ewet iptal ettik abi klımanın radyotorude pek iyi durumda degıldı okadar guzellıgın arasında kotu durcaktı oil cooler scoop resımlerı gelıyor sımdı
Printable View
oil cooler ın soguk cekmesı cok onemli oldugundan serdar ustanın yaratıcılıgı ıle scoop calısması
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/20/8284.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/20/8236.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/20/8257.jpg
[IMG]http://img705.imageshack.us/img705/6...onenson208.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[IMG]http://img199.imageshack.us/img199/2...onenson206.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
turbonun soguk hava cekmesi için çalışmalar
[IMG]http://img545.imageshack.us/img545/2...onenson212.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/20/8411.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/20/8476.jpg
maslaga bır kac gun gıdemeycegım o yuzden facebook ta peak garage sayfasından guncel resımlere bakablırsınız
su an ki aşama durumu ıntercooler boruları,custom yag tankı,custom su tankı ....
vaaay güsel olmuş oilcooler :) filtre kutusuda iyi, kaputumu kesiceksiniz peki hava alması için?
bide sen ince fan mı kullanıyosun filtre kutusu ile radyatör arasında mesafe kalmamışta, yada ön tarafa mı takıcak acaba?
Arda çok güzel ilerliyor projen, radyatörün çok az bir bölümü direk hava ile temas ediyor gördüğüm kadarı ile onun için bir önlem almayı düşünüyormusunuz.
koni amortisör eibach yay
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/30/3055.jpg
yag tankı serdar co.
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/30/3065.jpg
su tankı serdar co.
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/30/3082.jpg
http://i1105.hizliresim.com/2011/5/30/3102.jpg
[IMG]http://img37.imageshack.us/img37/8498/img4805l.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Thanks Buttonu Kullanın .. Thanks Buttonu ne işe yarıyor
Teşekkür Butonu Hakkında
Biz sitemizdeki insanların verdiği emeğinin karşılığı thanks ile göstermek istiyoruz yoksa konuları içinde çok aşırı şekilde kopmalar oluyor bu nedenden dolayı anlayışınızı bekliyoruz ve Thanks düğmesini kullanmanızı istiyoruz
MAŞŞALLAH YERİNE TEŞEKKÜR BUTONUNU KULLANIN AKSİ TAKDİRDE MESAJLARINIZ SİLİNECEK VE CEZAİ İŞLEM UYGULANACAKTIR.
Teşekkürler
Arda jantlar dışarda kaldıgı için çamurluklar ile oynucaz demişsinde
Eger jantlar amortisörlere degmicekse göbeklerini tornada aldırıversene bu şekilde jantlar içeri girmiş olur hemde çamurlukları bozmamış olursun
abi arkalara dodik yaptırıyım dıorm hemde yuksek arabanın arkası camurlugun ıcınde kıvrılcak yer var veya ıcınden aldırıp dodık yaptırıyım dıorm o guzel oluyor ama on lastıkler dısarda durdu moralım bozuldu amortısore degmez mesafe var yaylar bızım cok buyuk degıl ya coıl yayı gıbı onden cm mı aldırmak dogru mm bırde camber ayarı yapabılıyormusuz arkalar -3 onler -2 ye kadar ayarlanıyormus sence napmak lazım
neden turbo s2000lerin hepsinde singel çıkış var yani sizinkide öylemi olucak ve çift çıkış olması bi kayıpmıdır ? kayıpsa ne derecedir ? çok sordum ama kusuruma bakmayın...
Moruk camber nekadar az olursa okadar iyi tutunursun sonuçta
bundan dolayı jantların göbeklerinin iç kısmından aldırıp jantı içeri sokmak daha mantıklı
Jantın içini aldırırken torna makinasının milindeki olağan salpandan dolayı alınan iç yüzey ile jantın dış yüzeyi arasında paralellik açısından fark olabilir. İyi bir şekilde bu işi yapabilmek çok çok zor aslında. Ben olsam jantlara elletmezdim.
Sen tornacıya bir sor. Jantın dış yüzeyini tornada ayna dedikleri kısma bağladıktan sonra jantın poryaya oturacak iç kısmını mikronmetre ile ölçüp salpasını ayarlayabilecek mi? Sonuçta çok güçlü bir araçta yüksek hızda gideceksin. %1 lik hatalarda çok birşey olmayabilir sonuçta arkadaki jantı yaptırmıyorsun ama genede direksiyonda titreme yada başka birşeylere sebep verebilir. He olmayadabilir. Ama bir risk bu.
evet doğru bir yaklaşım.fakat eğer cantı dış çapından aynaya bağlayıp iç yüzeyini yani poryaya oturacak yeri dış çapa göre salgısını alırsa hiç sorun olmaz.komparatörle bu işi yapar torna oparatörü fakat sanırım cantlar 17 inc çapında yani 431.3 mm olacak küçük bir torna makinasında olmaz bu iş orta boy bir torna makinasında olacak maslakta kesinlikle bulunur sorun olacağını düşünmüyorum ben ama ben olsam asla böyle birşey yapmazdım.çünkü bu işlem cantın mukavemetini azaltacaktır.arda sana sesleniyorum ben olsam yapmazdım bir müh. olarakta önerim bu işi böyle yapma çamurlukları kabarttır derim ben tavsiyem budur...
önler arkalara göre çok mu dışarda duruyor ya da arabanın çizgisine göre? arkadan bence çok hoş duruyor.eğer aynı çizgideyse daha önceden de dediğim gibi hiç bozma,böyle çok güzel ardacım
arda ön taraf içinde geniş çamurluk alabilirsin arka dodikleri aldığın yerden, asm shine çamurluklarıda var, buda bi seçenek olabilir.
perşembe günü canlıda gördüm, resimlerden dahada güsel duruyor, tekrardan hayırlı olsun...
Bence jantları elletmeden sat Arda dediğim gibi hem sana uygun jantta bulduk. Fazla kurcalama derim. Çamurluk vs maliyetin çok artacak bence.
arda kardeşim hayırlı ugurlu herşey gönlünce olsun inş. allah utandırmasın
Arda , rodaj yaparken halledilir. Jant göbeğinden bir miktar aldırırız , mukavemet , dayanıklılık , balans , yalpa , kütle hesabı , vs.vs.vs.Hesaplanması gereken ne varsa içinin rahat etmesi adına Hüseyin dengesizine hesaplatırız , iş mühendislik boyutunda yapılsın istersen onuda yaptırırız.. Tahminimce Miniks in önerdiği yerde sorunsuz yapılır , iş hallolur + dikkate alınması gereken ayrıntıları ve hesaplamaları da yaptırırız için rahat olur.. Hiçbirşey beceremezsek öne 2 tane AP2 jantı alırız :) :)
yuzde 95 bitti motor içi rodaja baslamaya daha 10 gün var arka camurluklara dodiklerin montajı
ön çamurluklar genişlicek 3 cm kadar onların boyası vs on gun sora artık cıkar rodaja baslarız.
http://i1106.hizliresim.com/2011/6/4/2933.jpg
iskender ustanın ve ahmet ustanın mukemmel işçiliği ile 76 mm komple egzostumuz yapıldı hks 76 mm son susturucu takıldı.
http://i1106.hizliresim.com/2011/6/4/2944.jpg
ben hilminin ne demek istediğini çok iyi anlıyorum. dediği doğru yanlış demiyorum her iki tarafta kendince haklı olabilir ama bende kendi arabalarımı yaparken hep hilmi gibi düşünüyorum. çok fazla incik boncuk düşünmemek lazım bencede. bu kadar detay düşünürse insan araba yapamaz.
tornada yapılmicak bişey yok. bu jantlar uzaydan gelmiyor insan işi yapılıyor. o jant fabrikadan çıktığında porya ya nasıl sorunsuz oturabiliyorsa, üstünden alındığında da aynen oturur. yapılamaz birşey yok sadece işi bilen adam lazım. iyi bir tornacı kesinlikle sorunsuz yapabilir. bu tür şeyler sanki sadece türkiyede yapılıyor. artık biraz gözünü açsın herkes yani bütün dünya yapıyor bunları, herkes kullanıyor. bi bizimkiler mi beceremicek?
demek istediğim evet belki çok kolay bir iş değil ama imkansız diye birşey yok. çok iyi sanatkarlar var. hoş dünyanın en hızlı arabalarından bazıları türkiyede yapılıyor. yanlış anlaşılmasın ama bu kadar ''pimpirikli'' olmaya gerek yok bence.
Ardacim Masallah bende demistim gobeklerden aldir diye Ulukanlar BBS leri aldirdilar tornada hicbir sikintida cikmadi balans yapildi ip gibide gidiyordu onun icin bosa camurluk masrafina girme bencede arka dodik yeterli onleri aldirirsin
egzoz sarılacak mı?birde kaput ne olacak?
Arda bir jant için arabanın camurluklarini bozma bence...
Hayırlısı olsun o zaman...