sağol Buğra cım artık gerisi size kalıyo damardan zehirlediniz bizi time attack diye bizde araba hazırlıyoruz :) bu sene bir iki organizasyon patlat artık Pınarbaşında .
Printable View
maşallah,kemal ve renç in eli deydiyse iş tmm demektir,Allah kolaylık versin :icon_tup:
Evet bugün arabayı aldım ve rodaja başladım hersey tıkır tıkır çok şükür .Biran önce rodaji bitirip artık gazlamak istiyorum ince ince git bu ne yahu:)
http://i56.tinypic.com/f9hava.jpghttp://i53.tinypic.com/wgrtwk.jpghttp://i52.tinypic.com/dcy0ro.jpghttp://i53.tinypic.com/34xruxz.jpghttp://i55.tinypic.com/r7n6zn.jpg
Evet önemli kısım bitti sayılır rodajıda bitirdikten sonra yazılım kalıyor daha güç veremiyoruz.Bundan sonrası jant lastik,fren,coilover ıvır zıvır olucak hayırlısı ama hala nasıl bi güç alıcaz merak ediyorum :)
hayırlı olsun Alah utandırmasın. Çok keyifli olmuştur kullanımı .. Merak ettiğim şey herşey toplanmışken arıza ışığı neden yanıyor ?
ehehe, Tambur değil yav o.
Tumbler sensor'ü... ECU'dan silmek lazım.
Problem yok yani :)
neden fmic yapılmadı acaba?
Time atack aracı olarak düşünüldüğünden vede yüksek sürate çıkcağı göz önünde bulundurulmadığından tmic bence
bu tambur sensorlerinden bizde cok cekiyoruz burda :)
cok guzel proje, hayirli haberlerini bekliyoruz..
Evet rodajımız çoktan bitmişti Cuma günü yazılımımız da tamamlandı herşey yolunda ve gayet güzel gitmeye başladı bizimki istediğim güce ulaştım sonunda.Şanzumanda da şuan sıkıntılık bi durum yok .artık geriye güzel bi tutuş ve fren ayarı kaldı parçalarımızda geliyor yavaş yavaş .Renç ve Kemal Usta ya tekrar teşekkürler.
Nihat abi, hayırlısı olsun kazasız belasız kullan.
7-8 Mayıs İzmir Pist Festivali'ne bekliyoruz katılımını, senin içinde güzel bir test olur :)
[QUOTE=efe-E;2238851]Nihat abi, hayırlısı olsun kazasız belasız kullan.
7-8 Mayıs İzmir Pist Festivali'ne bekliyoruz katılımını, senin içinde güzel bir test olur :)[/QUOTE
Teşekkür ederim
Coilover leri ve frenleri bu hafta hallatmeye çalışıyorum halledebilirsem katılıcam tabiki .
http://i53.tinypic.com/30tqcz8.jpghttp://i53.tinypic.com/x2temw.jpg
Rg 2 leri siyaha boyattım fena olmadı jant yok piyasada.frenler ve coiloverler kaldı bu hafta da onları halledersem rahatlıycam çünki aracımda şuan denge diye bişey yok
jant 17" mi ?
Araç şuan kaç barda yürüyor.? Sadece remapmı yapıldı, yoksa herhangi bir beyin takılacakmı?
jantların orjinalde bronz muydu sanki siyah pek olmamış gibi
Şuan 1.5 barda yürüyor araç daha beyin takmayı düşünmüyorum Yüreyir ayarladı bişeyler güç bakımından bi sıkıntımız yok ama en önemlisi şu an denge problemim var biran önce coilover takıp arabanın sertleşmesi gerekiyor ,birde frenlerim yolda daha gelemedi hala .Mayıs ayındaki time trial e katılabilirsem orada herşey daha da netleşecek .
Peki bir soru daha sormak istiyorum.
1.5 bar basıncı kaç devre kadar tutabiliyor bu turbo? Yani yaklaşık 7000dd ye kadar çevirdiğinde basınç nerelere düşüyor?
Tarkan amma soru sordun yahu abi zaten arabayla bir gazlıyorum otobanda sağa sola heryeri dolaşıyorum birde alttan üstten rüzgar alıyorum afr ye bak bi ton gösterge oldu zaten inan 7000 dd de basınç nereye düşüyo bakamadım ama biaraya gelelim bigün otur yanıma sen bak daha nediyim:))
Blouch'un internal wg fena değil.
iyi tutuyor basıncı.
Sadece reMap yapıldı. daha açılabilir ama Nikox'un öyle Rollingle falan işi olmadığı için şimdilik safe bile diyebilirz.
stock ej205 kapakta 7000d/d'den fazla dönmeye gerek yok zaten. hem verimli değil hem gereksiz stress.
Aynen Renç e katılıyorum blouch tan gayet memnun kaldım güç olarak hiçbir sıkıntım yok ve yüreyir gayet güzel bi ayar oturttu şu an orjinal şanzumanı da yormuyor ilk etaptada isteğimiz buydu .Güzel birde tutuşum oluncada artık iş pistte neler yapıcaz ona kalıyor bakalım mayıs ayına yetişirim umarım
bende işinize yarayacak dog box şanzuman ve buddy clubın coilover kiti var,
keşke replica değilde orijinal jant alsaydınız.madem time attack yapacaksınız çabuk hızlanmak ve dengeli bir viraja girmek için jant da önemli bir parça.Diyelim ki pistte viraja girdiniz ve körüğü kestiniz jant alacağı darbeye dayanabilecek mi?ya da yolda gazlıyorsunuz virajda ya da düzde çukura girdiniz jantınız dayanmayacaktır.Bence bu konudada seçici olmalısınız görüntüden ziyade performansa yönelik olmalı tercihiniz.
Bir O.Z. orijinal advan ya da enkei tercihiniz olabilir.
O Jantlar biraz mecburiyetten, aciliyetten ve seçeneksizlikten takıldı.
benim gönlümdende rpf geçiyordu...
Sti Brembo'ları wrx jantına sığdırabilmek için spacer kullanmak gerekiyor. e jant mevzusuda vardı :)
Suat, Coilover'ı değerlendirebilirz... Emre ilede görüşmüşsünz sanırım.
Çok güzel anlatmışsınızda pistte işime yarayacak daha okdar çok almam gereken malzeme varki ama bunların hepsi zaman ve finansal güç doğrultusunda olan şeyler .
Biz şuan sadece aracı güçlendirdik ve elimizdeki imkanlarla bişeyler yapmaya çalışıyoruz. jantlarıda firen kitini sığdırabilmek için aceleden aldık wrx jantlarına frenler sığmıyor
İlk Time attack organizasyonumuza girdik ve arabamdan çok memnun kaldım 1.03,8 gibi bizamanı sadece 9 tur atmama rağmen çıkardım.Birkaç değişiklikle Birdahaki organizasyonda 1.02 lere rahat çekerim diye düşünüyorum bakalım görücez
http://i52.tinypic.com/2077ya1.jpghttp://i53.tinypic.com/14mam87.jpghttp://i54.tinypic.com/28iokn4.jpghttp://i55.tinypic.com/33w9lbm.jpg