User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
54 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Kadett GSI 16v [34 MAE 43] Revolution Project

  1. #1
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation Kadett GSI 16v [34 MAE 43] Revolution Project

    Arkadaşlar Merhaba,

    Kadett GSI 16v 34 MAE 43'ün Revolution Projesini hayata geçirdik, hatta tamamladık diyebiliriz.

    Lafı çok uzatmadan projeye geçelim.

    Araç Sahibi: Berk ( Nick: Kadett_Gsi )
    Uygulayıcı : Selim Usta - Opel Tech Service

    Parça Listesi:

    * OMEX 600 Ecu
    * Omex Motor Tesisatı
    * Aem Wideband
    * Pipercams Dereceli Egzantrik mili
    * Pipercams Double Springs + caps
    * Pipercams Ayarlı Kasnak
    * Wössner 12.5cr piston
    * ARP Kol Saplamaları
    * ARP Silindir kapak saplamaları
    * Çelik Silindir kapak contası
    * Hafifletilmiş custom çelik volan
    * Sintermetal debriyaj balatası
    * Quaife Kilitli diferansiyel
    * Z20LET Yağ Pompası
    * Custom Yağ pompa borusu
    * Isuzu oiljets
    * Bronz Subab gaydları
    * Port & Polished CosCast Silindir kapağı
    * Dbilas Throttle Body
    * Dbilas Emme monifoldu
    * Custom Borozanlar
    * Pippercross Hava filtreleri
    * C20LET enjektörleri
    * Custom Headers
    * Custom 60mm Egzoz sistemi
    * Elektrikli Direksiyon Pompası
    * Bilstein B6 Amortisörler
    * EBC Fren Diskleri
    * EBC Redstuff Fren Balataları
    * Custom Motor Kulakları
    * Custom alt kule gergisi
    * Custom Krom Su hortum borusu

    Resimler...

    Evet, projenin başlamasına start vermemizle birlikte MAE 43 kendini Opel Tech Servisin liftlerinin kollarına bıraktı








    Motor indirildi, motorun inmesi ile birlikte Araç sahibi Berk (Kadett_Gsi) motorun içinin mat siyah olmasına dair olan hayallerini hayata geçirmek için hemen motorun içine girişti

    Bu sırada motor da rektifiyecinin tezgahlarında yerini aldı












    Motor rektifiyecide OILJETS lerin açılması ve rektifiye işlemleri için misafir olurken bu sırada Selim Usta motor içinde yapacağı upgrade lere hazırlık yapıyordu. Mevcut yağ pompası yerine Z20LET yağ pomoası koyulacağı için süzgeci ve borularına tadilatı gerçekleştiriyordu...







    bu sırada motorun içini boyayan Berk'te diğer boyama işlerine de kendini verdi













    Motorun rektifiyeden gelmesi ile birlikte bizde malları tezgahlara serelim dedik
    birbirleriyle kaynaşsınlar












    Motoru toplanmaya başladı.
    Selim usta eline kaynak makinasını aldı ve yağ pompa borusunun inşasına başladı bile










    Bu işlemlerden sonra da şanzımana diferansiyelin konulmasına geldi sıra tabi...











    şanzımanın da işlemleri bittikten sonra şanzıman monte edildi tabiki





    sıra gelmişti üst kapağın montajına. e tabi bize de malzemeleri yine tezgaha sermek görevi düştü :=)
    selim usta başarılı bir port-polish operasyonu yaptı yine :=)



































    EDİT:
    Dyno Sonuçları 6. Sayfadadır
    Loading...

  2. #2
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada bizde throttle body de kullanılacak borozanları CNC de yaptırmıştık tabi.

    Borozanlar ve throttle body nin montajına geçildi :=)

















    Selim Usta TPS sensörü için yine güzel bir AYAK operasyonu gerçekleştirdi :=)




    VE SIra Geldiiiiiiiiiiiiiii, TIMING Ayarına :=)








    Timing tamamlandıktan sonra toparlanma işlemine geçildi...



    [/B]
    Loading...

  3. #3
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    veeeeee SIRA GELDİİİİİ en eğlenceli bölüme :=)

    Headers imalatı

    Selim Usta aldı yine eline kaynak makinasını... Ben susayım RESİMLER konuşsun....

















































    Loading...

  4. #4
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    HEADERS Bittikten sonra Selim Usta egzoz imalatına da girişti


















    Araç bitti ayar için Özgün ü bekliyoruz, Aynı Turbo GSI ımız gibi
    Loading...

  5. #5
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ınsan bızede teskur eder dımı o kadar parca alısverıısmız oldu

    selım usta dokturmus yıne masallah berk kardesım degerını bılır engın hedefdekı guc tahmını ne cıkıcak ? tahmını beklentınız nedır ?

  6. #6
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ustanın işçiliği çok iyi.Ustayı kutlarım.. bu speclerde ne kadar devir dönmeyi planlıyorsunuz?

  7. #7
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar teşekkürler, max devir 8000rpm gibi düşünüyoruz.
    tabiki dyno da durumları daha net görebileceğiz, ona göre de yönleneceğiz. ama max 8000rpm olur. fazlası olmaz diye düşünüyoruz


    güç konusuna gelirsekte Map. ne verirse o olacak diyelim
    bizde ayarı dört gözle bekliyoruz. kullanılmıyor zaten şu anda.
    Loading...

  8. #8
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla dibim düştü helal olsun usta süper yaa..

    itb yeri gsi larda terso kalıyo malesef ama etkilenmez umarım

  9. #9
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla dibim düştü helal olsun usta süper yaa..

    itb yeri gsi larda terso kalıyo malesef ama etkilenmez umarım
    eyvallah abi,

    kaputa bir operasyon düşünüyoruz konu ile ilgili, proje aşamasındayız, hava giriş çıkışları için bakınıyoruz
    Loading...

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oha tam drag roll n/a kıng olmuş, super proje, trde özellikle boyle bir makine gormek ıstıyordum, herseyı gorduk herhalde full yuklu c20 tam goremedık..
    tımıng e zor dıyorlardı bu speclerde egzantrık speclerı nedırki.
    210 hpler zor olmaz herhalde herhangi bı olumsuzluk olmazsa..
    maşallah..

  11. #11
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ustayı tebrik ederim işinin ehli birisine benziyor bu motor astra gsilardaki sfi motorun aynısımı yoksa herhangi bi değişiklik varmı fabrikasyon ?
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  12. #12
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oha tam drag roll n/a kıng olmuş, super proje, trde özellikle boyle bir makine gormek ıstıyordum, herseyı gorduk herhalde full yuklu c20 tam goremedık..
    tımıng e zor dıyorlardı bu speclerde egzantrık speclerı nedırki.
    210 hpler zor olmaz herhalde herhangi bı olumsuzluk olmazsa..
    maşallah..
    teşekkürler,

    timing te çok zorlanmadık aslına bakarsanız. zaten çok agresif bir egzantrik seçmedik.
    280 derece emme ( 11.45 lift ) , 278 derece egzoz (11.05 lift)

    pipercams in dediğine göre 2000-7200 rpm devir bandı, bizde buna sadık kalarak çok fazla devir dönmenin bir anlamı olmadığını düşünüyoruz zaten.

    ayardan sonra gücü hep birlikte göreceğiz inşallah...
    Loading...

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkürler,

    timing te çok zorlanmadık aslına bakarsanız. zaten çok agresif bir egzantrik seçmedik.
    280 derece emme ( 11.45 lift ) , 278 derece egzoz (11.05 lift)

    pipercams in dediğine göre 2000-7200 rpm devir bandı, bizde buna sadık kalarak çok fazla devir dönmenin bir anlamı olmadığını düşünüyoruz zaten.

    ayardan sonra gücü hep birlikte göreceğiz inşallah...
    speclerı tam ıdealmiş bana göre, daha fazlası saçma rolanti ve tork kaybına sebep olabilirdi ( max rpm 7800 8000 devır ıdeal soylediğin gibi).. seside çok merak edıyorum, calısınca bı vıdeo cekersenız cok makbule geçer

  14. #14
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dediğimiz gibi tek eksiğimiz Özgün

    o ayar yaptıktan sonra her türlü video çekip eklemek için bizde sabırsızlanmıyor değiliz
    Loading...

  15. #15
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    engın kaput olayını subaru gıbı olucak ?

  16. #16
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ulen konuyu açan sizleri seviyore...

    Madem Berk mütevazi, Kadett benim, ALAYINIZA GİDER yapıyorum da, Yavuz Bey siz ne ile geleceksiniz yanıma, postbit'inizde Otomobil: Kadett GSI 16v diyor ama siz ondan ayrılalı yıl oldu, geçin artık bu işleri... Siz artık bir MAZOTsunuz...

    Gerçekler acıdır söylemem lazım............

    Teşekkürler bu arada herkese.

    ayrıca şunu da belirtmek istiyorum;

    Buradan Özgün'e sesleniyorum.

    Özgün Sen bizim Herşeyimizsin
    Loading...

  17. #17
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Değişik bir ENSTANTANE ...




    Loading...

  18. #18

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ağzımın suyu aktı desem yalan olmaz,
    Engin şanzuman f20 devammı?uzatmak-kısaltma varmı akılda?

  19. #19
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işçilikler çok güzel maşallah.

    sanki itb piston ve egzantrik üçlüsü bana daha fazla devir istermiş gibi düşündürüyor

    hiç bilgi sahibi olmadığım bir motor gerçi.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •