yeni bir sanzimanla devam ediyoruz. 4sene bize hizmet eden orjinal sanzimanin 3. vites dislisi son setuptaki guce dayanmadi:)
Clutchmasters stage5 debriyaj
http://i1159.photobucket.com/albums/...7-04125506.jpg
Printable View
yeni bir sanzimanla devam ediyoruz. 4sene bize hizmet eden orjinal sanzimanin 3. vites dislisi son setuptaki guce dayanmadi:)
Clutchmasters stage5 debriyaj
http://i1159.photobucket.com/albums/...7-04125506.jpg
Twin plate olsun diye cok istedim ama tedarikte bazi problemler vardi
http://i1159.photobucket.com/albums/...7-04125451.jpg
Inadi biraktim ve methanol de.bagladik:)
http://i1159.photobucket.com/albums/...703-WA0006.jpg
shiftlight montajimizi da yaptik ve haziriz:)
Debriyaj için örnek mi gönderdiniz. Yoksa ellerinde veya listelerinde var mıydı ? Merakla bekliyoruz :)
listelerinde yok, custom bir çalışma. Test ediyorum şu an debriyajı:)
Sanzimandan sonra yine custom bir calisma ile karsinizdayiz:)
Devir donen ve guclu ew10 motorlar icin basbelasi olan yag pompasi dislisi cozumumuz:)
Test ettik onayladik
Sol ustte oem disli,sag altta custom dislimiz,fark ortada
http://i41.tinypic.com/291fcjl.jpg
hımm dişli sayısı ile oynamışsınız birde yanlış anlamassan bişey söylemek istiyorum foruma üye olduğumdan beri konun var sürekli yenileme güncelleme oluyor fakat tam olarak araba çıktı artık hazır diyebildiğimiz bi zaman oldumu acaba? maddi açıdan yoruyo olabilir zamanla bişeyler ekleniyo olabilir artık bitti diyebilceğimiz zaman ne zaman acaba :) rc turbo güzel olucaktır çünkü
Su an arac tam anlamiyla hazir. 2008de basladik 2008den bu yana 25000km yaptim. 2011 hazirana kadar gundelik de kullandim. Su an ara sira cikartiyorum. Gecen nisandan beri araba icimize sinecek sekilde hazir zaten(aralikta 100-200km/h 5.7sn cikardi). Arada tabii ki guncellememiz gereken parcalar oluyor.
Allah utandirmasin proje çok başarili maddiyat konusnda bi kaç tane daha RC alirdiniz herhalde ?
Yağ pompası dişlisinde kullanılan metal metaryal hangi üründen imal edildi..?
Kolay gelsin..
hayırlı olsun guzel proje
Mustafa yağ pompasını dene yorumlarını bekliyorum. Ama dişliyi tekrar değiştirmişsiniz sanki.
http://i60.tinypic.com/msc9rd.jpghttp://i57.tinypic.com/317jqc9.jpg
Gecici cozumlerle idare ettigimiz debriyaj gecen sonunda iflas etti ve yogun arastirmalar sonucu istedigimiz twinplate'e ulastik
Tutunmada cok problem yasadik onu da insallah m&h drag radial ve uzun son disli ile cozuyoruz.
Jantla ilgili olumsuz yorumlar gelecek biliyorum ama o genislikte ve bijon araliginda baska secenek yoktu
Vay vay hemserim sonunda başladın maşallah
Jantlari siyaha boyadinmi hiçbirşeyi kalmaz
Heyecan var mı Mustafa ? :)
Olmaz mi heyecan en cok istedigim parcalar simdiye kadar:)
Mutlaka siyah olacak jantlar:)
Maşallah Mustafa doğumgünü hediyesi oldular sana desene :)
http://i62.tinypic.com/4t6j2w.jpghttp://i57.tinypic.com/296hmbq.jpg
Lastiklerimizi
Twin plateimizi
Uzun ayna mahrutimizi taktik
Bu hafta ayarimizi gozden gecirdik mi haziriz:)
kardeşim hayırlı olsun
twinn pedal çok iyi yolda baktınmı kavramasına sorun yoksa eğer hidrolik yapmaya gerek yok
birde yandan lastik çamurluk resmi çekip eklesene
birden eski günlere gittigimde aracini ilk aldigin zamanlar geldi aklima.suan aracin evrim geçirmis resmen.basarilarin devamini dilerim.
hocam masallah allah utandırmasın elınıze sağlıkkk :)
Maşallah Mustafa dün akşam Turgut ustanın yanına yakından bakmak için uğrayacaktım ama malesef acil çıktım Son hali çok çok iyi olmuş :)
http://i58.tinypic.com/4g0znb.jpg
206RC 4340 billet oil pump gear upgrade
Ankara Ostim uretimi, Yusuf abiye tesekkurler
Devir donebilecegiz artik
Dönelim hep beraber dönelim. :)
mevlana misali :)
Tek kelimeyle masallah kullanilan malzemeler cok cok iyi . Ama benim aklima takilan bir nokta var peugeot genelde under square ve düsük rod/stroke ratio lu motorlar üretiyor bunlarin icindede en narin olanlarindan biri ew10 serisi motorlar yüksek devir sıkıntı cıkartmazmı sadece yaglamayı iyilestirmek yeterli olucakmidir?
Rod / Stroke oranı makinanın atmosferik olarak güç çıkartmak için yüksek devir yeteneğini kısıtlamakta. Peak piston hızı yükseliyor doğru. Ve kısa kol yüzünden piston TDC'de daha az zaman geçiriyor. Güç çıkartmak zor. Ancak eğer bir şekilde bunu çözmüşseniz (kısa piston, uzun kol) yada aşırı besleme mevcutsa ve devir dönecekseniz tek sorun yağlama değil yağ pompasının kendisi. Pompa infilak ediyor yağlamayı kesmiyor. :) Ayrıca teorik olarak kısa kol daha sağlam. Birşey uzadıkça kırılganlığı artar kaba tabir ile.
Devir dedigimiz honda motorlari vs gibi degil tabiiki de
Yag pompasi sebebiyle atmosferikken rahatlikla saglikli sekilde cevirebilecegi devirden cok daha dusuk ceviriyorduk. Simdi bu dezavantaji geri almis olacagiz sadece