swap düşüncesini şaşırtıcı bir şekilde babam önerdi, evet düşünüyoruz
geldim efendim burdayımm
geldimm +1
Geçenlerde de bahsettiğim gibi bilgisayar ile ilgili sorunlar vardı , çözdüm ve kaldığımız yerden devam ediyorum. bundan sonra daha hızlı bir şekilde şuanki arabanın durumuna doğru geleceğim
-Koltuklar çok kötüydü , değiştirdikk
Bildiğiniz gibi bmw de tek kapı koltuğun iyisi güzel para eder kolayda bulunmaz, bi recaro olmasa da çıkma koltuk bulduk ve hemen aldık , şoför tarafı baya kötü gözükse de mekanizmasının çalışması bizim için birinci plandaydı ve artık arkaya birileri oturabiliyor önümüzdeki zamanda döşeme yenilenecek elbette
bi tanesinde kırık vardı , kolayca soyuluyormuş , hemen müdahale ettik ve ilk günkünden daha sağlam oldu
-Baba ben kaza yaptım , arkadaşı yolluyorum , alsın seni gel
evett geldik arabanın kaderini değiştiren olaya , 26 mayıs günü hiç unutmam bir gün sonrası ramazan bayramıydı , kafede oturduk arkadaşlarla bi süre , sonra sıkılınca bi de sahile doğru gidelim birazda orda oturalım dedik , demez olaydık neyse çalıştırdım arabayı biraz gittim bi yerden u dönüşü yapmam gerekli , hafif sağ yaptım iki şeridi ortaladım tam sağa atmadım kendimi , sola sinyal vermemişim nedense , hep yayayken verilmeyen sinyalden dolayı arabanın nereye gideceğini tahmin etmeye çalışırken kötü kötü konuşan ben ( ! ) , vermedim işte sinyal yalan yok tam o sırada arkamdan 3. vites ile geldiğini söyleyen bir arkadaşımız yolunda orda genişlemesini de heralde hesaplayarak solumdan geçmek için hamle yapıyor ve bam , her ne kadar o takip mesafesi yakın ve hızlı da olsa , sinyal vermediğim için bizde patlıyor sonuç olarak olay buna da şükür diyoruz , kapıdan bana da girebilirdi , bunun haricinde başka bişey de olabilirdi . sadece işin garibi arkamdan gelen araba ile kafalarımız çarpıştı. sizce de zoru başarmamış mıyım
araba daha sonra çalışmadı , baktıkki henüz sabitlemediğimiz akü distirbitör kapağını kırmış, iterek eve kadar götürdük , bişeyler de sürtüyordu sanırım jant ......
ertesi gün gündüz gözüyle ne olmuş ne bitmiş diye inceledik , şimdi düşünüyoruz bu şekilde mi satsak ??? yoksa fazla masraf etmeden kazadan dolayı oluşan hasarı yaptırıp arabanın sorunları büyümeden elden mi çıkarsak ??? çünkü babam öylesine yani üstten göstermelik bir onarımla binmemi istemiyor , ciddi anlamda yapılması gereken çürükler var . bu şekilde tehlikeli bir durumda araba...
daha sonra kararımız arabayı komple kendimiz restorasyondan geçirmek oldu , plan şu şekilde arabayı komple soyuyoruz , değişmesi ve yenilenmesi ve alınması gereken trim parçaları alınacak , arabanın elektrik tesisatı güzelce bir elden geçirilecek , çürükler onarılacak boya yapılacak ( bu konuda artık baya tecrübe sahibi olduk diyebilirim, 3. arabadayız ) , tampo stop far gibi eksikler tamamlanıcak , ha bir de motor daha nasıl canlandırılabilir bunun bir yolu aranıcak , gaz ayarı tekrar yapılacak , gerekirse karbratörde değişikliğe falan giderim diye düşünüyorum o sıralar.
peki ya bu kadar işi nerde yapıcaz , sonuçta bir hafta sonunda hadi oldu bitti diye yapılabilecek birşey değil, gerekirse aylarca arabasız kalmayı göze almışız , nasıl olur diye düşünürken sağolsun kuzenim yeni biten dükkanının anahtarını kiracı girene kadar bize verdi eğer bir gün burayı okur mu bilmiyorum ama tekrar burdanda teşekkür ediyorum , yardımı sayesinde böyle bir işe kalkıştık
Evett , arabaya gelirsek jant yamulmuş , o götürüldü düzelttirildi , yeni distirbütör kapağı alındı araba çalıştırıldı ve önce benzinlik sonrasında ise yeni garajımızın yolunu tuttuk
ilk gün iş yok , daha sonraki günlerde sökmeye başlanacak ve yavaş yavaş takımlar garaja getirilecek
bu arada yeni plakamız da herzamanki gibi H alındı