User Tag List

Sayfa 6/11 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
202 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Astra gsi Turbo

  1. #96
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M32 yi koymayı istiyorum aslında.. Vites geçişleri vs herseyi harika. Vites yolları belirgin gecişler güzel ve çok sağlam. Ama debriyaj hidrolik oldugu için bunu gsi a takmak istedigimde, debriyaj üst merkezi alt merkezi debriyaj pedalı akslar(çok farklı aksları.. uydurma şansı bile yok. Mutlaka GTC aksına ihtiyac var) vites kolu, vites halatı vs vs vs herseyin değişmesi gerekli. Bütün bunları yapana kadar Bir F28 aldıgımda cuk diye oturacak.. Yukarıdaki hiçbirşeyi değiştirmeye ihtiyacım kalmayacak. M32 daha iyi bir sanzuman ama aracım coupe turbo olsaydı düşünebilirdim ancak. GSI için zahmetli olacak.

    Z20LEH te orjinal olarak under piston oil jet'ler mevcut. Kolları daha saglam. Onun dışında cok bi fark yok zaten. OPC motoru bulana kadar internalları cok daha yuksek guclere dayanacak forged malzemelerle değiştirip oil jet takmak cok daha uyguna gelir maliyet olarak bence. Ayrıyetten zaten 400 hp üzeri hedeflendiği için hertürlü parçalar değişecek Birde C20LET in cosworth imzalı ve 800 hp ye kadar cok rahat flow u olan o harika kapağı beni cezbediyor acıkcası

  2. #97
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20let'in standart kapagi 800e flow ediyor mu dedin yanlis mi okudum?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #98
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    c20let'in standart kapagi 800e flow ediyor mu dedin yanlis mi okudum?
    Evet yurt dısında bir amcamız flow testine sokmus ve 800 hp ye kadar işlenmiş bir Coscast 2AA kapağın yeterli oldugunu yazmıstı.. Linke baktım ama bulamadım. Buldugumda eklerim burayada..

  4. #99
    On3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Z20leh in pistonu da daha sağlam. Kapak olarakta bi farkları yok ekzantrikleri biraz daha iii. Vs.. Astra gsi turbo projesi güsel, emeğinize sağlık...
    R-Turbo

  5. #100
    BrakeHorsePower
    Misafir
    On3R doğru söyluosun pistonlarda güçlü c20lete göre. 800hp stock kapak olamaz. İşlenmiş derken neler var üstünde, çünkü en son markus 880hp let den ve kapak komple işlem görmüş bi kapak... 800hpler prob deil opel motoru için düzgün ellerde On3R ne içtiysen aynından isteom

  6. #101
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    islenmis olduktan sonra ne sirketler var cosworth'u gecicek
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #102
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistonların saglamlıgı birazda tuner a baglı. C20LET in mahle pistonlarıyla 500 hp görenler mevcut.

    Kapak olarak Coscast kapak herzaman opelin 1 numarası olmuştur bu su götürmez bi gerçek. Zaten sfi motorların da en büyük kozu üstündeki kapak.. Yırt dışında da genelde ecotec kapagıu kullanmak yerine coscast kapak kullanmayı tercih ederler bu sebepten.

    Kapak işlenmişten kastım XE eksantrikleri ve port polish.. flowbech te 800 hp ye kadar verebiliyor. Bu da, sanayide bile yaptırabileceginiz basit işlemler sonrasında bile cok güzel bi güç almanın yolu. Ayrıyetten pastacı, honda-subaru değil bu araba öyle bakkalda bile parcasını bulamıyoruz.

  8. #103
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistonların saglamlıgı birazda tuner a baglı. C20LET in mahle pistonlarıyla 500 hp görenler mevcut.

    Kapak olarak Coscast kapak herzaman opelin 1 numarası olmuştur bu su götürmez bi gerçek. Zaten sfi motorların da en büyük kozu üstündeki kapak.. Yırt dışında da genelde ecotec kapagıu kullanmak yerine coscast kapak kullanmayı tercih ederler bu sebepten.

    Kapak işlenmişten kastım XE eksantrikleri ve port polish.. flowbech te 800 hp ye kadar verebiliyor. Bu da, sanayide bile yaptırabileceginiz basit işlemler sonrasında bile cok güzel bi güç almanın yolu. Ayrıyetten pastacı, honda-subaru değil bu araba öyle bakkalda bile parcasını bulamıyoruz.
    kapak diyorum kapak,
    iscilik onemli
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #104
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak diyorum kapak,
    iscilik onemli
    işçilik önemli tabiki. ama benim demek istedigim üzerindeki kapagın guzel bir işlemeyle yuksek bir flow a sahip oldugu. Zaten bizim arabalar için aftermarket kapak ureticileri yok. Bildigim kadarıyla japonlar için böyle birkaç üretici var yanılmıyorsam.

  10. #105
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işçilik önemli tabiki. ama benim demek istedigim üzerindeki kapagın guzel bir işlemeyle yuksek bir flow a sahip oldugu. Zaten bizim arabalar için aftermarket kapak ureticileri yok. Bildigim kadarıyla japonlar için böyle birkaç üretici var yanılmıyorsam.
    http://www.cncheads.co.uk/vauvhall_xe_bv.html
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  11. #106
    On3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten herkes işlenmiş kapaktan bahsedio güsel ellerde güsel sonuç mümkün...
    Buralarda işlenen kapaklar ortada.Güçler de ortada.
    R-Turbo

  12. #107
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Cih 16v kapağımız gelio 304derece ekzantrikler vs...

  13. #108
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üretici değil bu. Sadece kapak işliyor adam.. Harika işçiliği varmış yanlız

  14. #109
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet işliyorlar. 170 emme flow u çıkmış fena değil.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  15. #110
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar bahsettik bu flow dan.. TR de kim var flowbench yapan? İşletmeden önce bi götürseydim

  16. #111
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bızde var (Oz`) eve gidince resmini koyarım.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #112
    MR.TurboALİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Üsküdar
    Mesaj
    3.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hmm güzel gözüküyor gidişine kurban

  18. #113
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 34NVL80 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 440ccv 3.3 bar reg. ( EVO 310 ) Neden o kadar yükseklere çıktınız ????
    yetmiyor Neden çıkalım manyakmıyız

    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cih 16v kapağımız gelio 304derece ekzantrikler vs...
    304 derecemi ne turbo koyucaksınız ? ?

    @IMOBILIZER´ -- Dostum 4 barda 461cc olan bir enjektor 4,5 barda ancak 487 olur.
    Eğerki 346cc ise 4 barda 399 , 4.5 barda ise 423ccolurlar
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #114
    On3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    448
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    304 derecemi ne turbo koyucaksınız ? ?
    Atmosferik bir klasik...
    R-Turbo

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •