katılıyorum, söylemek istememiştim de ama söyliyim düşüncemi :D ; benim aracımda da 12.2cr 87mm wössner ppr port polish kapak kelebelk, emme manifoldu modifiye etmiştik, dr.ecu/ecufast yazılım filtre egzos timing audi 1.8t ateşleme bobinleri vs. 178hp vermişti dynodynamics te. o zaman ki diğer dynolarda 202 hp idi. ve motoru ilk defa kapağı ilk defa ben açmıştım cok sağlıklı bi motordu.
yani 185 hp nasıl çıkmış bende anlamadım senin aracı abi :)
gerçi önemi de yok artık, işlemlerin sonrası dynoyu merak ediyorum bakalım. inşallah beklediğinizden de üstte cıkar.
farklı olmak bu bence.185hp de çok iyi bir deger maşallah.proje sonundada istediginiz degerlere umarım ulaşırsınız.klima ve sunroof günlük kullanım için durucak galiba peki hiç hafifletme çalışmanız olmayacakmı.bu arada vts,gti dan dahamı agır...
bu makinelerin emme manifolduna müdahele genelde olumlu değil olumsuz sonuç veriyor, özellikle maifoldun içinindeki çıkıntıların alınması ve güç ve tork düşüşüne neden oluyor, kaynak 306gti6 forum. benim throttle'ın içi alınmıştı. teflon conta manifoldu geri aldığından torka olumlu etkisi oluyordu. superchips yazılım, tampon intake ve iskender komple egzos da düşülünce sağlıklı bir vts/gti makine için bence abartılacak derece süpriz bir sonuç değil.
atmosferik ve supercharge ile gti6 ve vts makine ile neler yapıbildiği noktasında 306gti6 proje bölümünü incelemeni tavsiye ederim ;)
Projects Forum - Peugeot 306 GTi-6 & Rallye Owners Club
şunu da belirteyim ; mutlaka 230-240ps olacak gibi bir iddiam yok. amaç makine hariç sağlam bir altyapıya sahip aracımı atmosferik olarak daha keyifli bir noktaya taşımak, hayırlısıyla problemsiz gazlamak ve tadını çıkarmak. sonuçları inşallah beraber değerlendiririz.:)
Forumda en sevdiğim , merakla takip ettiğim , özel olduğunu düşündüğüm araçlardan birisi. İnşallah emeklerinizin karşılığını alırsınız biz de keyifli videolarla takip ederiz..
iki sorum olcak size ;
1- Tampondan hava çektiğiniz için yağmurda falan pek çıkmıyorsunuzdur sanırım ama bypass valfi var mı varsa işe yarıyor mu su gördüğünde ?
2- Dyno videosunda 152hp Krankta , 185 hp motorda yazıyor. Kranktaki güç motordaki güç olmuyor mu zaten ?
185 motorda , 152 tekerde mi olcaktı ?
abi ben içini komple aldım aracımda bariz fark oldu pozitif anlamda:) tecrübe ile söyledim emme manifoldu işini. gti-6 owners kaliteli filan okeyde, bizimde bir bilgi birikimimiz oldu gti-6 da deneyerek tecrübe ederek.
sadece deneyimlerimi paylaşıyorum naçizane. amacım yardımcı olabilmek elimden geliyorsa ve bilgim yetiyorsa. yetmediği yerde zaten yorum yapmam konuşmam.
yanlış anlaşıldıysam kusura bakma:icon_tup:
Allah utandırmasın.güzel sonuçları bekliyoruz:)