User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Egsoz HAkıında bir sorum daha :(

  1. #1
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Egsoz HAkıında bir sorum daha :(

    Egsoz ile ilgili bi sıkıntım daha var daha doğrusu merakım forumda okuduğum birçok konu Kat iptal edilince alt devirlerin ölecegi üst devirlerin iyi olacağı belirtiliyor aracım Polo 1.6 8V araç 5200 devirin üstünde zaten iyi performans vermiyor genelde 5000 de vites değiştirerek gazlıyorum şehir içi 2-3000 devir zaten aracımda 51mm düz boru var kat iptal ve orjinal orta sustrucusunun oldugu yerde daha geçirgen bir orta sustrucu var son sustrucum lotoyu tutturup Warex alana kadar orjinal

    Sizce Katalizörü geri takmalımıyım ?

  2. #2
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yardmci olcak kmse yok mu.

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu şekilde iyi..kat ı taktırmanıza gerek yok..boru çaplarını 51 yaptırmışsınız ortaya daha free bir susturucu koydurtmuşsunuz..borular 48 lik olsa daha iyi olurdu..son susturucun da orjinal kalsın sistemde sıkıştırma olsun..daha güzel olur

  4. #4
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hic degistirme boyle kalsin lotodan para bulum varex alincada keyfi sesli gazlarsin

  5. #5
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tmm o zaman kalsın bölye chip egzantrik yapınca 51 daha verimli olurdu zaten bide egsoz koyunca o işin keyfi varr 51mm ses farklı tabi : ) orjinal sustrucuyla bile patlatıyo bazen : ) Teşekkürler cevaplarınız için

  6. #6
    Onamdar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.918
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aft motor sanırım aracın ona uygun chip ve egzantrik varmı ki
    varsa bende alırım

  7. #7
    Anıl DALGA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    : ) araç AEE Motor AFT ile farkı nedir bilmiyorum uygun egzantrik headers ve chip i bulunuyor : ) ama galiba motoru kurcalamıcam eski egsozunu takıcam 38mm

  8. #8
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Alpe® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu şekilde iyi..kat ı taktırmanıza gerek yok..boru çaplarını 51 yaptırmışsınız ortaya daha free bir susturucu koydurtmuşsunuz..borular 48 lik olsa daha iyi olurdu..son susturucun da orjinal kalsın sistemde sıkıştırma olsun..daha güzel olur
    arkadaşıma katılıyorum bencede borular 48lık olmalı bu arada kat ıptalı ıyıdır takma gerı .)
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •