Maşallah kazasız belasız.
Printable View
Maşallah kazasız belasız.
konuya kalan yerden dewam aracımız bitmişti 1.2 bar ayarını yaptık o şekilde baya bi gazladım şimdi basınç açıp nos basıcaz aracımın eski kapağı yuzeyinden biraz alınmış taşlanmış olduğu için yeni aeb üst kapak aldık ve emin ellere kaan kankama ppr engineering e bıraktım oda sağolsun on numara port polish ve custom çalışmalar yaptı yeni kapağımızı montajladıktan sonra yeni ayar ve dyno video paylaşıcağım
http://i.hizliresim.com/ZDaM7G.jpg
http://i.hizliresim.com/PqAnMO.jpg
http://i.hizliresim.com/Oq5VM4.jpg
http://i.hizliresim.com/NqdlEa.jpg
http://i.hizliresim.com/vElXZ4.jpg
http://i.hizliresim.com/d5a8Xp.jpg
tampon portları 3 yerine audi halkaları gibi 4 tane olsa nasıl olurdu acaba?
portlar biraz büyük oldu , tahminim 4uncu sığmazdı sığsa guzel olabilirdi
Abi çok daha hızlı olacaksın anlaşılan. Maşaallah şimdiden. PPR'da kalitesini göstermiştir eminim; onların eline sağlık, senin de kesene bereket.
maaşallah nazar değmesin
konuya tekrar kaldığımız yerden dewam edeyim, süre alma sırasında 2.8 bar +nos basınca gömlekler dayanmadı çatladı 2.0 stroker da 81 mm olan gömlek çapı 83 e honlandığı için gömlek kalınlığı azaldığı için aşırı ısıdan çatladı bende yerine sıfır yeni blok aldım cp ye custom 81 mm piston yaptırdım uzun bi süre pistonları bekledim yeniden topladık makinayı resim yüklücem eskiden sıkıstırmamız 8.1 veya 8.5 tu tam emin değilim 9 sıkıstırmaya yükselttik kısmetse yarında ozgunle ayarını yapıcaz basıncı biraz kısıcaz nos u da bilinçsiz kullanmamam gerektiğini anladım 15 bin tl kaçınca :)
http://i.hizliresim.com/8QyvgA.jpg
http://i.hizliresim.com/68zVk3.jpg
http://i.hizliresim.com/Ep1dpq.jpg
http://i.hizliresim.com/ZJyBJk.jpg
http://i.hizliresim.com/n2q62R.jpg
http://i.hizliresim.com/0L56Lo.jpg
http://i.hizliresim.com/kJPzLr.jpg
Geçmiş olsun kardeşim. İyi basınç basmışsınız ama. Şimdi yeni setup çok daha iyi olur eminimki. Güle güle kullan şimdiden. Videoları bekliyorum :)
Geçmiş olsun.Yeni setup hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın inşallah.
gecmıs olsun kanka daha ıyı donucegın tartışılmaz zaten
Maşallah. Kırılması ne kadar üzücü olsa da setup değişikliği bambaşka bir heyecan yaratacaktır. Emeğinize sağlık kesenize bereket. Nos un yanlış kullanımını biraz daha açabilir miyiz? Tam olarak ne oldu da sonuç bu oldu? İkincisi kullanılan kaç shot nos wet miydi dry mı?
Arda beyine bağla iş senden çıksın belli devirde girsin ve çıksın pistonu küçültmenin ciddi farkını göreceksin contayı da ona göre isteseydin
arda kesıceye kalmakla olacak sey degıl bence fakıre gıtmıstır yada vuruntu olmuştur araba kesiciye kalmalarda kapakta sıkıntı yaratıyor en fazla . manuel olayından kurtul kesinlikle
beyinle baglatılı olsun yıne tus kullan ama avans ve benzın olayına beyın baksın yoksa saçma seyler oluyor bende yasadım hepsını denedım :) :)
masallah.......
Geçmiş olsun, kırdığınız denemede ne süre çıkmıştı ? 4.xx mi ?
maşallah kesenize bereket elinize saglık.bir şeyi merak ettim.tampona taktıgınız portların arkasına darbe emici denk gelmiyormu??? geliyorsa bunu nasıl çözdünüz.