birşey kalmamış hadı bakalım sonuçları merakla bekliyoruz:)
Printable View
masallah buyuk emek zaman ve para harcanan projelerden birisi olacak. insallah istedigin sonuclari alip agiz tadiyla gazlarsin
Bıze sonucları soyle artık,rodaj vs bıtmıstır heralde. Bıze guzel haberler ver....
bırde tecrubelerını yazarsan sevınırım,sıkıntılar neler oluyor,yapıcaklar nelere dıkkat etmelı vs gıbı.
Öncelikle aracınıza maşallah diyelim, merakımdan soruyorum, sanırım Golf R da TTE525R kiti motora girmeden guzel sonuclar alınıyor fakat GTI da internalları değiştirmek gerekiyor galiba, bu konuda bi fikriniz var mı? @Mertfirat88
merhabar tesekkur ederım oncelıkle, soyle soyleyım R motorlarda farklı olan pıston kol ve egsantrıkler daha guclu yapıda oldugu ıcın 1.7-1.8 barlar cok rahatlıkla basınc gorebılıyor GTI motorlarda bu daha zayıf oldugu ıcın 1.6 barlar ustu sıkıntı yaratabılıyor bu nedenle pıston kol vs guclendırdım yoksa bende tte525 alıp oem motora kullanım yapmak ısterdım yapmısken tam olsun dedık pompa vs herseyı guclendırdım enjektor ıhtıyacı olmıcak 8 adet oldugu ıcın TSI motorun en guzel ozellıgıde bu olsa gerek :)
bence MK7R enjektörü gerekebilir. farklı diye biliyorum
Hayırlı olsun bende aynı turbo setup ı stok motora tte525 mk3 cupra yaptım daha dün bitti ilk tecrübem o lastiklerle tutunmanız baya zor olucak :)
evet aynen görüşmüştük sanırım :) ya benim lastikler 2014 ve kötü durumda o yüzden hiç tutunmuyor şu an önümüzdeki hafta jant ve lastiklerim geliyor havada 10 derece üstüne çıkıcak bu sogukta tutunmak çok zor önümüzdeki hafta daha net bir tecrübe elde edinirim sanıırm :) kilitten ziyade abi normal yol lastiği ile 3. viteste tutunmak çok zor semi slick bakın derim kumho , nankang , cup2 tarzı
hayırlı olsun tekrardan turuncuları kaplat yakın zamanda :) nankang desen cabuk bozuluyor dedıler cup2 ıcın pıst daha ıdael dıye dusunuyorum pirelli trofeo serisi aklımda cok parcalandık o yuzden gecıs donemı olarak p zero tercıh ettım zaten bu havalarda ısımız gercekten zozr 10-15 derecede guzel performans alırım dıye dusunuyorum 3. vıtesı unutucaz gıbı sanırım :)
apr sitesinde 06L906036L (golfr) enjektor gerekli diyor
eger sıtesınde baktıgınız APR stage 3 enjektor kıtı ıcın soyluyorsanız Amerıkan versıyon araclar ıcın yapılmıstı sebebı oraya uretılen motor tıplerının 4 enjektor olması yurtdısı dahıl bırkac fırma ıle gorustum oem 8 enjektor gayet yeterlı olucagını pompanın degıstırılmesı onerıldıgını ıletmıslerdı bende 180 bar pompa degısıklıgı yaptım test ettıkten sonra ortaya cıkacaktır :) suan upgrade enjektor ureten sadecee APR ve gereksız bır para ıstıyor.
Kesınlıkle sıfır motor rodajı yapman gerek kardesım.
Trofeo tek tercıhım olurdu ama cup2 de tercıh...
Guray benım sıyah cupra yı aldı,zaten herseyı hazırdı,motora da el attı,ınsallah cokk guzel sureler yapıcak...
maşallah çok güzel bir proje olmuş kesenize bereket :)
Fren montajını tamamladık :icon_tup:
https://i.resimyukle.xyz/McQJyz.jpg
https://i.resimyukle.xyz/6500UM.jpg
https://i.resimyukle.xyz/3bc3QA.jpg
https://i.resimyukle.xyz/d2G42e.jpg
https://i.resimyukle.xyz/1C04G5.jpg
https://i.resimyukle.xyz/HN0TAx.jpg
motor kapagımız geldı :)
https://i.resimyukle.xyz/3PI2Va.jpg
https://i.resimyukle.xyz/NSzWTG.jpg
https://i.resimyukle.xyz/NCNN84.jpg
https://i.resimyukle.xyz/4ScRx9.jpg
tüpümüzde hazır :)
https://i.resimyukle.xyz/O0KN6W.jpg
https://i.resimyukle.xyz/Sebd07.jpg
https://i.resimyukle.xyz/IT45CH.jpg
gösterge podlarını bitirdik baglantıları kaldı:
https://i.resimyukle.xyz/IJKd70.jpg
Muazzam gözüküyor herşey tebrik ederim.
Tebrikler güzel proje.