adama kestirmenize ramak kalmış tavanı :D
ha gayret, kesti kesecek :):)
Çok harika ve emsalsiz bir proje daha Türkiye'de....
Allah yardımcınız olsun,
cebinize, bileğinize, aklınıza kuvvet
merakla takipteyiz :)
Printable View
adama kestirmenize ramak kalmış tavanı :D
ha gayret, kesti kesecek :):)
Çok harika ve emsalsiz bir proje daha Türkiye'de....
Allah yardımcınız olsun,
cebinize, bileğinize, aklınıza kuvvet
merakla takipteyiz :)
Ya bir şeyide vasat yapın nevar.Elinizi attığınız herşey kusursuz,layıkıyla ve olağanüstü oluyor,bu proje için verilen emek ve maddiyatı düşünemiyorum.gerçekten mükemmel elinize sağlık.İnşallah çok güzel sürelere imza atarsınız.kalkarken aracın önünü kaldırıp arka desteklerin devreye girecek olan görüntüyü iple çekiyorum.:icon_tup:
direksiyon boşluğu kramayerde olmayacak diye bir şey yok.sweet mgf aslında pistonlu hidrolik idi ben pistonunu sökmüştüm.motosiklerde kullanılan ayarlı direksiyon amortisörü ilham oldu.pistonun sağ ve solunu şöntledim araya kısma valfi koydum.içine yağ doldurup direksiyonu sertleştirip yumuşatabileceğiz diye düşünüyorum bakalım pratikde ne olacak.ters bir şey düşünüp yanlış yapmış olabiliriz yüksek süratde ne yapar şu an kestiremiyorum.
http://img843.imageshack.us/img843/3853/dsc01913k.jpg
peki aklıma takılan bişey va, aracın ağırlık dengesi ne durumda?yanı dragda araç kafa kaldırdığında misal sol ön 3kg daha ağırsa o tarafa doğru bi eyime ve inişdede riske neden olmaz mı?Ağırlık dengeside teker başına düşene göre ayarlanıyo mu?
pilotun oturduğu yer daha ağır ama sol teker kalkıyor resimde görüldüğü gibi ama dediğiniz aklımda ağırlık dağılımına bakacağım.
http://img827.imageshack.us/img827/1...5302662717.jpg
LECSPORT Levent den inciler..
http://img171.imageshack.us/img171/7527/dsc01916g.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img822.imageshack.us/img822/267/dsc01917xy.jpg
Uploaded with ImageShack.us
Tamamen bittiğinde ne kadar hafiflicek?
2008 deki yarış tartılarında 980 kg geliyordu.hedef 850 kg ama aşağısı olursa hiç fena olmaz :)
bu azimle motorsikletten bile hafif olur ...
abi iyice meraklanmaya başladık.:) Allah işinizi gücünüzü rast getirsin .
hasan abi süper bi çalışma olmuş yeni incelem fırsatım oldu gerçekten büyük uğraş içindesiniz şanzıman işi biraz külfettli olmuş herlde onun dışındakiler olağan şeklinde allah yardımcınız lsun kolay gelsin
Proje babası Tohan Sadık SOYHAN ın son hali :)
http://img130.imageshack.us/img130/4...5232572295.jpg
Uploaded with ImageShack.us
proje babası ve projeler ustası Fatih ŞAHİN
http://img190.imageshack.us/img190/6...0232572295.jpg
Uploaded with ImageShack.us
maşallah ülkemizde böylesine ciddi projeler görmek gurur verici Allah işlerinizi rast getirsin tekerinizi düz bastırsın
BUGARU ilk yapıldığında 98 gc8 in ön arka frenlerini takmıştık.torsiyonlu tip ön takımda ön tekerler biraz dışarı atıp arkalarla aynı hizada olmuştu fakaaat..75 model salıncak tip zaten dışa açık subaru disk ve onun için yaptığımız porya ile dışarı attı lastikleri.arka tekerlerle en azından aynı hizaya getirmek için 75 modelin taşıyıcı disk ve caliperlerini aldık ama caliperler hoşuma gitmedi serde BMW cilik var hortluyor :) e39 arka aleminyum caliperlerini takıverdikk..3.5cm iceri aldık lastikleri ve 5kg civarında ağırlık attık.
http://img34.imageshack.us/img34/7409/dsc01915a.jpg
Uploaded with ImageShack.us
http://img232.imageshack.us/img232/2343/dsc01914ep.jpg
Uploaded with ImageShack.us
bısey sorcam sımdı sız aracın kupasının ustune bu carbon elyaf satılıyorya abıcım dırek metre seklınde alıp dırek aracın kalıbını cıkarsanız hıc sacla fıberle ugrasmamıs olmazmısınız madem hafıflık onemlı
evet abi debriyaj merkezi hızıma yetişemiyordu onuda :eek:dodge as950:eek: merkezi takarak hallettik ondan sonra denemek nasip olmadı bence [b]:soru: planına gerekkalmadan 10 sn altına düşeceğine inanıyorum. eğer (b):soru: planı uygulanırsada ben o arabayla ayara falan çıkamam kusura bakmayın.:heyoo: