Arkadaşlar Merhaba,
Kadett GSI 16v 34 MAE 43'ün Revolution Projesini hayata geçirdik, hatta tamamladık diyebiliriz.
Lafı çok uzatmadan projeye geçelim.
Araç Sahibi: Berk ( Nick: Kadett_Gsi )
Uygulayıcı : Selim Usta - Opel Tech Service
Parça Listesi:
* OMEX 600 Ecu
* Omex Motor Tesisatı
* Aem Wideband
* Pipercams Dereceli Egzantrik mili
* Pipercams Double Springs + caps
* Pipercams Ayarlı Kasnak
* Wössner 12.5cr piston
* ARP Kol Saplamaları
* ARP Silindir kapak saplamaları
* Çelik Silindir kapak contası
* Hafifletilmiş custom çelik volan
* Sintermetal debriyaj balatası
* Quaife Kilitli diferansiyel
* Z20LET Yağ Pompası
* Custom Yağ pompa borusu
* Isuzu oiljets
* Bronz Subab gaydları
* Port & Polished CosCast Silindir kapağı
* Dbilas Throttle Body
* Dbilas Emme monifoldu
* Custom Borozanlar
* Pippercross Hava filtreleri
* C20LET enjektörleri
* Custom Headers
* Custom 60mm Egzoz sistemi
* Elektrikli Direksiyon Pompası
* Bilstein B6 Amortisörler
* EBC Fren Diskleri
* EBC Redstuff Fren Balataları
* Custom Motor Kulakları
* Custom alt kule gergisi
* Custom Krom Su hortum borusu
Resimler...
Evet, projenin başlamasına start vermemizle birlikte MAE 43 kendini Opel Tech Servisin liftlerinin kollarına bıraktı
Motor indirildi, motorun inmesi ile birlikte Araç sahibi Berk (Kadett_Gsi) motorun içinin mat siyah olmasına dair olan hayallerini hayata geçirmek için hemen motorun içine girişti
Bu sırada motor da rektifiyecinin tezgahlarında yerini aldı
Motor rektifiyecide OILJETS lerin açılması ve rektifiye işlemleri için misafir olurken bu sırada Selim Usta motor içinde yapacağı upgrade lere hazırlık yapıyordu. Mevcut yağ pompası yerine Z20LET yağ pomoası koyulacağı için süzgeci ve borularına tadilatı gerçekleştiriyordu...
bu sırada motorun içini boyayan Berk'te diğer boyama işlerine de kendini verdi
Motorun rektifiyeden gelmesi ile birlikte bizde malları tezgahlara serelim dedik
birbirleriyle kaynaşsınlar
Motoru toplanmaya başladı.
Selim usta eline kaynak makinasını aldı ve yağ pompa borusunun inşasına başladı bile
Bu işlemlerden sonra da şanzımana diferansiyelin konulmasına geldi sıra tabi...
şanzımanın da işlemleri bittikten sonra şanzıman monte edildi tabiki
sıra gelmişti üst kapağın montajına. e tabi bize de malzemeleri yine tezgaha sermek görevi düştü :=)
selim usta başarılı bir port-polish operasyonu yaptı yine :=)
EDİT:
Dyno Sonuçları 6. Sayfadadır