User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: suborusu bolton turbo

  1. #1
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question suborusu bolton turbo

    motor beyin inlet ıvır zıvır tamam.. sanzımanıda yakında halledicem geriye enjektor ve fmic kaldı. bunlarıda turboya gore secmek lazım.......

    bolton stock location 2.4" inlete uygun neler takılabilir??? buna uygun kac cc enjektor ve kac litre fmic?

    amr , avo, aps sr, atp, blouch dominator, forced performance ???

    alt devir gunluk kullanım gibi bir derdim yok 5000rpmde spool etse sorun degil... ayrıca kapagım standart 99. egzantrik port vs. yok.




  2. #2
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en guzel bılgıyı khan abi verir sanki

  3. #3
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AhmetKadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en guzel bılgıyı khan abi verir sanki
    onun dedigi marka modeli alcam zaten
    benim amacım kullanıcı yorumlarını ogrenmek ona gore secenekleri elemek... fp red dom 3 aps sr55 atp 3076 kullananalar var bildigim kadarıyla...

  4. #4
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suborusu turbosu tak bence

  5. #5
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cem; fazladan devir çevirmiyorsun, sonracıma bombok bi kapağımız var zaten flowu kesiyor. Büyük turboya basınç bastırtacak hiçbir extra gelişim olmadıktan sonra, vf43 hadi bilemedin 18g den daha büyük bir turbo kullanılmazki. Sonuçta vf43 lede 1.5 barları rahat son devre kadar basabiliosan, bi büyük turboylada belki bu barları bile zor elde edeceksin.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #6
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak vs. yapmak istemiyorum yapacak olsam kol piston 257 blok twin scrool rotated gibi tamamen farklı setup yaparım ama oda baya masraflı olur....

    sr55in gidisini begendim bekledigim kadarda lag yoktu..doldurma konusunda sıkıtnı yasamıcagımı zanediyorum cengizde 20g var kapak vs. olmadan yuruyorr. 3076 ya kadar 2.0 blokta sıkntı olmaz gibi....

    2.4" icin
    element gt52 52lb
    blouch dom3xtr 55lb
    fp green 56lb
    avo 550 55lb
    aps sr55 55lb
    amr cxr500 52lb
    blouch 16gxt 41lb
    blouch 18gxt 43lb



    yukardakilerin birini khan abini yonlendirmesine gore alıcaz artık..hesaba gore 1000cc ve 8-9lt ic yeterli olcak gibi

  7. #7
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Korhan abinin diceğini söylim sana blouch takalım dicek front mount intercooler mi yapcaksın?düşünürsen sana paket program td05 super16g turboyla intercooler verim
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    paketse bizde fiyatını alalım
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fmice gecicem ama s16g kucuk gelirr

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada ceco nun araba 1.2-1.3 barda yürüyor. Bunun biraz daha üzerine çıkar ama o turbo varken zaten 2 bar basmasını bekleme. Bizim motorlarda hacim yok, devir desen maksimum 7000dd, kapak desen cırt flowa izin vermiyor (sti ve bi üstü spec c harici). Peki sen eksozdan hacimsel bir debi atamadıktan sonra büyük turbonun emme paline havayı kim nerden üretecek?

    Kısacası senin hiçbir setup değişikliğin olmayacaksa, dereceli takıp daha fazla devir çevirmiceksen 18g den fazlası sana zaten dolduramayacağın turbo olarak geri dönecektir. Unutmaki 6000dd deki 1.5 bar ister 18g olsun ister 20g ister 3076, sonuçta aynı güç olarak sana dönecektir
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Normal 16g olarak düşünme şuan kullandığın turboyla arasında emin ol dağlar var,üflemesini araştır istersen gayet tatminkar ve potansiyeli yüksek bir turbo aslında.ben sana alternatif olsun diye söyledim,maliyet kazanç olarak karlı bir yerde çünkü
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada ceco nun araba 1.2-1.3 barda yürüyor. Bunun biraz daha üzerine çıkar ama o turbo varken zaten 2 bar basmasını bekleme. Bizim motorlarda hacim yok, devir desen maksimum 7000dd, kapak desen cırt flowa izin vermiyor (sti ve bi üstü spec c harici). Peki sen eksozdan hacimsel bir debi atamadıktan sonra büyük turbonun emme paline havayı kim nerden üretecek?

    Kısacası senin hiçbir setup değişikliğin olmayacaksa, dereceli takıp daha fazla devir çevirmiceksen 18g den fazlası sana zaten dolduramayacağın turbo olarak geri dönecektir. Unutmaki 6000dd deki 1.5 bar ister 18g olsun ister 20g ister 3076, sonuçta aynı güç olarak sana dönecektir
    nasıl yani.18G, 20G veya 3076 nın 1.5 bar da ki flow u aynımı ki güç aynı olsun.

  13. #13
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dayı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl yani.18G, 20G veya 3076 nın 1.5 bar da ki flow u aynımı ki güç aynı olsun.
    yanlmıyorsam siz fp green kullanıdınız? kapak standartmıydı? hangi devirde spool ediyordu?

  14. #14
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada ceco nun araba 1.2-1.3 barda yürüyor. Bunun biraz daha üzerine çıkar ama o turbo varken zaten 2 bar basmasını bekleme. Bizim motorlarda hacim yok, devir desen maksimum 7000dd, kapak desen cırt flowa izin vermiyor (sti ve bi üstü spec c harici). Peki sen eksozdan hacimsel bir debi atamadıktan sonra büyük turbonun emme paline havayı kim nerden üretecek?

    Kısacası senin hiçbir setup değişikliğin olmayacaksa, dereceli takıp daha fazla devir çevirmiceksen 18g den fazlası sana zaten dolduramayacağın turbo olarak geri dönecektir. Unutmaki 6000dd deki 1.5 bar ister 18g olsun ister 20g ister 3076, sonuçta aynı güç olarak sana dönecektir
    burda bolton 3076 sr55 sr56 takanlar var egzantrikli gibş degil ama 18gli setuptan cok daha iyi. gec geliyor ama ust devirler cok daha iyi. 6000dd 18g 1.5 basıyorsan 3076 1.5 basmaszınki.

  15. #15
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    paketse bizde fiyatını alalım
    p.m attım
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  16. #16

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlmıyorsam siz fp green kullanıdınız? kapak standartmıydı? hangi devirde spool ediyordu?
    evet ben fp green kullandım ama jp de ekzantrik, yay, şapka, beyin vs vs mevcuttu ve günlük kullanılan bir araç için çok çok iyi idi .

    DAYI STI ej207 stock short block - Car Videos on StreetFire

  17. #17
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir noktayi atlamissin dayi. 6000dd yada hangi devirse artik, ayni devirfe ayni bari veten turbo zaten ayni flowu veriyordur. Uoksa 5000dd deki 18 g nin 1.5 bari ile tabiki 6000dd deki 3076 nin 1.5 barindan ayni hava gecmez. Yani buyuk turbo herzaman iyi diye birsey yok.

    Bu arada fpgreen 2876-3076 arasi bir flow veriordu sanirim. Siz bunun icin dahi egzantrik kullanmissinizki zaten makina ej207. Kapagi gc8 den katbekat iyi. Gc8 e sikistirma, strok, kapak yapmadikca 3076 takmak fayda getirmez diyorum. Tamamen kisisel gorusum
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    58
    Şehir
    Alacaatlı-Ankara
    Mesaj
    747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir noktayi atlamissin dayi. 6000dd yada hangi devirse artik, ayni devirfe ayni bari veten turbo zaten ayni flowu veriyordur. Uoksa 5000dd deki 18 g nin 1.5 bari ile tabiki 6000dd deki 3076 nin 1.5 barindan ayni hava gecmez. Yani buyuk turbo herzaman iyi diye birsey yok.

    Bu arada fpgreen 2876-3076 arasi bir flow veriordu sanirim. Siz bunun icin dahi egzantrik kullanmissinizki zaten makina ej207. Kapagi gc8 den katbekat iyi. Gc8 e sikistirma, strok, kapak yapmadikca 3076 takmak fayda getirmez diyorum. Tamamen kisisel gorusum
    yani sen diyorsunki td04 un 4K devirde1 barda verdiği güç ile fp green- gt30 vs vs nin 4K devirde 1 bar da verdiği güç aynı.

  19. #19
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen oyle. Zaten bu bilgi garetin sitesindede yazar. Hatta ornek olarakta gt35 ve gt42r i verirler.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •