User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
38 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: saxo vts kol seçimi yardım???

  1. #1
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question saxo vts kol seçimi yardım???

    selam arkadaşlar.
    pistonlarımızın siparişini verdik sıra kola geldi.

    pistonlar 12.2cr 80mm. pt52 lerim mevcut ama belli olmaz 53 te koyabilirim.

    53 koyarsam 9000 döneceğim için kol alacağım.hemde eksiksiz tamamlamak istiyorum.
    kol olarak denediğiniz deneyen arkadaşlarınızın kullandığı hangi markalar var.

    bide biri bana açıklasın atm araçta hangi tip turbo araçta hangi tip kullanılır. h beam atm araçta kullanılmıyormu şimdi mesela?

    teşekkür ederim...

  2. #2
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu fikri olan?

  3. #3
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pt53 ün güç bandı 8000 devire kadar, 9000 devir dönmek yarardan çok zararlı olur

  4. #4
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pt53 ün güç bandı 8000 devire kadar, 9000 devir dönmek yarardan çok zararlı olur
    8000 den sonra güç direk düşmez sanırım. ayrıca 1 ve 2 de o devirlere cart diye çıkılabileceği için dönülür 9000.3 4 5 zaten gereksiz olur. pt53 yerine newman ph5 tercih edebilirim.onunla kesinlikle 1 ve 2 de 9000+ dönülür.ama ilk 52 lerimi takcam.

  5. #5
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında saxo s1600, 106 maxi veya c2 r3 ler 1.6 atomosferik 238 hp iken kesicileri 9000 devirdi,

    tu5j4 veya tu5jp4 gibi çap-kol-stroke aranına sahip bir arabanın daha fazla devir dönüp o devirde güç üretmesi beklenemez- yapılmazmı tabi yapılır yunanistanda 280 hp aldılar 9500 devirde 10 k kesici vardı

    sizin diğer konuya gelincede, devir dönmek istiyorsanız rotating assemblyde mümkün olduğunda hafif parçalar kullanmalısınız, pistonlarda wössner ler wisecolara göre daha hafif, kollardada I-Beam ve H-Beam in ağırlıklarını kıyaslamak lazım, atmosferik motorda her ikiside kullanılabilir, o güçlere çok rahat dayanır, hatta orjinal kollar ve pistonlar 280 hp lere kadar dayanıyor

    fidanza volan tavsiye ederim, inanılmaz hafif

  6. #6
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yavaş yavaş yapıyorum. planım 200hp. itb alcaz beyne karar vercez ıvır zıvır daha çok iş var.
    diyorumki güç bandı 8000 olan bi egz 8100 de boşa döndürmez. 1 ve 2 de zaten sara sara 9000 e dayanırsın. o yüzden 9000 diyorum.burada anlaşılmışımdır umarım. ama ph5 koyarsam sadece 1 2 değil 3 4 tede 9000 dönerim.

  7. #7
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım kardeşim. ı beam ve h beam mukavemet yönlerini ifade ediyor sanırım. bende mümkün olduğunca hafif düşünüyorum. wiseco 12.2 siparişimizi verdik artık. kol konusundada okuduklarıma göre eagle dan memnun olmayanlar var. pec alayım diyorum ama kullananlar varmı hiç bilmiyorum.gram yönünden varmı liste bildiğin kardeşim? volan, volan saplamaları kısa şanz falan en son işler.

  8. #8
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafif kol olayında dikkatli ol. Çok uzun ömürlü olmuyorlar. 200 hp araçlarda stock kolları kullanan çok var. Birde 200 hp gücü 7700 devirde alan çok fazla setup var. Yani 8500-9000 dönmek sırf fantezi olur. Gerek yok derim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #9
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafif kol olayında dikkatli ol. Çok uzun ömürlü olmuyorlar. 200 hp araçlarda stock kolları kullanan çok var. Birde 200 hp gücü 7700 devirde alan çok fazla setup var. Yani 8500-9000 dönmek sırf fantezi olur. Gerek yok derim.
    pt52 lerimi koyarsam eğer 9000 dönmem tabiki. ama pt53 hatta ph5 koyarsam pt53 te 8500 ph5 tede 9000 dönerim.belki biraz daha üstü.

    kol olarak ne alacağıma karar veremedim açıkcası.eksiksiz olarak tamamlamak istediğim için kol kesinlikle alcam. ama kolların hafiflikleri konusundada bir bilgiye sahip değilim ne yazıkki.

  10. #10
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anladım kardeşim. ı beam ve h beam mukavemet yönlerini ifade ediyor sanırım. bende mümkün olduğunca hafif düşünüyorum. wiseco 12.2 siparişimizi verdik artık. kol konusundada okuduklarıma göre eagle dan memnun olmayanlar var. pec alayım diyorum ama kullananlar varmı hiç bilmiyorum.gram yönünden varmı liste bildiğin kardeşim? volan, volan saplamaları kısa şanz falan en son işler.
    aynen öyle, wiseconun üstüne ince contayla kapatırsanız dahada iyi olur sıkıştırma artar,

    eagle fiyat performans da iyidir, pec pahalıdır forumları kurcalamak lazım bende bilmiyorum,

    fransızlarla ingilizle ne yaptıklarını yazarlar ama detay vermezler, amerikan veya alman arabalarında her parçanın ağırlığını bulmak ne yapınca sıkıştırma ne oluyor liste varken bizde malesef yok ama elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hafif kol olayında dikkatli ol. Çok uzun ömürlü olmuyorlar. 200 hp araçlarda stock kolları kullanan çok var. Birde 200 hp gücü 7700 devirde alan çok fazla setup var. Yani 8500-9000 dönmek sırf fantezi olur. Gerek yok derim.
    230 hp turbo+ 50 shot stock kol piston kullananlar var

  11. #11
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart kollarla yüksek güçleri görenler var ama bi kol yüzünden bloğumdan olmak istemiyorum.riske atmam yani

    12.2cr üstüne bir de ince contamı yapayım? oem contadan ince contaya geçince ne kadarlık sıkıştırma artıyor bi bilgin varmı kardeşim?

    eagle vardı aklımda ama bilemedim açıkcası. eagle için tavsiye edebileceğin fiyat ve güvenilirlik açısından iyi olan online alışveriş sitesi varmı?

  12. #12
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 0,65 mm kapak taşlı üzerine ince conta var yanlış ölçüp hesaplamadıysak 12:1 sıkıştırma var, yanlış hatırlamıyorsam 0,5 fln artması gerekiyor

    Motorsport, Motorcycle & Car Equipment, Accessories, Tuning & Clothing | Sparco, Alpinestars, Arai, Recaro, OMP - Demon Tweeks

    Spoox Motorsport Ltd - Online

    http://www.peugeotsport-racingshop.c...1.aspx?nom=106

    sitelerinden alışveriş yaparım, yüksek meblağlı ürünlerde ebay e güvenemiyorum açıkcası.

  13. #13
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragstar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 0,65 mm kapak taşlı üzerine ince conta var yanlış ölçüp hesaplamadıysak 12:1 sıkıştırma var, yanlış hatırlamıyorsam 0,5 fln artması gerekiyor

    Motorsport, Motorcycle & Car Equipment, Accessories, Tuning & Clothing | Sparco, Alpinestars, Arai, Recaro, OMP - Demon Tweeks

    Spoox Motorsport Ltd - Online

    Catalogue : Peugeot Sport Racing Shop

    sitelerinden alışveriş yaparım, yüksek meblağlı ürünlerde ebay e güvenemiyorum açıkcası.
    ooo baya sıkıştırma almışsın.12.2 üstüne ince conta alırsam kapaktada açıldığında muhakkak bi işlem göreceği için sanırım 12.7:1 falan alırım senin hesabına göre.

    ebay e bende güvenemiyorum yüksek fiyatlarda.

  14. #14
    07LB726 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    208
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yorumlar için tşkler arkadaşlar bir sorum daha olacak şu anda aracımda 52 egzantrık piston wosner 12,2 cr (standart conta ) wems beyin war . Fakat ben 54 takmayı düşünüyorum yay şapkam var itecekleri pıper mı kullanalım yoksa kentcams mı ha birde bende orjınal kol kukkanıyorum ve çok memnunum HERKESE İYİ BAYRAMLAR
    07 lb 726 loadıng BY BAŞTAŞ PERFORMANCE %99,9

  15. #15
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ooo baya sıkıştırma almışsın.12.2 üstüne ince conta alırsam kapaktada açıldığında muhakkak bi işlem göreceği için sanırım 12.7:1 falan alırım senin hesabına göre.

    ebay e bende güvenemiyorum yüksek fiyatlarda.
    port polish ve port matching yapmanızı tavsiye ederim

    Alıntı 07LB726 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yorumlar için tşkler arkadaşlar bir sorum daha olacak şu anda aracımda 52 egzantrık piston wosner 12,2 cr (standart conta ) wems beyin war . Fakat ben 54 takmayı düşünüyorum yay şapkam var itecekleri pıper mı kullanalım yoksa kentcams mı ha birde bende orjınal kol kukkanıyorum ve çok memnunum HERKESE İYİ BAYRAMLAR
    pt54 için mekanik itici ve çiftli yay gerekiyor, marka çok fark etmez

    fakat eğer motor sağlıklıksa parçalardan alınan verim olması gerektiği gibiyse enjektörler yetmez o güçlere

  16. #16
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açtığımızda mutlaka kapak işlemine girilecek. ama hala kol seçimine karar veremedim.

  17. #17
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    berk, turbo da dahil olmak üzere oem kollarda sıkıntı yaşayan hiç duymadım. aklında olsun.
    vırt zort

  18. #18
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hazar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    berk, turbo da dahil olmak üzere oem kollarda sıkıntı yaşayan hiç duymadım. aklında olsun.
    hazarcım itb beyin meth falan koyupta kol koymamazlık biraz makinaya ayıp olur herkes kola girme diyo. neden üretiyolar bu kolları

  19. #19
    burock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    273
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    berk kolay gelsin kardes arac nerede yapılacak bi ziyarete gelirim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •