sato abiyle konuştuk baya kararlı :) o yapsın bitirsin bende peşindeyim inşallah :D
Printable View
sato abiyle konuştuk baya kararlı :) o yapsın bitirsin bende peşindeyim inşallah :D
Esasında motoru düz yerleştirip quattro yürüyeni swaplasanız muhteşem olur.
cok ıyı olurdu ama bızim düşüncemiz yarısmak degıl.. prof. bırseye gerek yok.. 350 guclerınde sorunsuz sıkıntısız. basınca ankaraya gıdıp gelebılecegımız aile otomobılı yapıcaz =)
sato ustaı 8 senedır cozemedım ztn. bi işe baslsın evin yolunu unutur.. ille yapacak bitirecek..
abi özeline bi bakıver.
öncelikler tebrikler, güzel proje.
bikac yanlis yazilanlari düzeltem istemistim,
AGU , passat in motor kodu degildir. enlemesine yerlestirilmis motor kodudur. a3, golf 4 v.s.
eger motor passattan ciktiysa o motor AEB dir.
aslinda motor olarak cok fark yok. ( emmemanifoltu , eksoz manifoltu, turbo v.s. ) ama motor yeni araca enlemesine yerlesicekse , passatin sanzimani olmaz. AGU motorunun sanzimani gerekir.
kolay gelsin..
Yurtdışında bi proje görmüşütüm mk2 quattro swap :)
Güzel çok keyfli bir araç olur, 300-350 için aklınızdaki setup nedir acaba ?
Şimdiden kolay gelsin maddi manevi.
kolay gelsin hayırlı olsun
hadi hayırlı olsun çok güzel olacağından eminim. tam forumu okuyodum sato aradı dedim abi bu kadarmı kalbi temiz olur bi insanın .
parca sordu dımı =) senden once beı aradı, topu sana attım =)
tsk ederım
vw lerın stock motoru 300+ ları desteklıyor.. kol pıston yag pompası vs.gibi...
yapabilecegimiz bi takım enjektor daha buyuk turbo ve yazılım.. zaten bahsettıgımız motorda kı emme ve egsos manıfoldları turboya gore uretılmıs..
Sıteye uye bı kardesımız stock motor Cupra sndan yazılımla 405 hp guc aldıgını soyluyordu.. dergıye cıkan kırmızı cupra.. bu aracta oldugu gıbı cok fazla motor ıcıne gırmeden güç almaya calısıcaz..
[QUOTE=CKN;1931089]parca sordu dımı =) senden once beı aradı, topu sana attım =)
Aynen :)
elektrık tesısatını yenıledık, xenonları, dodıklerını, ön arka tamponunu tampon altı lipi sparco direksıyonu Bonrath tek sileceği ve hella stopları taktık.. iç döşemesi yapıldıktan sonra bu hafta ilk olarak nam da coilover yaptırıcaz.. bu sekılde bırkac ay kullanıcaz, tüm parcaları topladıktan sonra komple sokup kaporta boyaya gırecek..
http://img696.imageshack.us/img696/2205/fotoraf0961.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/1...toraf0962y.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/6962/fotoraf0964.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/9888/fotoraf0965.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/8660/fotoraf0966.jpg
http://img844.imageshack.us/img844/9224/fotoraf0967.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/663/fotoraf0969.jpg
http://img835.imageshack.us/img835/4650/fotoraf0971.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/8169/fotoraf0973.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/6033/fotoraf0974.jpg
çok güzel yaa maşallah diyim de gözüm kalmasın :) ön panjur değişecekmi?
Allah utandırmasın kolay gelsin
Allah razı olsun tskler..
Kolay gelsin,AGU,AEB ve BAM bulursnız kolları değiştirmeden 350-400nm lerde rahatlıkla kullanırsınız.Ama ötesi risk, 2871/3071 li setuplarda 400nm den sonra kol yüzünden sıkıntı yaşayan çok örnek var.Yazılımda önemli tabi.
alınmazmı 400hpler alınıruygun setupda ama her an limitte bence.
Mutlaka me7x ecu ya sahip bir motor alın ozaman.aksi can sıkıyor yazılım işi angarya oluyor..Yani 2001 sonrası 1.8t lere bakın.
evet 2001 den sonrakılerden alıcaz.. aslında motor hazır gibi pazarlıgıda yapıldı. alıp kapıya koymadan şunu koyucaz demem yanlıs olur.. 400 lere cıksın ısteıyoruz.. ortalama 300 tatmın edici olur =)
Çok güzel,keyfle takip ediyor olacağım.
Başarılar diliyorum :)