User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic Si 9000 Rpm..?

  1. #1
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic Si 9000 Rpm..?

    Merhabalar..

    si lar 7500-7800 gibi kesiciye giriyor bildiğiniz gibi bu yazılım ile 9k ya çekilebilirmi ve sıkıntı yaratmaması için motorda ne gibi değişiklik olması gerek ilginiz için şimdiden teşekkürler...

  2. #2
    Selman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9000 rpm si'la çevirmek hayal gibi bişey. Yada ciddi atmosferik yüklerseniz çevirebilirsiniz. Stok hali ile 7500 dönmek bile tehlikelidir.

    Ama çok istiyorsan p29 beynine çip yaptırıp devir bandını yukarıya çekebilirsin.
    SongürGarage

    USPeformance
    by UtkuSelamoğlu

  3. #3
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni yağ pompası al oem.
    sadece o yeterli olacakmı ?

    Alıntı Selman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    9000 rpm si'la çevirmek hayal gibi bişey. Yada ciddi atmosferik yüklerseniz çevirebilirsiniz. Stok hali ile 7500 dönmek bile tehlikelidir.

    Ama çok istiyorsan p29 beynine çip yaptırıp devir bandını yukarıya çekebilirsin.
    hmm işte esas sıkıntı orda çekilince çevirirmi

  4. #4
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik vs olmadığı sürece 9000 rpm çevirmek çok bir fayda sağlamayacaktır güç almak açısından...

  5. #5
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motorun açılmalı yağ pompan yatakların modifiye edilmeli yağ süzgeçin kartelin yeniden yapılmalı bu işlemer sırasında hiçbir hata yapılmamalı ben 11000 e kadar döndüm bişey olmadı en son vites kaçırıp 4 den 9500de 3 atarak 16100 rpm çevirdim yine sarmadım güç için önce sıkıştırma sonra da o değerlere kadar destekleyen egzantirik + timing olmalı bu da çok yüksek bi bütçe demektir onun yerine başka işlemlerle verim almayı dene
    ECUTECH İstanbul

  6. #6
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sedan civic im 8500 devir döndü sonr 7850 devre çekildi birsey olmasın diye ben çektirdim ustam böyle dönsun gitsin birsey olmaz saglıklı bir araçtan dedi ben guvenemedım

    fakat 8500 dönerken dynya cıktıgında 7000 den sonra grafik eskige gidiyorsa boşa dönmüş olursun ama 7000 den sonra grafikteki düşüş çok olmazsa dönersın maximum hızın artar okadar araba devir dönunce daha hızlı gidicek diye birsey yok.

    ztn devir dönmek için yapılcak olan işlemleri erkut abi anlattı....
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  7. #7
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman bu işten vazgeçicem.. birde bu araçlarda egzantirik olayı sıkıntı oluyomuş atmo takılmıcaz bu durumda üflemek en sağlıklısı gözüküyor şu durumda stok motora 0,5 bar basılsa bi sakıncası olurmu sizce ?

  8. #8
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik olmazsa 9000 devir dönmenin sana hiç bir artısı olmaz, oem egzantriklerin verebilecekleri maks. gücü daha önce verdiği için senin için rollde dezavantajı olur, boşa dönersin kısacası...

    d serisine pek aşina değilim ama bladerk arkadaş bu motorlarla ilgili çok ciddi işler yapıyor bildiğim kadarıyla onun tavsiyelerini dinlemek faydalı olacaktır.

    ha egz. alacak bütçe yoksa turbolayacak bütçenin de olması zorduri öyle bir durumda egoz filtre emm headers gibi daha soft modifiyelere yönelmek faydalı olabilir, yanlış hatırlamıyorsam si larda crx 3-4 dişlisi takıldığında fena olmuyordu...

  9. #9

    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Devir bandını yukarı çeksen bile bu süreyi eksantriksiz boşa döneceksin bi mantığı kalmıyor

  10. #10
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90mm stroku olan bir motorla 9000 devir dönmek pek sağlıklı olmaz sürekli bakım ister + olarak vibrasyonlu çalışan bir motor d16a9 gevşemeyen vida kalmaz gibime geliyor
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  11. #11
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cimmeria Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantrik olmazsa 9000 devir dönmenin sana hiç bir artısı olmaz, oem egzantriklerin verebilecekleri maks. gücü daha önce verdiği için senin için rollde dezavantajı olur, boşa dönersin kısacası...

    d serisine pek aşina değilim ama bladerk arkadaş bu motorlarla ilgili çok ciddi işler yapıyor bildiğim kadarıyla onun tavsiyelerini dinlemek faydalı olacaktır.

    ha egz. alacak bütçe yoksa turbolayacak bütçenin de olması zorduri öyle bir durumda egoz filtre emm headers gibi daha soft modifiyelere yönelmek faydalı olabilir, yanlış hatırlamıyorsam si larda crx 3-4 dişlisi takıldığında fena olmuyordu...
    sorun bütçe meselesi değil egz. olayı bu motorlarda sağlıklı olmuyomuş diye okudum sitede rolanti tutmuyormuş felan.. zaten aracımda 4-2-1 headers / 51lik düz boru / cai / hafif volant / özel yapım baskı balata var bi crx 3-4 dişlisi takıp ilerleyim ben en iyisi bu işin sonu yok

  12. #12
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun bütçe meselesi değil egz. olayı bu motorlarda sağlıklı olmuyomuş diye okudum sitede rolanti tutmuyormuş felan.. zaten aracımda 4-2-1 headers / 51lik düz boru / cai / hafif volant / özel yapım baskı balata var bi crx 3-4 dişlisi takıp ilerleyim ben en iyisi bu işin sonu yok
    crx 3-4 yaptıktan sonra o viteslerde 2 boydan fazla hizlanacaksın.bence si de yapilmasi gereken ilk işlem

  13. #13
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Brs_eg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    crx 3-4 yaptıktan sonra o viteslerde 2 boydan fazla hizlanacaksın.bence si de yapilmasi gereken ilk işlem
    hp ye artısı oluyormu peki ? birde 4ü bitirince 5'e atınca çakılıp kalıyormuş yavaş ilerliyormuş peki 100km hızla giderken devir normale göre aynı devirdemi oluyor

  14. #14
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites dişlisini değiştirerek hp alamazsın.

    şanzımanın kısalıyor ondan dolayı bir hızlanman olacak, devir 100 km vs konularını bilemiyorum si sahipleri daha iyi bilir

  15. #15
    Sİyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    164
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dest Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hp ye artısı oluyormu peki ? birde 4ü bitirince 5'e atınca çakılıp kalıyormuş yavaş ilerliyormuş peki 100km hızla giderken devir normale göre aynı devirdemi oluyor
    hp ye hiç bir artısı olmuyor. mesela normalde 4. vites 100 le giderken 4000 devirken crx dişli 4. vites 100 le giderken 4500-5000 devir gibi olur.

  16. #16
    inventor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    SAKARYA-KOCAELİ
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Selman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    9000 rpm si'la çevirmek hayal gibi bişey. Yada ciddi atmosferik yüklerseniz çevirebilirsiniz. Stok hali ile 7500 dönmek bile tehlikelidir.

    Ama çok istiyorsan p29 beynine çip yaptırıp devir bandını yukarıya çekebilirsin.
    P29 a gerek yok orjınal beyninede çip atabiliyorsun benimki öyle
    benim ayarlara göre kesici bandını 8500 devire çıkarttık dynoya çıkartıp baktığımızda 7200devirde en üst hp aldık bende o yüzden sadec 2.viteste 8200 çevirip 3-4-5 te 7200 çeviriyorum dynodaki devirle aracın üzerindeki devir bandı arasında 0.20 fark var
    41 LY 096
    HAN PERFORMANS

  17. #17
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı invenntor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    P29 a gerek yok orjınal beyninede çip atabiliyorsun benimki öyle
    benim ayarlara göre kesici bandını 8500 devire çıkarttık dynoya çıkartıp baktığımızda 7200devirde en üst hp aldık bende o yüzden sadec 2.viteste 8200 çevirip 3-4-5 te 7200 çeviriyorum dynodaki devirle aracın üzerindeki devir bandı arasında 0.20 fark var
    bende p29 ecu var ama.. 2.vites 8200 çevirdiğinde 7200e göre bi fark oluyormu ? birde yap pompasına ne gibi işlem yaptınız ?

  18. #18
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si'ların orjinalı p29 beyin değilmi zaten?

  19. #19
    dest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    si'ların orjinalı p29 beyin değilmi zaten?
    kimisinde p28 var diye biliyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •