maşallah:)
vipec kaç 88mi?
Printable View
maşallah:)
vipec kaç 88mi?
Yok Semih , V44 Base alınarak R34 Rb25DET Neo için üretilmiş Plug In modeli.
Aracın bitmiş fotoğraflarını da çektim ama pazar günkü driftten sonra baya bir kirlenmiş :)
Hidrolik El freni , kaynatıldı ve boyandı :) Fantastik olsun istedim . Hehe.
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/149.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/148.jpg
90mm Emme
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/147.jpg
Radyötör ve taşırma kabı
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/146.jpg
Turbo ve external wastegate
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/145.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/144.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/143.jpg
İç mekanda çok sevdiğim Nardi direksiyon , hidrolik el freni tam istediğim yerde.
AEM göstergeler ; Tru Boost solda , ortada yağ sıcaklığı ve basıncı , Wideband orta konsolda.
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/142.jpg
AEM Map Sensoru
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/141.jpg
AEM Tru Boost Selenoidi
http://i386.photobucket.com/albums/o...orks/140-1.jpg
Finito gibi işte :)
http://i386.photobucket.com/albums/o..._Works/139.jpg
Musticim güle güle bin ve gazla. Aem thruboost selenoidi vi-pec ile mi sürdün yoksa aem boost control ile mi?
Külbütör kapağını jantlarının renginde boyamayı düşünmezmiydin? Kaput altı pembe - turuncu - mor gibi renkler çok sexy duruyor : )
Yok o kadar seksiliğe gerek yok :)))
Büyük keyif ile okudum konuyu. Çok güzel. Sorum ise Tein kullanıyorusunuz coilover. EDFC ile beraber. En serti ile en yumuşak hali arasında çok fark varmı. Yoksa ince ayar gibimi. Yani Mercedes konforundan at arabası sertliğine mi geçiyor. Yoksa ufak bir aralık içerisindemi oynuyo.
2010 model civic'in süspansiyon sertliğine 100 üzerinden 40 diyelim.Buna yay takarsan 50 olur , koni de takarsan 70 olur sertlik olarak.
Pist arabasının sertliği de 100 üzerinden 100 olsun.
Drift spec Tein en yumuşakta 100 üzerinden 60 , en sertte 100 üzerinden 80 oluyor.Gereksiz sert sayılabilir yol için.
Pazar günü update'i . TR Tuning dergi çekimleri arasında , eğlenceye ayırdığımız zaman :)
http://i386.photobucket.com/albums/o...ikonteyner.jpg
Kağıtta verilen değerler lastik değeridir. Ordaki altı çizili değerleri 1.2 ile çarpınca motor gücünü buluyoruz.
Basınç : 10PSI
Turbo : Garrett 30R
Benzin : 95 Oktan
Motor : Rb25det NEO
Kesici : 7500 devir
Beygir gücü ;
http://i386.photobucket.com/albums/o...s/SM665-Hp.jpg
Tork ;
http://i386.photobucket.com/albums/o...SM665-Tork.jpg
En iyi sonucu yaptığımız 2. ölçümde aldık.
Bu sonuca göre ; 440 HP , 480 NM almış oluyoruz.
Benim için yeterli gözüküyor.Şu an için basınç açmayı bile düşünmüyorum. :)
Spool sesine doymak isteyenler için video :
S14 - RB25DET NEO Cruze on Vimeo
:)
Ufakta olsa bi karede benden Mustafa abi Salı günü dergi çekimi için geldiğimiz de çekmiştim.Kazasız belasız süper makina :)
http://img202.imageshack.us/img202/1...6408701166.jpg
Son güncellemeleri ekliyorum . Drift yaparken hararet 105 dereceyi görüyor.Bu yüzden daha sağlıklı bir motor için radyötör plakası aldım.Ön paneli tam olarak kapayan bir tane arıyordum , Cusco'nun ve diğer markaların plakaları baya ufak kalıyordu.O yüzden bunu aldım.Karbon fiber olduğu içinde güzel görünüyor.
Montajı baya uğraştırdı , sitesinde dediği gibi bolt on olmadı.5 saat süren bir çalışma sonra takabilidim.
http://i386.photobucket.com/albums/o..._4347223_n.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._3140548_n.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._3014018_n.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._8191274_n.jpg
Mustafa işine karışmak gibin olmasında
Drift yaparken rüzgarı önden alamadıgı için hararetin yükseliyor bu yüzden daha kuvvetli fanlar kullanırsan o sorunu çözersin
radiator cooling plate güzel olmuş
Arabanın şu anki durumu ;
Greddy yağ soğutucu takıldı.
http://i386.photobucket.com/albums/o..._6930kopya.jpg
http://i386.photobucket.com/albums/o..._6931kopya.jpg
Filtre tamponun altına alındı , motor ısısı filtreye gelmeyecek artık.
http://i386.photobucket.com/albums/o...s/IMG_6933.jpg
Geçen sefer antrenmanda ön lastikler çamurluklara çarpıyordu , sinirlendim açtırdım çamurluklarıda :)
http://i386.photobucket.com/albums/o..._6940kopya.jpg
Şaftı değiştirdim , tek parça alüminyum şaft taktım.
Şimdilik bitti :)