Ne paralar döktün şu arabaya. Şimdiye kadar rahat bir tane 458 alırdın herhalde. :)
Printable View
Kazasız belasız...
abi bitince satsana bunu bana :)
Dün havanın güzel olması bizi sanayiye çekti galiba bütün arabalara birşeyler yapıldı bi iki kare foto çekmiştim tekrar maaşallah Sinan abi emeğine kesene bereket.
http://i.hizliresim.com/vbp3gp.jpg
http://i.hizliresim.com/nRW4AR.jpg
Epey alıştım Sinan ....:o
3 setup ayarladık evc s ile pistte 0,9 günlük 1,1 race mode otoban 1,3 basıyorum... ayarı octanium lu ayarladık , her depoda octanium koyuyorum. 17 mugen gp ler için bbk arıyorum , ölçülerde zorlandık ... Sonraki aşamada şaft ve diferansiyal akslarını güçlendireceğim... Birde tek egzosa geçmem gerekecek üst basınçlara çıkmak için :D
En yakın zamanda buluşmak üzere :)
Güzel gidiyorsun abi. Ellerine sağlık. Mugen gp için bbk yı ancak spacerla takabilirsin. Spoon kaliper bile alsan sığmaz diye biliyorum. Bende 17x8 jant olmasına rağmen ben bile 3mm spacer kullanıyorum. Egzozu kesin teke çevir rahatlatırsın aracı. Güle güle kullan. :)
son foto çok anlamlı :)
Kara şimşek.
Yeni dereceler de bekliyoruz. :)
Rodajımız bitti 1 ay evvel. 2 hafta öncede önce 20 psi da 95 oktan ile ayar yaptık. Sonra Sadece 95 oktan ile gündelik 20 psi da yürütmenin mantıklı olmadığına karar verdik Utku kardeşimle. Şu an araç 15 psi da gayet güzel başladım gazlamaya. En az E70 ile 2 bar dyno ayarı için işlerimin azalmasını bekliyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=q7bIyVoYd98
Ms2k 15psi - YouTube
Tutunma problemini çözmüştüm zaten. Mevcut yürüyen, m3 kilit ve 275 taban slickler iş görüyor. 1.8 bar da uzun süre kullandım.
Ms2k Turbo S2000 Dyno 562 rwhp - YouTube
Ms2k Turbo S2000 Drag - YouTube
Ms2k Acceleration - YouTube
bunlar eski videolar
hayırlı olsun Sinan, hadi artık taşın da foto çektirelim :D
güle güle kullan inşallah sorunsuz ilerler mermi gibi duruyor ankaradada gördüm çok başarılı allah kaza bela vermesin :)
Teşekkür ederim. Çayyolundasınız sanırım. Bende sizin aracı merak ettim