User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Sporting Egsoz??

  1. #1
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sporting Egsoz??

    Arkadaşlar Palio Sporting e egsoz yapıcam fakat durum şuki düz boru yapmak istiyorum yani arada herhangibir susturucu kat falan kullanmak istemiyorum bir arkadaşım 51 lik boru kullanmış ama arada susturucu kullanmış.Bu araçlar sıkıştırmayla yürüyor geri basınç a ihtiyaç duyuyor.Bu sebeple dümdüz salçasız 48 lik borumu kullanmalıyım?yoksa ne yapmalıyım? Bu arada son susturucu olarak Otto spec aldım şuan takılmayı bekliyor.

  2. #2
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yokmu cvp?

  3. #3
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez

  4. #4
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
    Ben zamanında clio rs de orjinal egsoz u çıkarıp düz boru yaptırdım 63 lük ve alt devirler gerçekten bariz dşmüştü ama.O sebeple şimdi temkinliyim.daha tecrübeli arkadaşlardan fikir alayım istedim.

  5. #5
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence tamamen kendi fikrimi sölüyorum yanlışta olabilir

    araç sonuçta 1600cc bir motora sahip buna en uygunu 51 lik olacaktır ki alt devirlerin bir nebze daha iyi olsun eğer 51 likten daha büyük bir çap seçerseniz hem yüksek devirler hemde alt devirlerin ölüceği kanaatindeyim

    1600 cc bir araç için eğer aşırı yükleme yok ise 51 lik normal olur kanısındayım
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  6. #6
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence tamamen kendi fikrimi sölüyorum yanlışta olabilir

    araç sonuçta 1600cc bir motora sahip buna en uygunu 51 lik olacaktır ki alt devirlerin bir nebze daha iyi olsun eğer 51 likten daha büyük bir çap seçerseniz hem yüksek devirler hemde alt devirlerin ölüceği kanaatindeyim

    1600 cc bir araç için eğer aşırı yükleme yok ise 51 lik normal olur kanısındayım
    Sabah egsozcuya gidicem ve senin dediğin gibi 51 lik yapıcam ha 48 ha 51 3 ün 5 in hesabına girmicem

  7. #7
    schizophrenic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
    arabasına göre değişiyo diyelim b kasa 2.0 vectraya 60 mm düz boru kaynattırdım

    - 5 hp kayıp aldım en az. alt devirler öldü , aksine üstlerde öldü son susturcuya silencır'ı takınca bile çok farkettiriyodu alt devirler topluyodu az buçuk

  8. #8
    Ertekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı schizophrenic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabasına göre değişiyo diyelim b kasa 2.0 vectraya 60 mm düz boru kaynattırdım

    - 5 hp kayıp aldım en az. alt devirler öldü , aksine üstlerde öldü son susturcuya silencır'ı takınca bile çok farkettiriyodu alt devirler topluyodu az buçuk
    Al işte gene *** sinekleri sardı beynimi bizde kaş yapalım derken göz çıkartmayalım?

  9. #9
    GokHan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye-İzmr.
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bişey olmaz abi,o vectra ayrı bi olay,1.6 palio sportinge cek komple 51 liği son susturucunda guzel cok farkedecektir..

  10. #10
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geri basınç olayını hala anlamış değilim okadar yazılıyo çiziliyo düz boruda alt devirler ölüyo fln fln varmı bunu deneyip gören kanıtlayan hissedilirmi gerçekten bukadar. benim deneyimim 2 arabadada başıma geldi 3 tane susturucu ve kaynak hataları vardı gitmiyolardı ikiside testirip attıgımda iki arabanında kaderi değişmişti burdanda sunu anladım geri basınç falan hikaye koyu 51liği ottoyla beraberz cazır cuzur gez
    oyle birsey var aslinda egzost delinince arabanin performansinda %40 dusus olmustu..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •