Araçla ilgili kısaca dikkatimi çekenleri söyliyeyim
Beygir gücü 485hp den 530hp a çıkarılmış.
Tork 587.76Nm den 606.72 ye çıkmış.
Turbo basıncı 0.75 ten 0.90 bar a yükseltilmiş.
Inlet pipe diye tabir edilen turbo basınç borularında ve egsoz borularında iyileştirilmeler yapılmış.
Ateşleme ve hava yakıt karışımı gözden geçirilmiş.
VDC sisteminde de geliştirilmeler yapılmış.
0-60 mil 2.85 saniyeye düşürülmüş
0-400m süresi ise 11.1 saniye olmuş
Aerodinamik geliştirmelerde yapılmış. Bazı hava kanalları yeniden düzenlenmiş ve sürtünme katsayısı 0.27cd den 0.26cd ye düşürülmüş.
Tüm bu iyileştirmelere ek olarak downforce %10 artmış
Fren sisteminde de diskler 380mm den 390mm e çıkarılmış, kaliperler ise kalınlaştırılmış ve hava kanalları genişletilerek daha etkili bir soğuma sağlanmış.
Karbonfiber yeni bir kule gergisi tasarlanmış ve süspansiyon sisteminde de iyileştirilmeler yapılmış.
En çok dikkatimi çeken konu ise artık launch control ü kullanmak GTR'ı garanti dışına çıkartmıyor4 kalkıştan sonra launch control ü tekrar kullanabilmek için en az 2.5 km sakin kullanım yapmanız gerekiyor.
2012 Nissan GT-R - YouTube
2012 Nissan GT-R Review ? New GT-R News and Pictures ? RoadandTrack.com