peki aklıma takılan bişey va, aracın ağırlık dengesi ne durumda?yanı dragda araç kafa kaldırdığında misal sol ön 3kg daha ağırsa o tarafa doğru bi eyime ve inişdede riske neden olmaz mı?Ağırlık dengeside teker başına düşene göre ayarlanıyo mu?
Printable View
peki aklıma takılan bişey va, aracın ağırlık dengesi ne durumda?yanı dragda araç kafa kaldırdığında misal sol ön 3kg daha ağırsa o tarafa doğru bi eyime ve inişdede riske neden olmaz mı?Ağırlık dengeside teker başına düşene göre ayarlanıyo mu?
pilotun oturduğu yer daha ağır ama sol teker kalkıyor resimde görüldüğü gibi ama dediğiniz aklımda ağırlık dağılımına bakacağım.
http://img827.imageshack.us/img827/1...5302662717.jpg
LECSPORT Levent den inciler..
http://img171.imageshack.us/img171/7527/dsc01916g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img822.imageshack.us/img822/267/dsc01917xy.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Tamamen bittiğinde ne kadar hafiflicek?
2008 deki yarış tartılarında 980 kg geliyordu.hedef 850 kg ama aşağısı olursa hiç fena olmaz :)
bu azimle motorsikletten bile hafif olur ...
abi iyice meraklanmaya başladık.:) Allah işinizi gücünüzü rast getirsin .
hasan abi süper bi çalışma olmuş yeni incelem fırsatım oldu gerçekten büyük uğraş içindesiniz şanzıman işi biraz külfettli olmuş herlde onun dışındakiler olağan şeklinde allah yardımcınız lsun kolay gelsin
Proje babası Tohan Sadık SOYHAN ın son hali :)
http://img130.imageshack.us/img130/4...5232572295.jpg
Uploaded with ImageShack.us
proje babası ve projeler ustası Fatih ŞAHİN
http://img190.imageshack.us/img190/6...0232572295.jpg
Uploaded with ImageShack.us
maşallah ülkemizde böylesine ciddi projeler görmek gurur verici Allah işlerinizi rast getirsin tekerinizi düz bastırsın
BUGARU ilk yapıldığında 98 gc8 in ön arka frenlerini takmıştık.torsiyonlu tip ön takımda ön tekerler biraz dışarı atıp arkalarla aynı hizada olmuştu fakaaat..75 model salıncak tip zaten dışa açık subaru disk ve onun için yaptığımız porya ile dışarı attı lastikleri.arka tekerlerle en azından aynı hizaya getirmek için 75 modelin taşıyıcı disk ve caliperlerini aldık ama caliperler hoşuma gitmedi serde BMW cilik var hortluyor :) e39 arka aleminyum caliperlerini takıverdikk..3.5cm iceri aldık lastikleri ve 5kg civarında ağırlık attık.
http://img34.imageshack.us/img34/7409/dsc01915a.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img232.imageshack.us/img232/2343/dsc01914ep.jpg
Uploaded with ImageShack.us
bısey sorcam sımdı sız aracın kupasının ustune bu carbon elyaf satılıyorya abıcım dırek metre seklınde alıp dırek aracın kalıbını cıkarsanız hıc sacla fıberle ugrasmamıs olmazmısınız madem hafıflık onemlı
evet abi debriyaj merkezi hızıma yetişemiyordu onuda :eek:dodge as950:eek: merkezi takarak hallettik ondan sonra denemek nasip olmadı bence [b]:soru: planına gerekkalmadan 10 sn altına düşeceğine inanıyorum. eğer (b):soru: planı uygulanırsada ben o arabayla ayara falan çıkamam kusura bakmayın.:heyoo:
Maşallah hasan abi süper ilerliyorsunuz Hızınıza yetişilmiyor :)
öncelikle bugaruya kocaman bir maşallah. Sizide tebrik ediyorum gerçekten:)
1-2 naçizane öneride bulunmak istedim.
- Rüzgar tüneli gibi bir imkan olmasada, aracın önündeki o büyük farlar gibi direk diret hava direnci yaratıcak parçaları hazır fiber yapılırken iptal etseniz, arkayada aracın "narinlik katsayısını" arttıracak şekilde kanat tarzı bir uzatma, chop top ve arabanın altını komple kapatabilseniz eminim aerodinamik açıdan getirisi olacaktır.
- Arka süspansiyonu bilmiyorum ama Solid axle a geçmeyi düşündünüz mü acaba? en azından alt takımdaki lastik burçları 7075 gibi bir metalden yaptırsanız yürüyen aksamdaki esnemeyi azaltacaktır diye düşünüyorum.
Kolay gelsin :)
Estafurulah bilinen bir iş yapmıyoruz.her fikre açığız. niye paylaşıyoruz burda her noktayı fotolayıp koyuyoruz detaylıca at gözlüğüyle baktığımız noktalar görülür yeni fikirler ortaya çıkar diye.
Çakma rüzgar tünelini Levent le düşündük öne karbüratörlü bir araç araya bir fan çalışan öndeki araca boğazdan birkaç damla hidrolik çalıştır fanı :) ama şu an yapabilirmiyiz bilmiyorum Leventin işler yoğun.arka spoyler ve alt kapatma hedefde var ve yapılacak.arkanın solid axle olması ne getirir.bildiğimiz solid axle olmaz zaten bu arabaya.vw arka süspansiyonu çok farklı.şu anda bir sıkıntı yok.aracın sadece kasası kullanılarak alt şase yapılıp önde v8 amerikan motorlu arka solid axle projeler gördüm.
Geçen cuma İstanbuldaydım TATEF fuarına geldim.hatunun gc8 e sti gold caliper disk ve 17 jant almıştım Savaş da duruyolardı.beş dakka uğrayıp onları aldım.dedim miniks leri kesin görürüm Savaşın tepesine çökmüşlerdir :D iner inmez sordum miniksler nerde :p Garibim HULK yatıyodu orda..Allah kolaylık versin abi benim blokda bugün ya takılıyo ya kapıma kadar geliyo helecan var şu an:confused:
Abi ben bütün pacalarımı bırakırım savaş usta toplarken arar beni muhabbet ede ede akşam kimse yokken toplarız motorumuzu
yoksa işim olmadıgı sürece gidip darlamam ustayı acele ettirtmem
ne zaman cıkarsa cıksın sevmem baskı yapmayı usta zaten bekletmez beni sagolsun
ama okadar istanbula gelmişsin bir telefon acar insan
Bizde agarlamak isteriz sizleri
tr de bu tarz motora ve performansa yönelik tosbaları görmek gerçekten gurur verici :) bi tosbacı olarak gerçekten canı gönülden helal olsun... :)
Walla gezmeye gelemiyom abim geldiğimi duyupda darılacak o kadar insan varki.Savaşa sor kahveyi zor içirdi kaçtım abim sağolasın inşallah gezmeye vaktim olduğunda çıkarız bıldırcına beraber :)daha keklik açılmadı ankarada deli olduk yaww..
sayın hasan abim bastan sona konunu takip edip inan ilk defa yazıorum diceğim şudur derin bi maşallah...allah hevesini kacırmasın..
BOOSTPROJECT EJ257 block case...
http://img824.imageshack.us/img824/8876/dsc01918n.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/4060/dsc01919g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
hahahahhahahahaaaa
hasan abi
gözün aydın
çok sevindim
TORKGARAJA ordanda rektefiyeciye gidesim geldi kıyılmaski bu bloğada...
[URL=http://img838.imageshack.us/i/dsc01920k.jpg/]http://img838.imageshack.us/img838/5299/dsc01920k.jpg
Masallah masallah cil cil mubarek :D
Boost Projects 10sec Team geliyor :D :D
BULLSEYE S362 RACE COVER T4 DİVİDED 700 HP
http://img29.imageshack.us/img29/5771/dsc01921dp.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/4184/dsc01922zl.jpg
maşallah maşallah cok fena olacak
maşllh maşlhh yalnız ej25 le :D bu araba ön kaldırır
Maaşallah Hasan abim yine acayip işler peşindesin :D Allah utandırmasın. İnşallah istediğinden de güzel sonuçlanır projen. Yalnız chop top olayını mutlaka yap derim :D
ej20 ilede kaldırıyodu zaten..
wheel bar çalışmalarımız devam ediyor..son yarışa yetiştirelim diye uğraştık ama fiber uygulamalardan yetişemedik şu an rolantideyiz..
http://img32.imageshack.us/img32/2192/dsc01781v.jpg
http://img139.imageshack.us/img139/7981/dsc01783h.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/1880/dsc01780.jpg
5 dakkada chop top keşke böyle olsa :(
http://www.youtube.com/watch?v=wbDhF...eature=related
5 dkda chop top 10 numara olmuş gerçekten. ama çok iyi kaporta ustası lazım vosvos için tavanı kavisli olduğu için baya bi ek yapmak lazım. :D
ayrıca Wheelie bar güzel oluyor elinize sağlık :)
99.50 CP Gold piston ve Pauter kollarımız..
http://img716.imageshack.us/img716/775/dsc01927j.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img130.imageshack.us/img130/4609/dsc01928cd.jpg
pimler standartmı upgradedmı?
CP nin standardı neyse o geldi.Korhan hocam upgrade lik bir ihtiyaç olsaydı yazardı reçeteye.reçetede olan ve yaptırdığımız gold kaplamayı özellikle istedi drag için..
subaruda pim kirildigini hic gormedim daha sadece zn de pimler bozuk cikmisti ama onda pistonlar wiseco idi ilk basta sonradan sti pim kullandik sikinti olmadi bir daha, kendi arabamda 9310 pim kullanicam cunku rev limit biraz yuksek olacak, bu sebeple ihtiyac olabilir, bugaruda agresif bir devir donmemize gerek yok o yuzden ihtiyac duymadim.